Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Гугъл не ме допуска до акаунта ми
#26

Нещо не се връзват нещата, щом си бил логнат на компютър в гугъл акаунта няма как да излезеш от него при връщане на фабрични настройки на телефона, най вероятно си нулирал настройките на браузъра. Ако не си помниш паролата, опцията е забравена парола, щом на смс и алтернативен имейл не става, значи нещо при добавянето им си объркал....прави нов акаунт в гугъл и това е, но ако си направил хард рест на телефона няма как да заобиколиш гугъл акаунта, то има чрез байпас на акаунта, има клипове в ютюб как се прави, в сервизите за моб.телефони също правят байпас на акаунта.
Цитирай
Зарядни и кабели usb-c
#27

(2022-03-06, 18:11:23)keyemkey написа:  Всичко е добре написано,но Гугъл не предлага нито тел.номер за възстановяване,нито алтернативния мейл който съм дал, нито разни други въпроси....все едни и същи неща,които съм ви показал на екранните снимки. Има един вариант,но като се върна на предишния компютър в който все още съм логнат,дали и от там са ме отписали !? Друг вариант,обаждане по телефона на някои от близките представителства на Гугъл !

Проблемът е при теб защото Google ти е изпращал редица email-и да си настроиш Two Step Verification или да си добавиш телефонен номер за да може в бъдеще да ти изпраща кодове, или да си добавиш доверени устройства, но както повечето потребители не си обърнал внимание на тези email-и. Не го казвам с цел да се заяждам, а да ти заостря вниманието, когато (ако) успееш да си възстановиш профила - веднага си направи необходимите допълнителни оптимизации на профила за да си спокоен, че контактите си са на разположение, както снимките, документите, личната кореспонденция и информация и др.

(2022-03-07, 19:03:31)stм написа:  Нещо не се връзват нещата, щом си бил логнат на компютър в гугъл акаунта няма как да излезеш от него при връщане на фабрични настройки на телефона, най вероятно си нулирал настройките на браузъра. Ако не си помниш паролата, опцията е забравена парола, щом на смс и алтернативен имейл не става, значи нещо при добавянето им си объркал....прави нов акаунт в гугъл и това е, но ако си направил хард рест на телефона няма как да заобиколиш гугъл акаунта, то има чрез байпас на акаунта, има клипове в ютюб как се прави, в сервизите за моб.телефони също правят байпас на акаунта.

Не съм сигурен, че съвета е подходящ в конкретния случай. На потърпевшия ако не му беше необходим профила му най-вероятно отдавна щеше да си направи нов профил и да не се занимава с нас да го хокаме.
Цитирай
#28

(2022-03-07, 14:09:08)Diido0 написа:  АБВ-то ще ми го блокират, ама друг път!

Ти изчакай 6 месеца - без логване и пак кажи!
Цитирай
#29

(2022-03-07, 19:16:58)sapiora написа:  Проблемът е при теб защото Google ти е изпращал редица email-и да си настроиш Two Step Verification или да си добавиш телефонен номер за да може в бъдеще да ти изпраща кодове, или да си добавиш доверени устройства, но както повечето потребители не си обърнал внимание на тези email-и. Не го казвам с цел да се заяждам, а да ти заостря вниманието, когато (ако) успееш да си възстановиш профила - веднага си направи необходимите допълнителни оптимизации на профила за да си спокоен, че контактите си са на разположение, както снимките, документите, личната кореспонденция и информация и др.


Не съм сигурен, че съвета е подходящ в конкретния случай. На потърпевшия ако не му беше необходим профила му най-вероятно отдавна щеше да си направи нов профил и да не се занимава с нас да го хокаме.

