Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

[Разрешен] Мобилно приложение не може да се инсталира
#1

Не мога да инсталирам мобилно приложение за мобилен телефон Lenovo A536. Мобилното приложение е Bulbank Mobil‪e UniCredit Bank Bulgaria powered by Asseco. Опитах няколко пъти да го инсталирам на телефона, но без успех. Проблемът, е че докато не инталирам това приложение не мога да ползвам дебитната си карта. За съжаление новата ми дебитна карта може единствено, чрез мобилното приложение да се активира. Когато бъде активирана ще мога да ползвам банкомат, но дотогава не. Можете ли да ми помогнете с този проблем.
Цитирай
Аксесоари
#2

Тази версия не беше ли за iPhone? Опитай с тази версия.

 
[-] 1 потребител изказва благодарност на NoMaD за това мнение:
  • Fantagarou
Цитирай
#3

Сега пробвах това Bulbank mobile на Lenovo A 6000 и се инсталира,имам го на П30 но не всеки път мога да си проверявам сметките,доста често не зарежда,пробвам по доста пъти,а и се активира в банката.На това Леново не знам как ще върви.
[-] 1 потребител изказва благодарност на DoryanY за това мнение:
  • Fantagarou
Цитирай
#4

(2021-02-14, 15:27:07)Fantagarou написа:  Не мога да инсталирам мобилно приложение за мобилен телефон Lenovo A536. Мобилното приложение е Bulbank Mobil‪e UniCredit Bank Bulgaria powered by Asseco. Опитах няколко пъти да го инсталирам на телефона, но без успех. Проблемът, е че докато не инталирам това приложение не мога да ползвам дебитната си карта. За съжаление новата ми дебитна карта може единствено, чрез мобилното приложение да се активира. Когато бъде активирана ще мога да ползвам банкомат, но дотогава не. Можете ли да ми помогнете с този проблем.

Да няма Root телефона или да са извършвани някакви манипулации по него?

Samsung Galaxy Z Fold 3 12/256

Samsung Galaxy S23 Ultra Phantom Black 12/512





Цитирай
#5

Какви манипулации да са извършвани? Благодаря Ви за съветите. Ако пак не стане пак ще се обърна към банката. :-)
Цитирай
#6

Да е Root-нат телефона, да си се занимавал нещо и после да си изтрил Root-а от телефона, това имам в предвид .
Манипулации върху софтварето!Нов ли си го купувал телефона ?

Samsung Galaxy Z Fold 3 12/256

Samsung Galaxy S23 Ultra Phantom Black 12/512





[-] 1 потребител изказва благодарност на Compare за това мнение:
  • Fantagarou
Цитирай
#7

Телефонът е нов, повече го ползвам, като PC. Спряла съм, но не съм деинсталирала някои Google приложения: Weather, Google Play, Google Maps, Google Hangouts, Gmail, Google Music, Google Synch и други, за които не се сещам сега; и въпреки, че съм ги спряла телефона си работи без проблем. Имам друг телефон, който използвам, и съм много доволна от него. Да не би това, че съм спряла приложенията на Google да прави проблеми при опит за изтегляне и инсталиране на мобилни приложения. Обадих се на телефона, който е за помощ с картите, и ми обясниха, че аз съм първия случай на клиент на банката, който не може да изтегли това мобилно приложение. Отговори ми операторката друг човек да види телефона ми, или да пробвам през онлайн банкиране да изтегля приложението, още добави, да ползвам Google Play, не App Store на Apple, но аз нямам профил в Google, а и не искам да си правя.
Цитирай
#8

Без профил в Гугъл няма как да стане,тези приложения трябва да се пуснат и обновят до последната версия.Услуги на google play-google play services for instant apps и да се пусне синхронизирането.
[-] 1 потребител изказва благодарност на DoryanY за това мнение:
  • Fantagarou
Цитирай
#9

С това да бяхте започнали, а именно, че нямате Гугъл профил... Без него не става Smile
[-] 1 потребител изказва благодарност на Boby13 за това мнение:
  • Fantagarou
Цитирай




Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)