2018-12-04, 15:40:41
Телефонът е вече 4-ти месец в софийски сервиз.
Накратко - на моя Oneplus 3 спря да му работи екрана - не е изпускан, не е мокрен, просто един ден престана да реагира на контакт по екрана (официалното становище на Oneplus беше, че е хардуерен дефект). Занесох го в сервиз, с молба да се опитат да му свалят данните, след което възнамерявах да го пратя в официалния сервиз за смяна на екрана (официалния сервиз e длъжен да направи factory reset задари GDPR). След като ми беше казано, че няма как да се свали информацията от него без нов екран, се разбрахме те да ми сменят екрана. След около месец чакане получих телефона, но го ползвах безпроблемно само около седмица, след което почна да спира без никаква видима причина. Занесох го отново в същия сервиз, тъй като имах гаранция за ремонта. След три седмици ми казаха, че са му направили нещо софтуерно (не стана ясно какво) и ми го върнаха, за да работи около 40 мин в мен, след което изключи и повече не можеше да бъде включен. Занесох им го отново още същия ден. След около месец анализиране на проблемът, ми казаха че батерията е заминала и трябва да поръчат нова. След нови три седмици чакане ми звъннаха, за да ме уведомят, че не са намерили батерия за него, мога да си го взема (неработещ), ако го оставя при тях не могат да ми дадат никаква гаранция кога и дали ще го оправят.
Цялата тази история на мен ми е крайно съмнителна - телефонът ми нямаше абсолютно никакъв проблем с батерията, преди да им го занеса.
Моят въпрос е има ли как да са ми прецакали батерията, при смяната на екрана? Толкова ли е трудно намирането на батерия за този модел и къде бих могла да я сменя на друго място в София? Ще съм много благодарна за всякакви мнения и/или препоръки.
Накратко - на моя Oneplus 3 спря да му работи екрана - не е изпускан, не е мокрен, просто един ден престана да реагира на контакт по екрана (официалното становище на Oneplus беше, че е хардуерен дефект). Занесох го в сервиз, с молба да се опитат да му свалят данните, след което възнамерявах да го пратя в официалния сервиз за смяна на екрана (официалния сервиз e длъжен да направи factory reset задари GDPR). След като ми беше казано, че няма как да се свали информацията от него без нов екран, се разбрахме те да ми сменят екрана. След около месец чакане получих телефона, но го ползвах безпроблемно само около седмица, след което почна да спира без никаква видима причина. Занесох го отново в същия сервиз, тъй като имах гаранция за ремонта. След три седмици ми казаха, че са му направили нещо софтуерно (не стана ясно какво) и ми го върнаха, за да работи около 40 мин в мен, след което изключи и повече не можеше да бъде включен. Занесох им го отново още същия ден. След около месец анализиране на проблемът, ми казаха че батерията е заминала и трябва да поръчат нова. След нови три седмици чакане ми звъннаха, за да ме уведомят, че не са намерили батерия за него, мога да си го взема (неработещ), ако го оставя при тях не могат да ми дадат никаква гаранция кога и дали ще го оправят.
Цялата тази история на мен ми е крайно съмнителна - телефонът ми нямаше абсолютно никакъв проблем с батерията, преди да им го занеса.
Моят въпрос е има ли как да са ми прецакали батерията, при смяната на екрана? Толкова ли е трудно намирането на батерия за този модел и къде бих могла да я сменя на друго място в София? Ще съм много благодарна за всякакви мнения и/или препоръки.