Нямам за цел да го хокам, дано успее да си върне профила.
[-] 2 потребители изказват благодарност на stм за това мнение:
  • jhoro, sapiora
Цитирай
#30

....Всъщност аз виждам номера,който съм дал (последните две цифри),но не получавам кодовете ! Пишат,че ги пращам,но не ги получавам !? На алтернативния мейл само ме питат: "Вие имате проблем със сигурността " Аз им връщам отговор : Да имам, изпратете ми кодове.....и до там ! Направих си нова акаунт за да може да работи телефона,контактите ми са запазени !  Но не мога да ползвам пощата !?


Прикачени файлове Миниатюри
   
Цитирай
#31

(2022-03-09, 10:54:57)keyemkey написа:  ....Всъщност аз виждам номера,който съм дал (последните две цифри),но не получавам кодовете ! Пишат,че ги пращам,но не ги получавам !? На алтернативния мейл само ме питат: "Вие имате проблем със сигурността " Аз им връщам отговор : Да имам, изпратете ми кодове.....и до там ! Направих си нова акаунт за да може да работи телефона,контактите ми са запазени !  Но не мога да ползвам пощата !?

А сигурно ли е, че телефона получава SMS съобщения - по принцип, от други податели?
Тези дни „ръчкам“ всякакви устройства и „влизам и излизам“ в акаунта си по няколко пъти на ден. Чат-пат съобщенията доста се бавят. Но пък имам Google Удостоверител.

Пробвайте с рестартиране на въпросния телефон.
Цитирай
#32

(2022-03-09, 10:54:57)keyemkey написа:  ....Всъщност аз виждам номера,който съм дал (последните две цифри),но не получавам кодовете ! Пишат,че ги пращам,но не ги получавам !? На алтернативния мейл само ме питат: "Вие имате проблем със сигурността " Аз им връщам отговор : Да имам, изпратете ми кодове.....и до там ! Направих си нова акаунт за да може да работи телефона,контактите ми са запазени !  Но не мога да ползвам пощата !?

Варианта за коiто се сещам са:
- когато си въвеждал телефонния номер да си го сбъркал;
- сложи СИМ картата на друг телефон и пробвай от там;
- виж също така да не би да имаш някаква папка Spam и евентуално там да ти отиват съобщенията;
- виж дали си задал опция да не получаваш съобщения от непознати източници или източници, които може да се приемат като spam.
- виж надписа долу вляво "Изпробване на друг начин" и ако не си пробвал - пробвай.
[-] 1 потребител изказва благодарност на sapiora за това мнение:
  • jhoro
Цитирай
#33

(2022-03-09, 20:22:14)sapiora написа:  - виж надписа долу вляво "Изпробване на друг начин" и ако не си пробвал - пробвай.

Да изпробва, ама останах с убеждение - че не са активирани другите начини.

На страницата „Не получавам текстовото съобщение с кода“ има и още един вариант

Цитат:При блокиране от страна на доставчика ви на кратките номера. Възможно е доставчикът ви случайно да е блокирал получаването от ваша страна на текстови съобщения от услуги, използващи кратки номера. Моля, помолете оператора си да отблокира съобщенията от Google.
Цитирай
#34

А какво мислите,ако отговориш на въпроса на Гугле

Цитат:"Вие имате проблем със сигурността " Аз им връщам отговор : Да имам
Дали ще ти прати кода,може заради това да е блокирал акаунта.

Huawei P30
Цитирай
#35

На такъв отговор на въпроса,бота дава едно решение-перманентно блокиране на акаунта,с цел сигурност и тенекийка на задника на "чичкото" Smile
[-] 1 потребител изказва благодарност на vertexe за това мнение:
  • jhoro
Цитирай
#36

Виж случайно да не си блокирал тел. Номер на Google от телефона.

Аз така го играх с един телефон цели два дена, накрая собственика ми каза че е не е знаел какви са тези съобщения и си мисли че го таксуват.
Направо ги е блокирал всички такива с кодове и съобщения на английски език и иди сe чуди защо не получаваш кодовете.

