Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Изключен след зареждане
#1

Здравейте оставих около 22:00 часа телефона да се зареждам докато преди това съм го ръчкал и не е имало проблем. Сутринта в 6 часа го почуквам да видя колко е часа, той изобщо не реагира. Пробвах с комбинация Power + power up/down, но само извибрирва и до там. Някой с подобен проблем. Телефона си е с оригиналния сифтуер, не съм го сменял.

iPhone 12 Pro

Цитирай
Аксесоари
#2

Пробвай да го заредиш с друго зарядно.

Изпратено от моят ELE-L29 с помощта на Tapatalk

Huawei P30
Цитирай
#3

Незнам дали е от зарядното, тъй като забелязах, че като го включих снощи диодчето на камерата си светеше, че се зарежда. Плюс това аз го оставих да се зарежда на 36% , няма как да падне толкова бързо.

iPhone 12 Pro

Цитирай
#4

Закачи го към компютър и виж дали ще го открие като устройство
Цитирай
#5

Открива го, но вчера го оставих в магазина където го купих. До 1-2 дни трябва да ми се обадят със становище.
Ако искат да ми подменят компоненти по телефона ще ги отрежа, ще искам направо нов. Аз го купих за 999лв. още като излезе. Не е нормално използван толко кратко време да има такива проблеми.

iPhone 12 Pro

Цитирай
#6

Така е най добре,щом е купуван от тук и има гаранция.
Цитирай
#7

Еми да, ще си търся правата. Като трябва да взимат парите са първи.

iPhone 12 Pro

Цитирай
#8

Щом го открива може да е бил в ЕДЛ режим
Цитирай
#9

Как се изкарва от ЕДЛ режим?

iPhone 12 Pro

Цитирай
#10

Зависи как е влязъл.

Ако си работи телефона със задържане на power бутона
Ако си го брикнал - оторизиран акаунт (което струва пари)
Цитирай
#11

Нищо не съм му правил. Гледах клипчета с детето и го сложих да се зарежда. Още чакам да ми звъннат от гаранционния сервиз със становище за неговото състояние.

iPhone 12 Pro

Цитирай
#12

Вчера след търсене в ГСМ сервизи по ИМЕЙ да видя какво става с телефона ( Сръчко и Булграм), телефона не бил при никой от тях.
Ядосан звъня в Техмар* да видя какво става с устройството те ми отговарят, че чакат становище.
Още по настойчив ги питам кой им е гаранционния сервиз и ми отговарят Сръчко.
Още повече ядосан му отговарям, че имам познат в сервиза и апарата не е при тях.
Служителя на Техмар* вече усети, че няма какво да ме баламосва и накрая ми отговори, че се чудят дали да не ми заменят апарата с нов и щял да ми звънне по- късно. Казвам какво има да се чудите, знам че срока е 30 дни, но при положение, че видно не работи и не подлежал на ремонт защо чакат.
10 минути след разговора ми звънят да ми съобщят, че са поръчали ново устройство и че до 1-2 дни ще е при тях да ми го заменят.

Вече съм с подменен апарат. Дано да няма проблеми Smile

iPhone 12 Pro

Цитирай




Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)