2018-10-21, 15:34:29
Samsung Galaxy Note 9 Midnight Black → Apple iPhone 11 Pro Max Space Grey → Apple iPhone 13 Pro Max Sierra Blue → Apple iPhone 15 Pro Max Black Titanium
(2018-11-07, 16:52:45)hazART написа: @Viiipeer, какво се правиш все едно не знаеш какъв е проблема, или ти, че нямаш телефона и дай да мрънкаме на хората, където едва ли не са се прецакали. :
(2018-11-07, 17:33:44)vladi1 написа: Лично за мен е бъг. Лично мнение.
(2018-11-07, 20:28:59)vladi1 написа: Братле виж сега гледаш нещата от твоя ъгъл. Горе казваш, че се правя за нещо и аз немога да ти разбера мисълта. Ще мрънкам за каквото си преценя аз. Първо се опита да изкараш че ми се привижда. После критикуваш в тема за телефон, който нямаш. Само аз ще си преценя дали да чакам ъпдейт или не или ще преглътна това. Съвет не съм ти искал. Първата ми мисъл и писане беше към хората които имат телефона или по-запознати. Ти не си нито от първите нито от вторите. Исках мнение от хора имащи апарата. Това е.
(2018-11-07, 21:09:16)Slavi84 написа: Братле така си е, със затамняването например на някое приложение например будилник (поне е така при мен) това ми 2 телефон вече от серията mate 20 pro защото си го смених от магазина заради т.н. gluegate (позеленяване на екрана). Така че споко и мен ме дразни но това да е проблема, ще го преглътнеш по добре от "зеленият" екран!!! Поздрави, да видим при мен сега дали пак ще позелене, защото екрана ми е пак на LG.
(2018-11-07, 21:09:16)Slavi84 написа: Братле така си е, със затамняването например на някое приложение например будилник (поне е така при мен) това ми 2 телефон вече от серията mate 20 pro защото си го смених от магазина заради т.н. gluegate (позеленяване на екрана). Така че споко и мен ме дразни но това да е проблема, ще го преглътнеш по добре от "зеленият" екран!!! Поздрави, да видим при мен сега дали пак ще позелене, защото екрана ми е пак на LG.
(2018-11-07, 23:29:39)gamerz7 написа: Колега , а като ти го смениха , казаха ли нещо за проблема , защото то реално пак са ти дали със същия екран и шанса да го има проблема е сигурно 50/50.Не ми обясниха естествено нищо, от Технополис получих смс и отидох попитах момчето дали са му пратили апарата или е от наличните, той отговори от наличните след което му обясних за проблема, но той дето се казва за пръв път даже вижда телефона бил в секцията за телевизори. И така. Ако позелене пак обаждам се на Хуалуей и пак го връщам!
То ако на всички тръгнат да ги сменят , и после пак дойде проблема , и пак разправии за още една смяна... Става егати работата.. Дано излезе някакво становище.
(2018-11-15, 07:44:06)ickata25 написа: Имаме нова актуализация, която подобрява лицевото отключване