Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

[Разрешен] Неуспешно изпращане на СМС
#1

Здравейте, днес след опит да платя за паркинг, на съобщението, което излиза, че ще бъда допълнително таксуван поставих отметката на "запомни избора", но без да искам мисля, че натиснах "отказ". След това вече не мога да изпращам СМС-и на такъв тип номера. Рових из телефона, но не успявам да намеря как да го отменя, продължава да изписва неуспешно изпращане. Всяка помощ е добре дошла Smile
Цитирай
Аксесоари
#2

Влез в СМС - Настройки - Блокирани номера и съобщения - Блокирани съобщения и изтрий номера от там.
Цитирай
#3

Проверявах там, няма го в блокирани.
Цитирай
#4

Други смс-и пращаш ли? Да не си изтрил смс център номера?
https://deviceguides.vodafone.co.uk/huaw...messaging/
Понеже единствено такива смс-и пращам, макар и рядко, пускам и спирам с кодове съобщенията когато искам! Писна ми през определен период да "пращам" смс на международни номера.

времето е като парите - никога не стига
Цитирай
#5

Настройки >Приложения > трите точки (горе-вдясно) > Специален достъп > Изпол. прем. услуги текст. съобщ. > Messages > Винаги да се разрешава

Усмихни се . . . Животът е Хубав Smile
Samsung S24 Ultra 5G, S23 Ultra 5G, S22 Ultra 5G, S21 Ultra 5G, Note 20 Ultra 5G, Note 10+, Note 9, Note 8, Note 5, Note 3, Nokia 808, N8, 5800, N95, 6600, 6510, 5510
Цитирай
#6

Или изчисти всички данни на приложението за смс-и.

 MI 11 ULTRA 
При забелязано нарушение на правилата на форума , моля ползвайте бутона "Докладвай" ! ____________________


Цитирай
#7

(2020-11-12, 14:58:26)dstoyanov написа:  Здравейте, днес след опит да платя за паркинг, на съобщението, което излиза, че ще бъда допълнително таксуван поставих отметката на "запомни избора", но без да искам мисля, че натиснах "отказ". След това вече не мога да изпращам СМС-и на такъв тип номера. Рових из телефона, но не успявам да намеря как да го отменя, продължава да изписва неуспешно изпращане. Всяка помощ е добре дошла Smile
Аз преди няколко дена също се опитах да изпратя СМС но не можеше да се изпрати,на А1 съм.Обадих се на поддръжката и ми казаха следния код #33*0000*# това се пише на дайлера и натискаш зелена слушалка и проблема се оправи.
Цитирай
#8

(2020-11-12, 16:21:30)pepy1 написа:  Други смс-и пращаш ли? Да не си изтрил смс център номера?
https://deviceguides.vodafone.co.uk/huaw...messaging/
Понеже единствено такива смс-и пращам, макар и рядко, пускам и спирам с кодове съобщенията когато искам! Писна ми през определен период да "пращам" смс на международни номера.

Да, други смс-и изпращам, само към такъв тип номера не успявам, примерно 17 777, 1354 (което е номерът на паркинги и гаражи в моят град), проверих още тогава, номерът на смс центъра си е там.

(2020-11-12, 16:39:26)Чо :) написа:  Настройки >Приложения > трите точки (горе-вдясно) > Специален достъп > Изпол. прем. услуги текст. съобщ. > Messages > Винаги да се разрешава
 Нямам такава опция, като цяло изобщо където и да е не намирам дори нищо подобно, единственото, което намерих и направих е да върна фабричните настройки за смс. Не помогна.

(2020-11-12, 18:46:40)Be6i4 написа:  Или изчисти всички данни на приложението за смс-и.

И това пробвах, не се промени.
Цитирай
#9

За платени СМС си,трябва да влезниш в настройки и да напишеш в търсачката(специален достъп) ето какво излиза при мен на Huawei P30            
трябва да маркираш иконата за СМС и тогава излиза опцията за разрешения!
Изпратено от моят ELE-L29 с помощта на Tapatalk

Huawei P30
[-] 2 потребители изказват благодарност на DoryanY за това мнение:
  • alexkara, Be6i4
Цитирай
#10

Стана, благодаря ти, изобщо не се сетих да ползвам търсачката.
Цитирай




Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)