Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Проблем с достъпа до вътрешната памет
#1

Здравейте. Телефона е Xiaomi MI9Т. Може би от около 3 месеца имам някакъв проблем и нещо не мога да разбера на какво се дължи.
Телефона си е фабричен и не са правени никакви манипулации по него. В момента е с версия 12.04 Global. Ресетван е към фабрични настройки и по промяна няма.
Проблема е следният. Всичко си работи нормално и в един момент след като натисна бутона за изпращане на снимка по вайбър ми излизат черни квадрати на мястото на снимките и не мога да избирам. Същото се получава и като отворя снимка която ми е пратена. Тя не се визуализира и екрана остава черен със бутоните за препращане и другите стандартни неща. Единственият вариант да оправя проблема е ако изключа телефона и го включа отново. В началото си мислех, че само вайбър е проблемен и само там ръчках за да го оправям, но се оказа, че и VLC след като се опитам да достъпя вътрешните папки на устройството, замръзва и не може да ги отвори.
Гледал съм какви ли не разрешения за достъп до хранилището и какво ли не и всичко изглежда да е наред. Та някой имал ли е подобни драми?
Цитирай
Аксесоари
#2

Използваш ли допълнителна карта памет в телефона или външна антивирусна програма?
Цитирай
#3

Не. Не ползвам външна карта и не ползвам антивирусна.

Изпратено от моят Mi 9T с помощта на Tapatalk
Цитирай
#4

И при мен прави същото със снимките, много често когато идва нов ъпдейт на вайбър специално. Напоследък има много често забиване като искам да пратя снимка или да избера от галерия през вайбър, че сто се случва, но предполагам, че проблема ще се разреши при следващ ъп на програмата

 Samsung Galaxy S3 - >  Meizu m2 note Flyme 5 - >  Lenovo P7 - >  LG G2 - >  LG G3 - >  ASUS Phonepad 2 - >  LG G2 ->  YotaPhone 2 - >  Xiaomi  Redmi note 4 - >  Pocophone - >  Redmi k20 pro - >  Mi 10 T Pro - >  Redmi note 11 Pro 5g - >  Redmi Note 12 Pro 4g - >  Iphone 13  ->  Xiaomi 14 Pro 
















Цитирай
#5

И аз всеки път се надявам, но те минаха сигурно поне 5 ъпдейта и все така..

Изпратено от моят Mi 9T с помощта на Tapatalk
Цитирай
#6

Същият проблем с Вайбър, след доста "мислене" се случват нещата.

VOG-L29, HW GT 4, KM6 Deluxe, KM2 Pplus Deluxe, Mi TVBox S 4K, Mi TVStick 4K 
Цитирай
#7

Едит странен въпрос. Всички които имате проблем с вайбър, ползвате ли 5GHz Wifi мрежа?

Изпратено от моят Mi 9T с помощта на Tapatalk
Цитирай
#8

Аз ползвам 5GHz WiFi и нямам такива проблеми.

Samsung Galaxy S24+ Onyx Black 12/512 GB
Цитирай
#9

(2021-03-07, 22:49:30)xplod написа:  Едит странен въпрос. Всички които имате проблем с вайбър, ползвате ли 5GHz Wifi мрежа?

Изпратено от моят Mi 9T с помощта на Tapatalk

Наистина странен.
Какво общо има вида на връзката (по ЛАН, през Wifi, мобилна)
и/или честотата на Wifi мрежата?

- Учителю, каква е тайната на истинското щастие?
- Никога не спори с идиоти.
- Учителю, не съм съгласен, че точно това е тайната!
- Така е, прав си!
Цитирай
#10

Имам една позната която в момента е с Mi 10 lite 5G. Има същият проблем от ден първи. Писала е тикети на съпорта и там са я посъветвали да избере ръчно апарата да работи на 4G. Вече трета седмица няма и помен от проблема. Да нашите телефони нямат подобна свързаност, но след като се вържа вкъщи към Wifi мрежата и показва 5G до него и реших да не нещо да го бъгясва от там. Чудя се вече къде да ровя та да го оправя.

Изпратено от моят Mi 9T с помощта на Tapatalk
Цитирай
#11

Всичко си е от Вайбър.

VOG-L29, HW GT 4, KM6 Deluxe, KM2 Pplus Deluxe, Mi TVBox S 4K, Mi TVStick 4K 
[-] 1 потребител изказва благодарност на alexbg67 за това мнение:
  • kstavrev
Цитирай




Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)