Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Хардуерни проблеми на Samsung Galaxy S10/S10+
#1

[Изображение: 111768-computer-and-hardware.png]

Коментирайте тук хардуерните проблеми и въпроси на Samsung Galaxy S10/S10+.

Samsung Galaxy Note 9 Midnight Black Apple iPhone 11 Pro Max Space Grey Apple iPhone 13 Pro Max Sierra Blue  Apple iPhone 15 Pro Max Black Titanium
Цитирай
Аксесоари
#2

Искам да дам съвет на всеки с цел избягване на един конкретен хардуерен проблем наречен прегаряне на дисплея. На няколко места съм го писал из форума но ще го споделя отново тук. Когато си взех Note 8, след близо 4 месеца страдах от сериозно прегаряне и се наложи да го закарам в сервиза на Самсунг за подмяна. Техника с който разговарях ми обясни че при автоматична яркост на дисплея, телефона в слънчево време постоянно влиза в червеното което е пагобно за дисплея. Обясни ми че трябва редовно да го следя да не влиза в червеното но пък хубавото на автоматичната яркост е че се учи с времето на база корекциите които му правим което означава че когато влезе в червено, ако достатъчно пъти ръчно го коригираме и сваляме под него само ще се научи да не влиза там.
Също така ми препоръча въобще да изключа авто яркостта и ръчно да си го нагласям според нуждите ( отнема 5 секунди 3-4 пъти за целия ден ) От както изключих авто режима, проблеми съм нямал с дисплея след повече от година по средно 7-8 часа ползване на ден, все още е като чисто нов. Тази практика си я продължавам и със S10ката и вярвам че проблем от такова естество няма да имам.

Samsung Galaxy Z Fold 3 5G Snapdragon 
Galaxy Watch 4 44mm Silver 
[-] 6 потребители изказват благодарност на CuBG за това мнение:
  • DaDiablo, ganchev, GH0STFACE, GT, NaniG, StacK
Цитирай
#3

Имате ли бързо безжично зареждане? При мен липсва.
Цитирай
#4

Аз имам 20W безжично зареждане на Шаоми, което зареждаше ми9 за малко над час, но самсунга го зарежда с 10W и 2 часа и половина.
[-] 1 потребител изказва благодарност на joring за това мнение:
  • intolerable
Цитирай
#5

Бързото безжично зареждане работи само с оригиналното зарядно на Самсунг.

iPhone 11 Pro + AirPods2 + Apple Watch 4
Samsung S20 Plus Samsung S10 Samsung Note 9
Цитирай
#6

Това, което ползвам, работеше безпроблемно със S8.
Цитирай
#7

На S9+ и на Note 9, който имам в момента също не работи бързото безжично със зарядно, поддържащо бързо зареждане, но друга марка. Това е защита от Самсунг ако зарядното е некачествено да не се запали или прегрее от бързото зареждане.

iPhone 11 Pro + AirPods2 + Apple Watch 4
Samsung S20 Plus Samsung S10 Samsung Note 9
Цитирай
#8

И един станиол завива мармота с шоколад. Направили са го за да си продават тяхните безжични зарядни, абсолютна шитня. Напрежението и ампеража се управляват от самият телефон, каквото и зарядно да използваш не може да подаде повече от това което са задали на телефона да приема. Както са го ограничили да използва само 10W, така можеше да си му пуснат да си използва максимума от 15W.
Цитирай
#9

Оригиналното има защита от прегряване, факт. Повечето китайци нямат такава защита, пак факт.

iPhone 11 Pro + AirPods2 + Apple Watch 4
Samsung S20 Plus Samsung S10 Samsung Note 9
Цитирай
#10

И като напишеш факт това не означава нищо, както написах телефона си управлява напреженията и ампеража. Както телефона работи с всяко зарядно QC 2/3/4, така може да работи и с безжичните зарядни, управлението е от самият телефон, зарядното не знае кога телефона прегрява. А заради страха им от прегряване са сложили само 15W-ви зарядни, когато хората по света използват 40W+.
[-] 1 потребител изказва благодарност на joring за това мнение:
  • arrogant
Цитирай
#11

Колеги някой има ли оплаквания от дисплея? Имам чувството, че моя розовее под ъгъл.

Samsung Galaxy S23 Ultra Green 512GB
Samsung Galaxy S24 Ultra Titanium Black 1TB
Цитирай
#12

Дали не е заради новата технология за намаляване на синьото излъчване.
Определено под ъгъл дисплеят е странен, но си личи, че не е заради проблем.
Ако те дразни, пробвай с включен Night mode, макар че тогава преобладават черните цветове и не допада на всеки.
[-] 2 потребители изказват благодарност на StacK за това мнение:
  • ivkos, mitko1907
Цитирай
#13

Най вероятно това е причината.Благодаря за отговора!

