Мнения: 4
Теми: 2
Член от: 2018-03
Репутация:
0
Устройства: Htc desire lifestyle
Здравейте!Преди време Ви писах за проблем,свързан с подуване на телефона(мислех че е батерия).Виваком уважиха рекламацията,но сервиза отказа ремонта. Причината се оказа изкривен механично корпус. И искат 127 лева за смяна на дисплея. Причините са -притискане,удар или изпускане на телефона.Единствено аз съм го ползвал и нито веднъж не съм му причинявал нито една от изброените причини. Телефона е на 1 месец само.Някой от Вас да се е сблъсквал с такава ситуация?
Мнения: 607
Теми: 12
Член от: 2012-04
Репутация:
48
Устройства: Xiaomi REDMI 4X [4GB 64GB]
А снимки няма ли да покажеш? Може нещо в джоба да си го огънал а да не знаеш кога е станало.
Изпратено от моят Redmi 4X с помощта на Tapatalk
Xiaomi REDMI 4X [4/64GB]
Мнения: 19 840
Теми: 716
Член от: 2011-08
Репутация:
5 327
Устройства: GP 6
Следващия път - директно в оторизирания сервиз с пълно описание за състояние на устройството в приемно-предавателния протокол.
Мнения: 77
Теми: 5
Член от: 2012-11
Репутация:
15
Имах такъв телефон, нямам идея как е възможно ти да си го изкривил. Би трябвало да ти го оправят. Проучи нещата с КЗП как стоят.
Изпратено от моят Redmi 5 Plus с помощта на Tapatalk
Мнения: 1 323
Теми: 26
Член от: 2010-11
Устройства: P4
(2018-03-26, 09:10:56)NoMaD написа: Следващия път - директно в оторизирания сервиз с пълно описание за състояние на устройството в приемно-предавателния протокол.
Защо пишеш неверни неща.След като не си наясно с нещата не подвеждай хората. В гаранционната карта изрично пише, че рекламации се предявяват пред магазина от който е закупена стоката.
Веднага отивай в КЗП. Не си оставяй магарето в калта. Нямат никакво право да ти отказват гаранция.
Мнения: 1 323
Теми: 26
Член от: 2010-11
Устройства: P4
(2018-03-28, 23:46:20)NoMaD написа: Може и в магазина, но - така се спестява време и не се чака докато в магазина се съберат достатъчно бройки, преди да бъдат предадени в сервиза за рекламация. И второ - на място в сервиза си прави оглед на устройството и се вписва състоянието му преди предаването за ремонт. Нали ти е ясно, че при наличие на посредник, в случая магазина, от който е закупен, нещата могат да не бъдат същите.
Струва ми се , че не схващаш какво е написано в пост 6. Когато купуваш нещо от определен магазин всъщност сключваш договор за закупената стока с него. Магазина не е посредник, а страна по договор Съответно при рекламация задължително отиваш в магазина, т.е. ответната страна по договора. Това магазина къде праща стоката теб не те интересува. В много случаи те не посочват къде ще се отремонтира стоката. Протокола съответно го пишат в магазина с описание на стоката и проблема.Аз ли пиша неясно ти ли бавно схващаш - не мога да разбера. Нямаше да го пиша това, но така подвеждаш хората. Надявам се да съм бил ясен.
(Последна редакция: 2018-03-29, 12:02:52 от
anatol06.)
Мнения: 50
Теми: 2
Член от: 2012-06
Репутация:
11
Що не пишеш на htc? Интересно е да видм какво ще кажат.
Мнения: 1 208
Теми: 16
Член от: 2014-09
Репутация:
56
Устройства: Huawei Mate 10 Pro + Huawei Watch GT
Аз не забелязвам да е огънато моето HTC
Alcatel one touch idol => Alcatel one touch idol 2 / Timmy E86 =>Alcatel idol 3 4.7 => HTC 10 => Huawei Mate 10 PRO + Huawei Watch GT 2 PRO