Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

СЪОБЩЕНИЕ влага в usb порт повече от месец.Моля давайте някакви съв
#1

IdeaЗдравейте от месец може би и половина имам проблем със моят not 10 plus. Уведомлението "Открита Влага "в usb порта не се скрива при положение че телефонът не е мокрен никога дори не се използва и при най малките опасности от намокряне въпреки че е с IP68.От мизерия в порта няма как да бъде защото е наистина чист. Телефона все още е в гаранция но за съжаление не покрива точно този проблем нямам идея защо при положение че съм 100% сигурен че проблема е софтуерен или хардуерен но от гаранционното твърдят че порта е мокрен , а аз няма как да докажа обратното.Включвах телефона на безопасеп режим с надеждата проблемът да бъде с фърмуера но уведомлението си остана факт.В сервиз ми казаха че трябва да отварят телефона но немогат да ми дадът никаква гаранция за неговата пълноценна работа което не ме утешава особено. Принуден съм да ползвам безжично зарядно на самсунг доста скъпо но ми се струва че батериията се скапва с този тип зареждане . Колеги моля за съвети относно справянето с проблема има ли някакъв вариант да се справя без да го оставям в сервиз.Благодаря предварително!!!


Прикачени файлове Миниатюри
   
Цитирай
Аксесоари
#2

Здравей, Станимир. От година имам Note 10+ . Мокрил съм го за подводни снимки, но след изсъхване това съобщение се скриваше. Не съм специалист, но защо не пробваш да го ресетнеш? Направи си бекъп на всичко в профила и действай... Да видим

Изпратено от моят SM-N975F с помощта на Tapatalk
[-] 1 потребител изказва благодарност на LangOff за това мнение:
  • Станимир
Цитирай
#3

Изглежда глупаво, но може би измии порта хубаво с вода и четка за зъби го изтъркай.
И аз ги имах тези съобщения и духах търкахSmile и след врем се оправяше.

Galaxy Note 10 plus 
Galaxy S21 Ultra
Galaxy S23 Ultra
Galaxy S24 Ultra
[-] 1 потребител изказва благодарност на Victormihov за това мнение:
  • Станимир
Цитирай
#4

Не съсипва безжичното зарядно батерията, защото зарежда с малко ампери, още повече ако е скъпо.
https://us.community.samsung.com/t5/Gala...d-p/757309 Чети тук, ако нещо откриеш.

Samsung Galaxy Note 9 Midnight Black Apple iPhone 11 Pro Max Space Grey Apple iPhone 13 Pro Max Sierra Blue  Apple iPhone 15 Pro Max Black Titanium
[-] 1 потребител изказва благодарност на hazART за това мнение:
  • Станимир
Цитирай
#5

(2021-01-07, 03:49:32)Станимир написа:  ... но от гаранционното твърдят че порта е мокрен , а аз няма как да докажа обратното. ...

Не ти, а умниците от сервиза трябва да докажат, че е мокрен. 
Търси си правата.

1916 
[-] 2 потребители изказват благодарност на milss за това мнение:
  • eksoldier, Станимир
Цитирай
#6

(2021-01-07, 06:57:24)LangOff написа:  Здравей, Станимир. От година имам Note 10+ . Мокрил съм го за подводни снимки, но след изсъхване това съобщение се скриваше. Не съм специалист, но защо не пробваш да го ресетнеш? Направи си бекъп на всичко в профила и действай... Да видим

Изпратено от моят SM-N975F с помощта на Tapatalk

Колега искаш да кажеш фабричните настройки ли да му върна?
Цитирай
#7

(2021-01-07, 14:23:13)Станимир написа:  Колега искаш да кажеш фабричните настройки ли да му върна?
Отиди в настройки. После акаунти и архивиране. Архивирай, като внимавай да запазиш всичко.
След това отиди пак в настройки. После основно управление. После нулиране и нулиране с фабрични данни

Изпратено от моят SM-N975F с помощта на Tapatalk
[-] 1 потребител изказва благодарност на LangOff за това мнение:
  • Станимир
Цитирай
#8

(2021-01-07, 11:23:04)hazART написа:  Не съсипва безжичното зарядно батерията, защото зарежда с малко ампери, още повече ако е скъпо.
https://us.community.samsung.com/t5/Gala...d-p/757309 Чети тук, ако нещо откриеш.

