Ако е един месец, пак бива - все пак при сменена извънгаранционно батерия, за 1 месец ще се види има ли фабричен дефект или дали е добре сглобен телефона при смяната (на това интересно има ли гаранция). Иска ни се да е нови 24 месеца, ама то е консуматив, не е отделен нов продукт, че да има 24 месеца - всъщност, трябва да се пита КЗП или да се види в закона.
(Последна редакция: 2018-02-09, 12:04:23 от enkov.
Причина за редакция: правопис корекция
)
(2018-02-09, 18:32:13)insaner написа: Здравейте отново, направих няколко скрийншота които се искаха, вие ще кажете нормално ли е всичко или нещо бърка нещата.
Първите най-горни реда са обезпокоителни че са там. Би следвало да са доста по-надолу с показания около наполовина от твоите. Та там някъде е скрит твоя проблем.
SM-G975FPrism Black + 64 GB SanDisk Ultra®microSDXC™ UHS-I Card
(2018-02-10, 08:02:08)batproho написа: Първите най-горни реда са обезпокоителни че са там. Би следвало да са доста по-надолу с показания около наполовина от твоите. Та там някъде е скрит твоя проблем.
Проблем има със сигурност, при положение че в по голямата част от времето общо взето не го ползвам...но как да го/ги реша...нека който е по на "ти" в нещата от мен да каже, ще съм много благодарен.
(2018-02-07, 13:49:17)insaner написа: Няма надолу това което се вижда... това е.
@pockobg
Осветеността на екрана е на ауто...
Ще пиша пак като съм готов с новия скрийншот.
Авотматична ок, но на колко стои? Като гледам не си на 2г ....т.е. не си опитал това което ти предложих! Явно не искаш да си помогнеш. Тук не лекуваме телефони. Предлагаме решение ...опитваш...мъдрим по нататъчно действие. Като пропускаш стъпки ....
(2018-02-10, 12:47:41)insaner написа: Проблем има със сигурност, при положение че в по голямата част от времето общо взето не го ползвам...но как да го/ги реша...нека който е по на "ти" в нещата от мен да каже, ще съм много благодарен.
На графиката се вижда, че дори си го сложил на заряд за кратък период. Първите неща които излизат са леко съмнителни, но все пак имаш почти 2 дни на батерия. За мен е най добре да си копираш всички важни неща на компютър и да направиш пълен ресет. След това си върни файловете спокойни и инсталирай всички приложения отново. Дай му няколко дни (около 7-8 ) и виж дали продължава да е така.
След ъпдейта направи ли нулиране на целия кеш и 2-3 рестарта през няколко часа?
При мен никакви проблеми досега, ъпдейтнах в събота на обед, после реснах 2 пъти през 7-8 часа. Точеше повечко 2 или 3 часа след ъпдейта, после се нормализира.
(Последна редакция: 2018-02-12, 11:09:56 от enkov.)
Преди 2 седмици направих хард ресет но батерията продължава да пада бързо.Днес ми направи впечатление че Наб.инстр за СИМ е източил 10% плюс КНОКС и ГЕАР ВР при положение че нямам такова устройство.Общо взето проблема ми е със системата.Моля за съвети
За 2 часа от 100% до 57% като не съм спрял да се ровя в настройките да разбера защо пада бързо.Иначе преди да започна от 100 до 90 за 10мин
(Последна редакция: 2018-03-01, 08:30:42 от Ttdimitrov.)
Аз си измерих батерията - с външен VA метър- закачен на ЮСБ- кабела и показа от 0 до 100% -> 2030мАh
Това си е под 70% капаците.
Телефона е още в гаранция. Това значи ли че мога да отида в КК сервиза до Скай сити и те да замерят и да ми я сменят гаранционно батерията?
Нещо трябва ли да им казвам друго
(2018-03-01, 11:40:08)sa6ster написа: Аз си измерих батерията - с външен VA метър- закачен на ЮСБ- кабела и показа от 0 до 100% -> 2030мАh
Това си е под 70% капаците.
Телефона е още в гаранция. Това значи ли че мога да отида в КК сервиза до Скай сити и те да замерят и да ми я сменят гаранционно батерията?
Нещо трябва ли да им казвам друго
Единственото,което НЕ бива да казваш...че си я замервал.Носи го с оплакване от бързо падане на батерията и съмнения,че се е скапала.
(2018-03-01, 11:40:08)sa6ster написа: Аз си измерих батерията - с външен VA метър- закачен на ЮСБ- кабела и показа от 0 до 100% -> 2030мАh
Това си е под 70% капаците.
Телефона е още в гаранция. Това значи ли че мога да отида в КК сервиза до Скай сити и те да замерят и да ми я сменят гаранционно батерията?