Galaxy S9+ > Note 10+ 5G > Mi 9 SE > P40 Pro > Mi 9 SE > OPPO Find X3 Pro 5G > iPhone 13 Mini Starlight 512GB > Z Flip 3 256GB + Galaxy Watch 4 Classic 46mm > iPhone 13 Pro Max + Apple Watch 7 45mm S22 Ultra 12/256 + Galaxy Watch 4 40mm VIVACOM  Heart
[-] 1 потребител изказва благодарност на BGDropche за това мнение:
  • jhoro
Цитирай
#37

Благодаря на всички ! От цялата тази ситуация разбрах: Не използвайте gmail.com пощата за важни съобщения ! Риска е голям  да ти я блокират ! Реално нямат поддръжка ,освен взаимно изключващи се въпроси от алгоритъма им за възстановяване !? И уж се грижат за твоята "сигурност" !? Американска сигурност по холивудски !?
Цитирай
#38

(2022-03-11, 08:00:39)keyemkey написа:  Благодаря на всички ! От цялата тази ситуация разбрах: Не използвайте gmail.com пощата за важни съобщения ! Риска е голям  да ти я блокират ! Реално нямат поддръжка ,освен взаимно изключващи се въпроси от алгоритъма им за възстановяване !? И уж се грижат за твоята "сигурност" !? Американска сигурност по холивудски !?

Нищо не сте разбрал!

По-скоро - ползвайте я, но си „опечете питката“! Задайте си поне един алтернативен имейл адрес, поне един телефонен номер, двуфакторна верификация, списък с резервни кодове, таен въпрос и отговор.

Постоянно сменям устройства, операционни системи, браузъри и всеки път иска логване! Почти никога не съм имал проблеми, поне не си спомням за сериозни.
Ползвам 6 мейл-услуги - половината са синхронизирани с Gmail. Отделно тези - на приятели, които са резервни.
Въвел съм 4-5 телефонни номера - за СМС-ите.
Списъкът с „познатите устройства“ - на които съм логнат - е като поменник! Но всички са под контрол - другите ги чистя.
[-] 2 потребители изказват благодарност на jhoro за това мнение:
  • OliQueenBG, sapiora
Цитирай
#39

Така е . 99,99% от проблемите идват от ЗКУ-то. Не си помнят паролите , даже и не знаят как да контролират устройствата си , и винаги други са им виновни.
[-] 2 потребители изказват благодарност на BisVal за това мнение:
  • jhoro, OliQueenBG
Цитирай
#40

Тя цялата ситуация с колегата е странна!Ресет на телефона и блокиран мейл?!Апарата е възможно да е заключен при ресет на тела без премахване на активен акаунт(активационен мейл),но блокиране на самия мейл,при положение че си е твой и знаеш паролите?!На компа му работел,после и там спрял да работи...единственият начин да си представя,че е станало така,е че е направил 200 грешни опита за 30 мин.И,въпреки всичко,с едно изчакване от 24 часа,при логване с верния акаунт,отново го достъпваш,само искат при логване да върнеш отговор до 3 мин.(изпробвано на мейла на жената).Пощата на гугъл всъщност е най-гъвкава от мейл-клиентите,които съм ползвал,има най-голям брой алтернативни възможности за възстановяване.
[-] 2 потребители изказват благодарност на vertexe за това мнение:
  • jhoro, OliQueenBG
Цитирай
#41

Да,последните отговори бяха абсолютно безмислени освен да покажат колко сме "велики" андроид фенове !? Е,аз не се занимавам с параноични защити и опростявам нещата до колкото е възможно! Но,проблема се разреши !? И причината е в gsm оператора( гръцки)който не ми позволява есемеси когато съм в роуминг,за което аз не знаех ! Есемесите били платена опция ,която е с различни цени според броя есемеси на месец. Благодаря на всички,които се включиха с коректни съвети !
[-] 2 потребители изказват благодарност на keyemkey за това мнение:
  • milss, sapiora
Цитирай
#42

Радвам се, че сме ти били полезни и че не изгуби търпение и не счупи телефона като вафла. Smile
Цитирай




Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)