Samsung Galaxy S23 Ultra Green 512GB
Samsung Galaxy S24 Ultra Titanium Black 1TB
Цитирай
#14

Настройте го така както искате, има настройки на дисплея.

Изпратено от моят LYA-L29 с помощта на Tapatalk

Galaxy S23 Ultra
Цитирай
#15

Не от настройките на цветовете, а от поляризатора и/или някой от другите оптични слоеве в екрана. И на мен ми направи впечатление, че повече си изменя цветовете при накланяне, като го видях за първи път.

Galaxy S10+  ◦  Prism White  ◦  SanDisk Extreme Pro 128 GB / U3 / A2  ◦  Android 10
Galaxy Watch 46mm  ◦  Silver  ◦  Tizen OS by Samsung
Galaxy S II  ◦  Galaxy Note II  ◦  Galaxy S4  ◦  Galaxy S7 edge  ◦  Galaxy S10+

Battery Historian
[-] 1 потребител изказва благодарност на ivkos за това мнение:
  • mitko1907
Цитирай
#16

На Vivacom картите не изписват номера си в телефона. Някакви идеи? На 123 не могат да направят нищо.

https://1drv.ms/u/s!AqJYBuBMoVUh-G7nLZgoK2TIgh8Y

Galaxy Tab S8+
Цитирай
#17

Защо те притеснява това? И при A1 е така.
Цитирай
#18

Не ми дава да сдвоя двете карти да са винаги активни. При мен като сложа карта на А1 работи, само Vivacom картите не работят (пробвано е с 2бр.).
Също така като активираш My Vivacom, трябва да въвеждаш номера на ръка. Пробвано и на HTC U12+ с една SIM карта.

Galaxy Tab S8+
Цитирай
#19

(2019-03-28, 17:35:30)Steve написа:  Не ми дава да сдвоя двете карти да са винаги активни. При мен като сложа карта на А1 работи, само Vivacom картите не работят (пробвано е с 2бр.).
Също така като активираш My Vivacom, трябва да въвеждаш номера на ръка. Пробвано и на HTC U12+ с една SIM карта.
Същото го имах като проблем на S9 PLUS. След писменна жалба до Виваком и отговор, че не е в тях проблема, след няколко часа, картата беше неактивна за 2-3 мин и всичко си дойде на мястото с пренасочването между 2те карти

Samsung S20 plus
Samsung S10
Samsung S9 plus
Samsung S8
Samsung S6
etc.
Цитирай
#20

Имам един въпрос и пред на S9 и сега на S10 не ми изписва номера на картата. Аз съм на теленор гледам че колегата по горе е с теленор и му пише номера. Мисълта ми е дали е въведен ръчно или сам си го е вкарал и има ли значение дали го пише номера за регистрация за слушалките.

LG Optimus 2x > Samsung Galaxy S III  > LG G2 > Samsung Galaxy S6 >  Samsung Galaxy s7 [b]>  Samsung Galaxy s8 > Samsung Galaxy S9 [b]> Samsung Galaxy S10 >[/b][/b]
Цитирай
#21

На Telenor и на А1 номерата се изписват нормално, само с Vivacom е проблема.

Galaxy Tab S8+
Цитирай
#22

При мен и при двете карти А1 и Виваком, които работят едновременно, не излизат номерата.
Гледам, че Steve е със Снапдрагон, да не би при нас с Ексинос да не излизат.
Цитирай
#23

Steve, на A1 съм и при мен не изписва номера, както казах по-горе.
StacK, стар ли ти е чипът/картата? И това е вариант.
Цитирай
#24

(2019-03-28, 21:29:30)kali_74 написа:  Имам един въпрос и пред на S9 и сега на S10 не ми изписва номера на картата. Аз съм на теленор гледам че колегата по горе е с теленор и му пише номера. Мисълта ми е дали е въведен ръчно или сам си го е вкарал и има ли значение дали го пише номера за регистрация за слушалките.

И при мен няма изписване на номера , с Теленорска карта съм.

Galaxy S II / Galaxy S III / Galaxy S4 / Galaxy Note 4 / Galaxy S6 edge+ / Galaxy S8+ / Galaxy S9 +/ Galaxy S10+/ Galaxy S21+
Цитирай
#25

Номерата на картите не се изписват никъде. Ръчно може да добавите телефонният номер към картата, което е разлипно.
Цитирай




Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)