Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Загуба на данни
#1

Загуба на данни докато имам4G+
Това на какво се дължи незнам ако някой знае да помага и да дава съвети

(2020-11-22, 23:05:08)Huzinka написа:  Загуба на данни докато имам4G+
Това на какво се дължи незнам ако някой знае да помага и да дава съвети
Цитирай
Аксесоари
#2

(2020-11-22, 23:05:08)Huzinka написа:  Загуба на данни докато имам4G+
Това на какво се дължи незнам ако някой знае да помага и да дава съвети


Нищо не разбрах...
Цитирай
#3

Ами проблемат е следният кога то си ровя из тела без значение Youtube Facebook ли и така нататък доато го ползвам на мобилни дани изведнъж започва да върти всеедно съм му спрял мобилните и като отида да го тествам за скорос на интернета нищо неможе да зареди всякаш нямам обхват а във същото време обхвата ми е пълен на 4G+ след което за да се оправи аз или трябва да го рестартирам или да му пусна самолетния режим за да загуби всякаква връска за да проработи нормало
На VIVACOM съм
Цитирай
#4

Никога не ми се е случвало на този телефон това.
Но мой приятел имаше Note 10+ миналата година, при който имаше такъв проблем, какъвто описваш. Отделно се случваше постоянно да му звъниш и да ти дава, че е извън обхват, а телефонът в същия момент му показва, че има обхват - и после получаваше СМС за пропуснато повикване. На Теленор беше, така че не мисля, че има значение от оператора.
За съжаление, не успя да се реши този проблем, няколко пъти го дава на сервиз, накрая успя просто да го продаде.

Това, което се сещам на първо време, е да пробваш да минеш да не търси 5G.
Цитирай
#5

Направил съм го това със 5G то само до4G съм му пуснал да търси
Брат ми каза да съм му дал фабрични настройки но аз несъм на това мнение защото после две седмици пак да си го настроя както си е било голям проблем ми е

А този ваш приятел пробвал ли е със фабрични настройки
Цитирай
#6

(2020-11-23, 10:53:52)Huzinka написа:  
А този ваш приятел пробвал ли е със фабрични настройки

Да, многократно. Но не пречи да пробваш - ако при теб не губи обхват за разговори, може да е нещо друго.
Цитирай
#7

Преди доста години имах подобен проблем.
Загуба на интернет + търсят ме, казва им че телефона ми е изключен и след секунда - 2 получавам СМС за пропуснато повикване .
Какво ли не пробвах ... накрая се оказа, че СИМ картата ми е дефектирала.
Смених я във Виваком и всичко се оправи !

ReTiReD->SAMSUNG GALAXY S-2.3.5 +INVISIBLE SHIELD+KRUSELL ORBIT FLEX, SAMSUNG GALAXY EXCOVER 2 and SAMSUNG GALAXY S5 Charcoal Black Android 5, SGS 6 EDGE Saphire Black +Samsung Gear Live and NEXUS 7 3G (1st Gen) running stock, Stock SG NOTE 9<- 
NOW ... SG NOTE 20 ULTRA Mystic Black 
Цитирай
#8

Аз го имах този проблем дори и по време на разговор прекъсваше тая ше пак да ги набирам отново хората с които съм говорил отида до Виваком обясних какъв е проблема и ми предложиха да си сменя сим картата при което го направих и след това проблемът с разговорите приключи но проблема с интернета си продължава това на какво се дължи не знам
Цитирай
#9

Операторите правят профилактика на ретранслатори и клетки, сменят конектори, до месец всичко ще е топ.

Galaxy Note 9 / Note 20 Ultra / Galaxy S23 Ultra
Цитирай
#10

Досега съм бил с huawei p20pro също така съм бил с huawei p9 и още какви ли не други модели телефони все различни и все възможни но никога съм го нямал този проблем изведнъж аз си копувам върховата версия на samsung точно за да избегна тези проблеми

брат ми се оплакваше преди 2 или 3 години някъде същият проблем но той беше с samsung s9 и имаше подобен проблем това не е от вчера или от днес
Цитирай
#11

Проблема си продължава със този телефон какво да правя не ми се иска да го продавам и знам че има някаво решение но незнам към кого да се обърна
Цитирай
#12

Провери в настройки-мобилна мрежа-потребление на данни-мрежов достъп,там има разрешение за ползване на Wi Fi и мобилни данни за всяко приложение,сложи отметки ако няма за мобилни данни на приложенията.Виж месечен лимит на данни,да не е ограничено.Интелигентно пестене на данни ако е включено,изключи.Ако проблема продължава,направи нулиране на мрежови настройки,намира се в настройки- нулиране,не се трие нищо от телефона.Другото е нулиране на всички настройки,намира се на същото място.Като краен вариант фабрично нулиране.
Цитирай
#13

8 пъти съм му дал фабрични еъв оператира бях и си смених картата брат ми вика че е от процесора и си мисля да направя следното да ида до оператира и да си пусна е-SIM опцията и да му дам max performance на батерията вие какво мислите по въпроса
Цитирай
#14

Реших си проблема
Цитирай
#15

Дай повече информация,как го реши.
Цитирай
#16

Замених го със Huawei P40 Pro Това е решението
[-] 1 потребител изказва благодарност на Huzinka за това мнение:
  • DoryanY
Цитирай
#17

Колега повредата не е в твоя телевизор, това е така нареченото заспиване на данни. Така е при Самсунг и се наблюдава най вече при А1. Имаше такава тема за Note4. Там даже бях публикувал отговора на А1, тогава Мтел.Това се наблюдаваше  и при някои S телефони. Ако ти се рови ще я намериш.
Цитирай
#18

Все още имам Samsung телефон при мен но със него нямам такъв проблем а това със заспиването на мрежата за първи път го чувам

По лошото е че аз не съм единственият човек със този проблем няма да е лошо да ми разясните нещата за да мога да помагам и на други хора
Цитирай
#19

Ами както казах имаше цяла тема за това в форума за Note 4.
Цитирай
#20

Да ама то е имало такава тема сефа вече я няма а можеби я има но не я намирам
Цитирай
#21

Виж в архива на Samsung.

Samsung Galaxy Note 9 Midnight Black Apple iPhone 11 Pro Max Space Grey Apple iPhone 13 Pro Max Sierra Blue  Apple iPhone 15 Pro Max Black Titanium
Цитирай




Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)