Оценете темата:
  • 2 гласа - средно 3.5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Samsung Galaxy S21 Ultra - Лични впечатления и коментари

Доволен ще останеш Big Grin
[-] 1 потребител изказва благодарност на emzo за това мнение:
  • iwan33
Цитирай
Аксесоари

Кой го интересува кой е сервиза? Търговеца ти пише гаранция и именно с тази гаранция и НЕГОВАТА, а не на сервиза касова бележка (бон, айде) завеждаш "щета" за гаранция. Все ми е тая Сръчко ли е, Пръчко ли е - търговеца ми е дал задължителната ТЪРГОВСКА гаранция от 2 години, на което е задължен и къде ще го прати на ме интересува - има срок в който ремонта трябва да бъде направен и той трябва да бъде направен кадърно.

Лошото е, че в България пак обръщаме законите и си предаваме топката - отидете от каса 1 на каса 2 да ви заверят бележката от каса 3 която да дадете на каса 4. В Германия например, дори не знам кой им е сервиза. Сестра ми имаше едно дефектно Xiaomi, даде го на Vodafone DE , врънаха го след седмица и изобщо и тя не знае кой къде го е правил - каквото трябва са направили за да е в нормален и работен вид.

Тук ще се занимаваме кое чия отговорност е и всеки отрича отговорност, едва ли не трябва да правим дневник на телефона със снимки и видео всеки ден да му докажем целостта и че са ни го прецакали в сервиз. Аз мисля, че това нарочно го правят - да ни откажат от сервизите и да купуваме нови. Само, че така и веригата и марка ще ме откажат да ползвам каквото и да било повече от тях. А пазара не е голям - отдавна не сме 7 милиона и не всички пазаруват. Не е като да си в Китай и един недоволен на милиард да не е кой знае какво.

Време е да започнат да бъдат глобявани такива сервизи и безхаберни служители в тях - дали са ти да ремонтираш, ще ремонтираш и няма да повреждаш чуждата собственост. Като си некадърен - молбата и отиваш да продаваш краставици на женския пазар. Всички искат пари, а в замяна на тях отмятат работно време без да имат качествата да вършат и 1/10 от възложеното им.

Точно по тези причини не ползвам сервизи и не искам да чуя да отваряне от поредния тотален некадърник на минимална заплата , чиято жена била в цикъл и снощи не му е дала да не знае как да залепи един гръб. Те това е истината. И аз съм работил на минимална преди години ама съм се отнасял отговорно, да не виним парите. Като е минимална - била ниска, като е висока - мързелуваме си, заплата и без това върви... то ни тъй ни никак.

Точно веднъж ползвах сервиз и то беше на Huawei 2018 г. но беше извънгаранционен сервиз - платих за смяна на сензор за пръст и нов заден капак защото строших един телефон с едно брутално падане от по-височко. Екрана нямаше грам драскотинка Big Grin А даже не беше нещо специално като Gorilla, Dragontail и т.н.
Цитирай

Дюд, имаш проблем.
Точно пък в официалните сервизи не работят на минималната заплата, но .... 

Срока е 30 дни. Оплюваният Сръчко даже май за тяхна сметка е куриера. Абе .... Имаш проблем.
Цитирай

(2023-07-26, 18:00:11)emzo написа:   ...Оплюваният Сръчко даже май за тяхна сметка е куриера....

С право е оплюван. От Сръчко изпращат здрав, по техните думи, телефон, а в офиса на А1 идва счупен. Кой трябва да носи отговорност за това? Според Сръчко аз... ;-)

Xiaomi mi 9 lite
Xiaomi redmi note 4x
Цитирай

Нормално е да го носи там, откъдето го е купил.
A1 и другите оператори може да не са официални сервизи, но той е сключил договор с A1, не със сервиза. Оттам нататък оператора е отговорен.

Samsung Galaxy Note 9 Midnight Black Apple iPhone 11 Pro Max Space Grey Apple iPhone 13 Pro Max Sierra Blue  Apple iPhone 15 Pro Max Black Titanium
Цитирай

Племенницата си чукна телефона S21 Ultra в дръжката на вратата и се счупи стъклото на широкоъгълна камера, и въпроса е къде да го носи на сервиз , не е гаранционен и дали се налага отваряне.

S21 FE
RN5 AI
Цитирай

(2023-08-09, 20:52:00)Emobul написа:  Племенницата си чукна телефона S21 Ultra в дръжката на вратата и се счупи стъклото на широкоъгълна камера, и въпроса е къде да го носи на сервиз , не е гаранционен и дали се налага отваряне.

Като гледам, тука индиеца го сменя, без да отваря телефона.
https://youtu.be/au5wLaIEc6M
Ама на кой да го занесеш, не знам.
Цитирай

Ако искаш да е водоустойчив - в сервиз.
Ако не искаш - пробвай се и сам.
Цитирай

От сервиза Галакси стор ми искат 126 лв, , сменяли целия гръб . Май ще го сменям сам , гледам във Варненски сайт е 5лв.

S21 FE
RN5 AI
Цитирай

Та все пак е скъп телефон. Ако искаш да му се запази качеството при снимане, по-добре в сервиза. Но ако мислиш, че ще се справиш сам, пробвай се.

Samsung Galaxy Note 9 Midnight Black Apple iPhone 11 Pro Max Space Grey Apple iPhone 13 Pro Max Sierra Blue  Apple iPhone 15 Pro Max Black Titanium
Цитирай

Проблема не е толкова в самата смяна. Въпроса е колко са качествени стъклата, и колко е голям шанса, да не ги напаснеш в една равнина при самия монтаж. Успех!


Sent from my iPhone using Tapatalk
[-] 1 потребител изказва благодарност на kery70 за това мнение:
  • Emobul
Цитирай

Да, но въпросът е вътре обектива да не е пострадал и той, защото ако и вътре е натрушено, става по-различно.
Затова аз бих използвал сервиз, там поне е по-сигурна работата, че камерата на телефона ще продължи на функционира правилно.

Samsung Galaxy Note 9 Midnight Black Apple iPhone 11 Pro Max Space Grey Apple iPhone 13 Pro Max Sierra Blue  Apple iPhone 15 Pro Max Black Titanium
Цитирай

(2023-07-26, 18:47:16)iwan33 написа:  С право е оплюван. От Сръчко изпращат здрав, по техните думи, телефон, а в офиса на А1 идва счупен. Кой трябва да носи отговорност за това? Според Сръчко аз... ;-)

Защото пък другите са по-различни.
В сервиза на Самсунг в Сердика център ми надраха капака при смяна на батерия, още се разправям с тях.
Затова при предаване на телефона - снимки. След приемане - пак снимки. И четене на протоколите внимателно.
Цитирай




Потребители разглеждащи темата: 11 гост(и)