Оценете темата:
  • 1 гласа - средно 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

TV BOX + HBO GO
#1

Здравейте!
Имам много досаден проблем, който вече месеци не мога да го разреша с един tv box... Инсталирам си нормално HBO GO, но не мога да се логна в профила ми.. защото не мога да избера оператора ми. Цъкам на стрелката за избор на оператор, но е невъзможно да избереш някой. Винаги полето седи празно. Някой с подобен проблем да е намерил решение?
Цитирай
Аксесоари
#2

До колкото мернах някъде hbo go вече имат приложение за android tv.
Ако обаче си със "стандартен" android незнам.
Аз на моя box не съм инсталирал hbo go, за да пробвам дали работи.

Изпратено от моят Redmi 4 с помощта на Tapatalk

П.п. Между другото защо ти е да избираш оператор? Нямаш ли вече направена регистрация и само да вкараш user и pass?
Ако нямаш направи си такава на PC-то или на телефона и пробвай.

Samsung Galaxy S II, Lenovo A3000-H, Meizu MX4, Redmi 4 Prime
Цитирай
#3

При вход в HBO Go приложението първо те пита за оператор или свободна регистрация и след избора на някои от тези опции вече те пита за потребителско име и парола. Няма как да прескочиш тази стъпка с оператор или без. И аз съм се опитвал с какви ли не версии на приложението да го подкарам на едно FireTV стикче, не става и не става.

iPhone 11 Pro + AirPods2 + Apple Watch 4
Samsung S20 Plus Samsung S10 Samsung Note 9
Цитирай
#4

На твбокс xiaomi също не успях. Обаче пък после го инсталирах на телефона (което е по добрата опция) и после си cast-вам на който от трите бокса си искам у нас.
Цитирай
#5

Ох то с каст-а или airplay става... ама искам някак си да подкарам приложението... Някъде из полски (мисля че) форум бяха писали, че са успяли с някакви комбинации копчета/мишки и какво ли не.. аз каквото и да пробвам не успявам..
Цитирай
#6

Наскоро пуснаха HBO Go за андроид тв, на Mi Box-а си работи перфе.

Вечния бетатестер!
Цитирай
#7

На миникс U9 имам абсолютно същия проблем, не се промени като минах от андроид 6 на 7.Пробвал съм с мишки клавиатури няма оправяне.Писах на HBO, оправдаваха се че не поддържали тв боксове което е пълна нелепица първо приложението има проблеми с логването не с поддръжката и второ на стария ми Х7 работеше без проблеми.Колкото до Ми бокса доскоро ползвах кастване но от тази седмица е с идеално работещо приложение.

Lenovo Moto Z2 Force 9.0 + Lenovo Z6 Pro 9.0 + Samsung Galaxy Tab S7 11.0 + Xiaomi MiBox 3 9.0
+ Xiaomi MiBox S 9.0 + Huawei Watch GT Sport + Huawei Band 3 Pro
Цитирай
#8

Здравейте, аз имах същият проблем с моят "бокс".

Аз имам безжична клавиатура и проблема се решава, като започнеш да пишеш името на оператора на клавиатурата.
Цъкаш на полето и почваш да пишеш името на оператор на клавиатурата.

Дано да съм бил полезен/ясен.

Успех и поздрави
Цитирай
#9

Здравейте! Имам един досаден проблем последните дни с HBO Go на Amazon Fire TV Stick. Ползвам го на стика от месеци без никакви проблеми, но от скоро при опит да пусна каквото и да било ми изписва грешка 5.1 и до там. След това дори и на телефона да пробвам да пусна нещо ми дава DRM грешка и там също не тръгва нищо. И така няколко минути. След време на телефона си тръгва, но пробвам ли пак на стика, отново ми спира и на телефона и на стика със същите грешки. До колкото четох става въпрос за някаква грешка с лицензите и това ме навява на мисълта, че може да са баннали Amazon стика, понеже в Европа не се поддържа официално HBO Go за Fire TV  и съм го инсталирал от външен източник. Някой ако има идея ще се радвам да сподели  Smile

Оправих го, оказа се, че Fire стика е "изгубил" някакви лицензи. Изтрих данните на вграденото видео приложение, рестартирах и вече всичко е наред.

iPhone 11 Pro + AirPods2 + Apple Watch 4
Samsung S20 Plus Samsung S10 Samsung Note 9
Цитирай
#10

Здравейте,

Знаете ли как се оправя проблема с HBOGO, като пусна апп-а директно ми казва, че не намира интернет и иска рестарт, като рестарт бутона не работи. Нищо друго не дава да се прави.
Трих, дърпах, рестартирах, не се оправя. Това се случва на китайски тв бокс SUNVELL T95Z. До преди няколко дни си работеше.
Цитирай
#11

Мисля,че трябва да е на wifi,така е на моя бокс formuler z8.Когато е ползвам нет по лан кабел не работи,включа ли wifi тръгва
Цитирай
#12

(2019-09-24, 06:10:15)trystar написа:  Мисля,че трябва да е на wifi,така е на моя бокс formuler z8.Когато е ползвам нет по лан кабел не работи,включа ли wifi тръгва

Пробвах, но и така не става. Махах кабела, рестартвах wifi-то..
Цитирай




Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)