Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

А52 Dual SIM Проблем!
#1

Проблемът е, че не иска да прехвърля разговорите от сим1 на сим2, когато водя разговор по сим2.  Ако водя разговор по сим1 и някой ме търси на сим2 няма проблем с прехвърлянето. 

Намерих къде е проблемът,  но не знам как да го оправя.
На снимката се вижда, как едно прехвърляне е на FAIL и каквото и да правя не иска да приеме настройката.
Двете ми сим карти са на Виваком.

   
Цитирай
Аксесоари
#2

Според мен на едната карта не е активирана услугата прехвърляне на обаждането. Това са настройки, които се правят от мобилния ти оператор?

Sony Xperia S - - -> LG G2 - - -> LG G4 - - -> S8+ - - -> A72
Цитирай
#3

Да, не е активна, защото не ми дава да я активирам. Дава грешка всеки път. А двете карти са на един и същ оператор.
Освен да ходя да я сменям?
Цитирай
#4

По-скоро от страна на оператора трябва да се активира услугата, а дали ще е включена или не - зависи от теб. Според мен най-добре се обади на кол центъра им и обясни, че не можеш да си включиш кол форуардинга на дадената сим карта.

Sony Xperia S - - -> LG G2 - - -> LG G4 - - -> S8+ - - -> A72
Цитирай
#5

От Volte e.И аз не мога да прехвърлям разговори от Viva към A1. Обратното е безпроблемно. Ако деактивираш Volte към оператора, не от менюто на телефона, би трябвало да нямаш този проблем.

Изпратено от моят MI 8 Pro с помощта на Tapatalk
Цитирай
#6

(2021-05-10, 17:31:58)gunzo66 написа:  От Volte e.И аз не мога да прехвърлям разговори от Viva към A1. Обратното е безпроблемно. Ако деактивираш Volte  към оператора, не от менюто на телефона, би трябвало да нямаш този проблем.

Изпратено от моят MI 8 Pro с помощта на Tapatalk

Няма логика Вивата да е проблемът. Защото моите и двете карти са на Вива, но само от сим2 към сим1 прехвърля, обратното не.
Цитирай
#7

И на двете ли има активирано Volte?
https://forum.mobilebulgaria.com/vivacom...48538.html
Изпратено от моят MI 8 Pro с помощта на Tapatalk
Цитирай
#8

Да и на двете.

   

(2021-05-10, 20:08:31)gunzo66 написа:  И на двете ли има активирано Volte?
https://forum.mobilebulgaria.com/vivacom...48538.html
Изпратено от моят MI 8 Pro с помощта на Tapatalk

Мерси за информацията. Само не знам защо едната се пренасочва, а другата не, като и двете са на виваком?

Не знам само на оператор ли да звъня или в някой магазин/офис да ходя?
Цитирай
#9

Наберете *62*+359номераНаДругатаКарта#.
С набиране на *#62# може да видите дали има пренасочване, при изключен/извън обхват.
Ако не става, може да сложите картата, от която "не прехвърля към другата" в друг телефон (за предпочитане без 4G) и да опитате пак.
Ако отново не става, причината може да някаква ограничение и трябва да се обърнете към оператора.

Усмихни се . . . Животът е Хубав Smile
Samsung S24 Ultra 5G, S23 Ultra 5G, S22 Ultra 5G, S21 Ultra 5G, Note 20 Ultra 5G, Note 10+, Note 9, Note 8, Note 5, Note 3, Nokia 808, N8, 5800, N95, 6600, 6510, 5510
Цитирай
#10

Няма оправия. Довечера ще сменя местата на картите и пак ще пробвам.

   
Цитирай




Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)