Колеги, нещо ме засърбя да си сменя 8 цата с 10 плюс. Мисля да го взема от продавалника. Харесах си един от една обява. Момчето ми изпрати снимка на гаранцията, но ме притеснява дали е валидна. Когато взимах предния се оказа, че гаранцията е невалидна - нямаше касова бележка а само гаранционна карта със същия имей, но пък хубавото е че никога не се наложи да го нося в сервиза. Сега гаранцията е с касова бележка, но пък сумата на нея е 62,98, понеже телефона е бил купен на изплащане. Къде и как мога да проверя дали е валидна гаранцията и дали е оригиналната. Ще прикача и снимка на гаранцията за по ясно
(Последна редакция: 2020-10-21, 16:41:49 от aldox.)
Сумата няма значение.
А и има телефонен номер, може да звъннешв А1, адрес ако си в София директно може да провериш ако не ти преставлява проблем.
Изглежда че всичко е ОК.
Samsung Galaxy Z Fold 3 12/256
Samsung Galaxy S23 Ultra Phantom Black 12/512
1 потребител изказва благодарност на Compare за това мнение:1 потребител изказва благодарност на Compare за това мнение • aldox
Сумата е май първата вноска за телефончето и не мисля,че е проблем това и гаранцията си е валидна.Също така може да се свържеш със Самсунг България и там да питаш.
1 потребител изказва благодарност на beko9 за това мнение:1 потребител изказва благодарност на beko9 за това мнение • aldox
Звъннах на Самсунг България да проверя гаранцията и всичко се оказа точно. Телефончето го взех много е добре, направо си е топа на лаптопа Благодаря на всички за отговорите
(2020-10-22, 14:19:40)aldox написа: Звъннах на Самсунг България да проверя гаранцията и всичко се оказа точно. Телефончето го взех много е добре, направо си е топа на лаптопа Благодаря на всички за отговорите
С здраве и много положителни емоции да си ползваш новата джаджа!
1 потребител изказва благодарност на beko9 за това мнение:1 потребител изказва благодарност на beko9 за това мнение • aldox