Да колега зарядното е наистина качествено ,като цяло зарежда па бавно от жичното това не ми пречи,но батерията на самия телефон загрява повече с него това не ми харесва.
Цитирай
#9

При мен на предишен телефон ,от тези с копчетата,ми е влизала влага вътре в телефона от обилно изпотяване,носих го в джоба,даже и телефона се прецака.При теб може да не е от това,но реших да го спомена като вариант.
[-] 1 потребител изказва благодарност на DoryanY за това мнение:
  • Станимир
Цитирай
#10

(2021-01-07, 14:48:05)DoryanY написа:  При мен на предишен телефон ,от тези с копчетата,ми е влизала влага вътре в телефона от обилно изпотяване,носих го в джоба,даже и телефона се прецака.При теб може да не е от това,но реших да го спомена като вариант.
Благодаря . Напълно съм сигурен че тела не се е докосвал до вода пазя го така сякаш не е водоустйчив въпреки че е . Дори в джоба не го нося многа защото съм на работа повечето време и стои в шкафчето.Най вероятно е хардуерно или софтуерно проблема.
Ще предприема връщане на фабрични настройки както  сподели колегата по горе.
Цитирай
#11

Влез в usb настройки и изтрий кеша.Ще се оправи.
[-] 1 потребител изказва благодарност на petrokom за това мнение:
  • Станимир
Цитирай
#12

Пробвал ли си с друго зарядно? Ако не, опитай, може да се изненадаш. Ако това не стане, отиди в Настройки/Приложения и намери Android System. Дай му Force Stop. Може просто да е забил сензора.

Samsung Galaxy S24 Ultra Titanium Violet 512GB
Samsung Galaxy S23 Ultra Phantom Black 512GB
Samsung Galaxy S21 Ultra Phantom Brown 512GB
Samsung Galaxy Note 10+ Aura White 256GB

[-] 1 потребител изказва благодарност на niki1999kir за това мнение:
  • Станимир
Цитирай
#13

Ето тук със същия проблем ,стигнало с е е до сервиз https://forum.androidbg.com/showthread.p...753&page=9

Samsung Galaxy Z Fold 3 12/256

Samsung Galaxy Z Fold 4 12/512

Samsung Galaxy S23 Ultra Phantom Black 12/512





[-] 1 потребител изказва благодарност на Compare за това мнение:
  • Станимир
Цитирай
#14

(2021-01-07, 14:29:33)LangOff написа:  Отиди в настройки. После акаунти и архивиране. Архивирай, като внимавай да запазиш всичко.
След това отиди пак в настройки. После основно управление. После нулиране и нулиране с фабрични данни

Изпратено от моят SM-N975F с помощта на Tapatalk

Колега ти в Onedrive ли ги запазваш ?
Цитирай
#15

(2021-01-07, 17:44:15)Станимир написа:  Колега ти в Onedrive ли ги запазваш ?
Акаунта ми за архивиране е в gmail.com. Тоест ако имаш gmail вкарай го като акаунт за архивиране. Можеш и в Onedrive, можеш в Samsung Cloud, можеш в gmail... Скрииншотнах за примери[Изображение: e4a024d1373c1f753e914e117e8e0eed.jpg][Изображение: ff19f0a3ba74ccb52b46077001c23a75.jpg][Изображение: 159247388c7b93362500b536d1ac6001.jpg][Изображение: 5b39ecee7486a1db976c39ae98441daa.jpg][Изображение: cdf4c00132d41d1dfb6d622c7dc203f3.jpg][Изображение: 9c1e65741ba7e6127897407b48354743.jpg]

Изпратено от моят SM-N975F с помощта на Tapatalk

Ако се вижда нещо... много лошо качество са

Изпратено от моят SM-N975F с помощта на Tapatalk
[-] 1 потребител изказва благодарност на LangOff за това мнение:
  • Станимир
Цитирай
#16

(2021-01-07, 16:18:49)petrokom написа:  Влез в usb настройки и изтрий кеша.Ще се оправи.

Чистих ги няколко пъти резултат нулев.


Прикачени файлове Миниатюри
   
Цитирай
#17

Имах същия проблем. Оказа се ,че буксата е за смяна. Занеси го в сервиз. Ремонта ми отне 5 дена. Ако желаеш мога да ти кажа сервиз,който работи със Самсунг и са много коректни, но става въпрос за София.

П.C. https://forum.androidbg.com/showthread.p...pid1656334
[-] 1 потребител изказва благодарност на sapiora за това мнение:
  • Станимир
Цитирай
#18

(2021-01-07, 18:22:50)LangOff написа:  Акаунта ми за архивиране е в gmail.com.  Тоест ако имаш gmail вкарай го като акаунт за архивиране. Можеш и в Onedrive, можеш в Samsung Cloud, можеш в gmail... Скрииншотнах за примери[Изображение: e4a024d1373c1f753e914e117e8e0eed.jpg][Изображение: ff19f0a3ba74ccb52b46077001c23a75.jpg][Изображение: 159247388c7b93362500b536d1ac6001.jpg][Изображение: 5b39ecee7486a1db976c39ae98441daa.jpg][Изображение: cdf4c00132d41d1dfb6d622c7dc203f3.jpg][Изображение: 9c1e65741ba7e6127897407b48354743.jpg]

Изпратено от моят SM-N975F с помощта на Tapatalk

Ако се вижда нещо... много лошо качество са

Изпратено от моят SM-N975F с помощта на Tapatalk

Много ти  Благодаря колега!! За сега архивирането на телефона е на първа линия , ако не измисля нещо до 2 / 3 дена ще съм принуден да го направя , защото вече ми писва ? това уведомление започвам да го сънувам? Big Grin
[-] 1 потребител изказва благодарност на Станимир за това мнение:
  • LangOff
Цитирай
#19

Успех. Ще се радвам ако съм помогнал..

