Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Проблем с мобилни данни от две SIM карти.
#1

Здравейте, ползвам телефона с две карти. Ползвам мобилните данни от SIM1 (vivacom). От скоро и SIM2 (а1) също има мобилни данни. Имам изпратени настройки и от двата оператора. Когато обаче избера от падащото меню мобилни данни от SIM2 нищо не се случва. Каквото и да заредя излиза, че нямам активирани мобилни данни и връзка. Моля за съвет..

SAMSUNG Galaxy S20+/ SM-G985F/DS

Samsung Galaxy S9
Samsung Galaxy S7
Samsung Galaxy S5
Samsung Galaxy S3
Цитирай
Аксесоари
#2

В Настройки > Връзки > Мобилни мрежи > Имена на точки за достъп (за SIM2 отдолу) има ли точка за достъп А1/internet.a1.bg ? и отблязана/избрана ли е с точка (пред нея)?

Усмихни се . . . Животът е Хубав Smile
Samsung S24 Ultra 5G, S23 Ultra 5G, S22 Ultra 5G, S21 Ultra 5G, Note 20 Ultra 5G, Note 10+, Note 9, Note 8, Note 5, Note 3, Nokia 808, N8, 5800, N95, 6600, 6510, 5510
Цитирай
#3

Да, имам и изпрарени настройки..


Прикачени файлове Миниатюри
       

SAMSUNG Galaxy S20+/ SM-G985F/DS

Samsung Galaxy S9
Samsung Galaxy S7
Samsung Galaxy S5
Samsung Galaxy S3
Цитирай
#4

Само с A1 картата на този телефон?
На другия слот?
А1 картата на друг телефон?

Усмихни се . . . Животът е Хубав Smile
Samsung S24 Ultra 5G, S23 Ultra 5G, S22 Ultra 5G, S21 Ultra 5G, Note 20 Ultra 5G, Note 10+, Note 9, Note 8, Note 5, Note 3, Nokia 808, N8, 5800, N95, 6600, 6510, 5510
Цитирай
#5

(2021-01-29, 19:45:36)Чо :) написа:  Само с A1 картата на този телефон? - без успех
На другия слот? - бжез успех
А1 картата на друг телефон? - без успех

След разговор се оказа, че съм получил некоректни настройки и оператора трябвало да ресетира картата (каквото и да значи това). Все пак благодаря!

SAMSUNG Galaxy S20+/ SM-G985F/DS

Samsung Galaxy S9
Samsung Galaxy S7
Samsung Galaxy S5
Samsung Galaxy S3
Цитирай




Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)