Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

[Разрешен] Проблем с PRIVATE SPACE
#1

Здравейте

Немога да влезна в акаунта ми Private Space,99,9 процента съм сигурен че паролата ми е ок, и пръстовия, но ми казва да опитам пак след 7 часа 9 часа
моля за помощSadкак може да нулирам паролата евентуално или някакъв друг вариант?Smile
Цитирай
Аксесоари
#2

@vlado22 Като отидеш в настройки на Private space,маркираш го и излиза опция(изтриване).
[Изображение: IMG-20201229-132811.jpg]
Изпратено от моят ELE-L29 с помощта на Tapatalk

Huawei P30
Цитирай
#3

Здрасти,

аз искам да влезна в него но немога
имам много данни вътре
Цитирай
#4

Според мен бъркаш ПИН кода.Нямам идея как можеш да влезеш в него.Виж тук  https://cloud.huawei.com/
Може в облака да са ти нещата.
Цитирай
#5

Ресетване на паролата на PrivateSpace-а пробвал ли сте го?
Цитирай
#6

Проверих в PrivateSpace възстановяване на парола е възможно ако е зададено защитена парола,тогава ти излиза опция горе от 3те точки,тогава може да се смени паролата и данните не се губят.
Цитирай
#7

Здравейте
Незнайно как но тръгна, със същата парола същия пръстови, не зная, според мен може да е бъг на апарата някакъв, сега съм вътре и си за дадох нулиране на паролата и като съм на екрана за влизане на 3те точки ми дава смяна парола или нулиране, благодаря Smile
Цитирай
#8

Добре че се е оправило и си задал защитна парола за възстановение.
Цитирай




Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)