Да рапортувам:
Писах директно на OnePlus support.
https://www.oneplus.com/bg/support/repair
В рамките на 24 часа отговорят с предплатен shipping label за UPS, който да лепнете на кутията с телефона - те си покриват разноските по транспорта до сервиза им в Полша и обратно.
За препоръчване е да им се пише веднага след това и в чата, за да обработят по-бързо заявката.
Какво се случи при мен - в сряда пуснах заявка, в четвъртък вече имах UPS куриер на вратата, който взе телефона.
В петък получих имейл, че телефонът е при тях, а в 1 през нощта на същия ден получих имейл, че са го прегледали и са ми изготвили равносметка, ето и линкът към нея:
https://oneplus.ctdipolska.pl/estimate_3...D89A3.html
Както се вижда, написали са какво ще се смени заедно с всички цени, пуснали са и снимка с дефекта на телефона.
Платих и телефонът беше при мен във ВТОРНИК!
Ремонтиран от официалния сервиз, с оригинални части и минал quality control. И всичко за 172лв.
Дано информацията се види от повече собственици и не се спонсорират гаражните шмекери тук, устройствата ни са с прекрасна поддръжка от самия производител!
https://imgur.com/a/TIUugsr
Като допълнителен бонус:
Решетката на слушалката е с нов дизайн - само един ред по-широки отвори.
Бях спрял да чувал нормално заради запушване на старата решетка с прахови частици, сега чувам изключително ясно.
Микрофонът изглежда също е сменен (може да е към дънната платка), защото ми казват, че и аз се чувам по-ясно от преди.
Поздрави!