Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Проблем със звука при разговор
#1

Здравейте!
Напоследък се сблъсках с един проблем и се чудя, само при мен ли е така. Дойде време жена ми да си сменя телефона и й взехме един Samsung A20e, но когато проведохме първия разговор се оказа, че все едно говоря с друг човек. Нито аз, нито тя можахме да си познаем гласовете. Реших, че е от самия модел и го смених с Nokia 4.2. Пак същата работа. След това реших да й взема Redmi 9, тъй като аз съм с 6 и си казах, че поне със Xiaomi няма такива проблеми, но пак същата работа. 
Реших, че може да е от SIM картата, тъй като в офиса на A1 ми я изрязаха, за да не ми вземат 10 лв. за смяна, та я смених с нова, но пак не помогна. 
Та се питам друг има ли такива наблюдения, новите телефони така ли ги правят? При разговор гласът на отсрещната страна се чува все едно човека е под-вода.
Цитирай
Аксесоари
#2

Не не е при теб само проблема.И при нас се среща подобен проблем но аз си мислех че е от Call Recorder-а на SKVALEX ,явно не е!Като спирах Call Recorder-а проблеми нямаше но явно е някакво си съвпадение .
Един път се получават добри разговори друг път се чува гласът ми отсреща ,чак ми се губи мисълта, толкова ясно повтарящо се че ...с някви изострени шумове като пппссссшшш,ужас !
Проблема се среща и с WhatsApp!

Някой да има подобен проблем ,или знае как да го премахнем ,или заобиколим?

Samsung Galaxy Z Fold 3 12/256

Samsung Galaxy Z Fold 4 12/512

Samsung Galaxy S23 Ultra Phantom Black 12/512





Цитирай
#3

Определено не е от Skvalex,защото аз също го използвам от доста отдавна,пък и колеги от раздела на П30,и никой не се е оплакал.Не знам каква може да е причината,освен да е свързано с оператора,дори си спомням че някъде из форума бях чел за подобен проблем.Аз съм на А1,и нямам този проблем,обаче лелями е на Виваком и използва Самсунг А6 доста стар,когато говоря с нея всяка моя дума я чувам по два пъти,с никой друг не ми се случва това,много е дразнещо.
Ps:На А1 при разговор телефона преминава на 3G и да не би да ти е направен на 4G само,и от там да идва проблема,ако е да,направи го да е автоматично на всички.
Цитирай
#4

(2020-10-29, 06:53:36)DoryanY написа:  ........ да не би да ти е направен на 4G само,и от там да идва проблема,ако е да,направи го да е автоматично на всички.

Ако е само на 4G при А1 изобщо няма да може да проведе разговор. Няма да е от това проблема.

1916 
Цитирай
#5

Ами проблема не се среща само на А1 ами и в чужбина Aвстрия Drei.
Лично аз драстично намалих разговорите по телефона само заради тоя проблем.
Подслушват ли ги какво правят но положението при телефониране не е цветущо.

На автоматично е на моя телефон LTE/3G/2G

Samsung Galaxy Z Fold 3 12/256

Samsung Galaxy Z Fold 4 12/512

Samsung Galaxy S23 Ultra Phantom Black 12/512





Цитирай
#6

(2020-10-29, 06:53:36)DoryanY написа:  всяка моя дума я чувам по два пъти

Когато мобилното устройство е отдалечено на по-голямо разстояние от допустимото за мобилната клетка се получава така
Цитирай
#7

Явно има множество проблеми, но моят проблем е, че гласът се чува съвсем различно. Не е, че всяка дума се чува по два пъти, а че гласът е все едно се говори под вода. Бих се радвал, ако някой сподели за подобен проблем и има ли решение.
Цитирай
#8

Имате или заминаващ микрофон или е пълен с боклуци.
Цитирай
#9

Наскоро с огромно учудване установих , че телефонните разговори звучат много зле в сравнение с Viber !
На Вайбър (не видео, обикновените разговори) звукът е по-силен, по-ясен и по-чист, от телефона се чува много зле!
Някои мои приятели даже едва ги чувам и разговорите са голяма мъка.
Цитирай
#10

Аз отдавна съм спрял всякакви разговори с близките ми по стандартния начин и използвам главно уазъп вайбър и месинджъра. Много по чисто и ясно се чува. Проблема е във вида телефония. Час разговор по уазъп дърпа около 50Мб което е нищо.

 Sony Ericsson experia X10I LG OPTIMUS 3D Samsung Galaxy Note 2. Note 3. Note 5. Samsung galaxy S8+, S10+ S20 Ultra S21 Ultra. S23 Ultra 1Tb
Цитирай
#11

И аз мога да споделя опит по темата.
Имам две карти - Виваком и Теленор.
Като звъня от теленорската карта на виваком звукът е ужасен.
Обаче ако звънна от виваком на виваком е повече от перфектен.

Samsung Galaxy S24 Ultra Titanium Violet 512GB
Samsung Galaxy S23 Ultra Phantom Black 512GB
Samsung Galaxy S21 Ultra Phantom Brown 512GB
Samsung Galaxy Note 10+ Aura White 256GB

Цитирай
#12

(2021-04-12, 20:21:48)Andon0v написа:  Имате или заминаващ микрофон или е пълен с боклуци.

Нито едното, нито другото. В началото на темата съм описал подробно всичко.
Цитирай
#13

Не ми се вярва проблема да е в телефоните,след като се случва с различни модели.Аз също съм на А1 и говоря с абонати и на трите оператора,някой са с Redmi 9A,huawei Y5,телефони от бюджетните,но нови модели,и се чуваме отлично,при добро покритие.
Цитирай
#14

А вариант проблема да е в твоя телефон?
Цитирай
#15

(2021-04-16, 21:19:45)InnerSelf написа:  Нито едното, нито другото. В началото на темата съм описал подробно всичко.
Аз казвам какво съм видял в практиката, пък вие си знаете. Имах Леново, което имаше същите симптоми, смениха гаранционно микрофона му и се оправи. На високоговорител как е, със слушалки? На всеки на който звъннете ли е така или при конкретен човек?
Друг вариант - пробвайте с други приложения за разговори, смисъл Dialeri, пробвайте ако някой телефон поддържа WiFi call функцията за да елиминирате ако проблема е от оператора
Цитирай




Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)