Нещо трябва ли да им казвам друго
2030 mAh x 5V = 10 150 mWh
Самсунг обявяват капацитета на батерията в mAh при 3.85V (а други производители при 3.7V), но най-точното и универсално мерило за капацитета на която и да е батерия се измерва във ватчасове, а именно:
Ако телефонът ти е Galaxy S7, всичко ти е нормално, защото това, което си измерил (което включва и загубите от вътрешни преобразувания на енергия), е доста близко до капацитета на батерията. Ако си с Galaxy S7 edge, си със сигурност за смяна батерията.
Galaxy S10+ ◦ Prism White ◦ SanDisk Extreme Pro 128 GB / U3 / A2 ◦ Android 10 Galaxy Watch 46mm ◦ Silver ◦ Tizen OS by Samsung Galaxy S II ◦ Galaxy Note II ◦ Galaxy S4 ◦ Galaxy S7 edge ◦ Galaxy S10+ Battery Historian
(Последна редакция: 2018-03-01, 12:14:53 от ivkos.)
Ами.. измерих и втория S7 (на 4-5 месеца), който имаме, и държи повече.
От 25 до 100% -> 2200 мAh
Така че съм склонен да вярвам, че моята батерия си е заминала (от 0 до 100% измери само 2030mAh)
Тъй като измерването през USB не е много точно заради загубите при конвертирането на енергия в захранващите схеми на телефона, най-сигурният начин да измериш капацитета на батерията е да боднеш измерващото устройство между основната платка и батерията, но това ще ти наруши гаранцията. Следващия сравнително сигурен вариант е да провериш софтуерно капацитета, за което имаш да варианта:
- да ползваш AccuBattery поне 1-2 седмици и да видиш какво ще покаже на Health
- да провериш какво мисли кернела по въпроса, като изпълниш тези команди в терминал (не е нужен руут).
И двата софтуерни варианта показват близки един до друг резултати, въпреки всичките необосновани съмнения, които са се изписали в тази тема.
Galaxy S10+ ◦ Prism White ◦ SanDisk Extreme Pro 128 GB / U3 / A2 ◦ Android 10 Galaxy Watch 46mm ◦ Silver ◦ Tizen OS by Samsung Galaxy S II ◦ Galaxy Note II ◦ Galaxy S4 ◦ Galaxy S7 edge ◦ Galaxy S10+ Battery Historian
Аз купих телефона си от get.bg и при въпрос за смяна на батерията, която със сигурност при мен е за подмяна, отговориха, че нейната гаранция е 6-12 месеца.
(2018-03-01, 14:05:51)ivkos написа: Тъй като измерването през USB не е много точно заради загубите при конвертирането на енергия в захранващите схеми на телефона, най-сигурният начин да измериш капацитета на батерията е да боднеш измерващото устройство между основната платка и батерията, но това ще ти наруши гаранцията. Следващия сравнително сигурен вариант е да провериш софтуерно капацитета, за което имаш да варианта:
- да ползваш AccuBattery поне 1-2 седмици и да видиш какво ще покаже на Health
- да провериш какво мисли кернела по въпроса, като изпълниш тези команди в терминал (не е нужен руут).
И двата софтуерни варианта показват близки един до друг резултати, въпреки всичките необосновани съмнения, които са се изписали в тази тема.
351 цикъла
fg_fullcapnom Показва 1184
Телефона е от 09.2016- на повече от една година - и не знам дали за нея важи номера със безплатната замяна.
(2018-03-01, 15:07:14)vlad_4o написа: Аз купих телефона си от get.bg и при въпрос за смяна на батерията, която със сигурност при мен е за подмяна, отговориха, че нейната гаранция е 6-12 месеца.
Подвели са те. Гаранцията на батерията важи до края на гаранцията на телефона, т.е. 24 месеца. Най-добре посети директно оторизиран сервиз и не минавай през магазина, откъдето си го купил, бил той обикновено варненско джиесем капанче, или голяма верига за техника.
(2018-03-01, 15:20:45)sa6ster написа: 351 цикъла
fg_fullcapnom Показва 1184
Телефона е от 09.2016- на повече от една година - и не знам дали за нея важи номера със безплатната замяна.
В оторизираните сервизи имат техника, която тества издръжливостта на батерията. Ако устновят, че е износена достатъчно според техните критерии, ще ти я сменят гаранционно безплатно.
Galaxy S10+ ◦ Prism White ◦ SanDisk Extreme Pro 128 GB / U3 / A2 ◦ Android 10 Galaxy Watch 46mm ◦ Silver ◦ Tizen OS by Samsung Galaxy S II ◦ Galaxy Note II ◦ Galaxy S4 ◦ Galaxy S7 edge ◦ Galaxy S10+ Battery Historian
(Последна редакция: 2018-03-01, 22:21:20 от ivkos.)