Изпратено от моят SM-N975F с помощта на Tapatalk
[-] 1 потребител изказва благодарност на LangOff за това мнение:
  • Станимир
Цитирай
#20

1-2 неща преди да се стигне до ресет и сервиз.1-с клечка за зъби(сплескана с клещи) или някаква плоска пластмаса и маалко памук със спирт опитай да почистиш пиновете на порта.При мен на други 2 модела от същата марка ми се бяха събрали власинки от джоба и от топло и студено като успях да ги извадя забелязах,че са леко влажни и ми даваше същото съобщение.2-влизаш в рековери (има клипчета в тубата) и изчистваш кеша на системата (само кеша),така не губиш данни.Имаше някъде из форума такава тема,май в раздела на С8 беше.Може да попрочетеш,ако не помогне,тогава действай с нулиране и недай боже-сервиз.Доколкото помня имаше колега бяха му сменили порта,че и батерията и беше доста доволен,гаранционно.
[-] 1 потребител изказва благодарност на bajchoni за това мнение:
  • Станимир
Цитирай
#21

(2021-01-07, 16:20:46)niki1999kir написа:  Пробвал ли си с друго зарядно? Ако не, опитай, може да се изненадаш. Ако това не стане, отиди в Настройки/Приложения и намери Android System. Дай му Force Stop. Може просто да е забил 
Пробвах с няколко различни зарядни но не става.Проблемът е там че самото уведомление влага в порта постоянно се показва и осатва горе в лентата .
Просто излиза и остава там седмици без да се маха със или без включително жично зарядно.А за спирането на Android System ми излиза че ще могат да възникнат грешки какво се визира под грешки.

(2021-01-07, 18:32:44)sapiora написа:  Имах същия проблем. Оказа се ,че буксата е за смяна. Занеси го в сервиз. Ремонта ми отне 5 дена. Ако желаеш мога да ти кажа сервиз,който работи със Самсунг и са много коректни, но става въпрос за София.

П.C. https://forum.androidbg.com/showthread.p...pid1656334

До колкото разбрах архивирането на данните не са помогнали ? Ако не ще предприема сервиз,  ще съм благодарен ако ми изпратите координатите на сервиза.


Прикачени файлове Миниатюри
   
Цитирай
#22

И аз първо бих почистил порта, но с леко навлажнена и сплескана клечка за зъби... Просто механично да почистиш пинчетата ...

Изпратено от моят SM-N975F с помощта на Tapatalk
[-] 1 потребител изказва благодарност на LangOff за това мнение:
  • Станимир
Цитирай
#23

Не знам, дали си чел това, което ти пратих, но там има доста страници и решение няма, а всички казват, че не са правили нищо. Пробвай със сешоар, ако не стане, го занеси в сервиз, да не се дразниш.

Samsung Galaxy Note 9 Midnight Black Apple iPhone 11 Pro Max Space Grey Apple iPhone 13 Pro Max Sierra Blue  Apple iPhone 15 Pro Max Black Titanium
[-] 2 потребители изказват благодарност на hazART за това мнение:
  • LangOff, Станимир
Цитирай
#24

Благодаря много за включването и съветите на всички !
В Близките дни ше споделя какво съм предприел и резултатите също, дай-боже да са положителни. Storstark
Цитирай
#25

(2021-01-07, 20:17:25)Станимир написа:  Пробвах с няколко различни зарядни но не става.Проблемът е там че самото уведомление влага в порта постоянно се показва и осатва горе в лентата .
Просто излиза и остава там седмици без да се маха със или без включително жично зарядно.А за спирането на Android System ми излиза че ще могат да възникнат грешки какво се визира под грешки.

Нищо няма да стане. След рестарт се оправя и да стане нещо. Но не е това Android System-a, който трябва да спреш. 
Отвори Settings/Apps - горе вдясно има едни точки, натискаш ги и след това "Show system apps". Тогава намираш "Android System". Дай му "Force close" и да видим дали ще се промени нещо. В чуждите форуми пишеше, че така се оправя при Note 10 Plus и S10

Samsung Galaxy S24 Ultra Titanium Violet 512GB
Samsung Galaxy S23 Ultra Phantom Black 512GB
Samsung Galaxy S21 Ultra Phantom Brown 512GB
Samsung Galaxy Note 10+ Aura White 256GB

Цитирай




Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)