Анкета: Одобравяте ли Европа да забрани колите на бензин и дизел през 2035г.? - Нямате права да гласувате в тази анкета.
Да, електрическите коли са по-екологични
4.35%
2
4.35%
Да, електрическите коли са с по-евтина поддръжка
4.35%
2
4.35%
Да, електрическите коли са сводобни от данъци
2.17%
1
2.17%
Да, всички отговори по-горе с "Да"
19.57%
9
19.57%
Не, твърде рано ги забраняват
19.57%
9
19.57%
Не, електрическите коли замърсяват повече
15.22%
7
15.22%
Не, електрическите коли не ми харесват
2.17%
1
2.17%
Не, всички отговори по-горе с "Не"
19.57%
9
19.57%
Това е за производителите, все още не го мисля
13.04%
6
13.04%
Все ми е едно, не карам автомобил
0%
0
0%
* Вие гласувахте в анкетата Резултатите

Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Одобравяте ли Европа да забрани колите на бензин и дизел през 2035г.
#1

[Изображение: maxresdefault-5.jpg]

Одобравяте ли Европа да забрани колите на бензин и дизел през 2035г.?

Samsung Galaxy Note 9 Midnight Black Apple iPhone 11 Pro Max Space Grey Apple iPhone 13 Pro Max Sierra Blue  Apple iPhone 15 Pro Max Black Titanium
Цитирай
Аксесоари
#2

Така, както е тръгнало... До тогава - я камилата, я камиларя...
Цитирай
#3

Абсолютно не. За производството на един елекртомобил се изразходват количества СО емисии които нямат възвръщаемост. Най малкото батериите. След това... енергията нужна за задвижването им. Не гледайте лъскавите реклами с перките. 90% от енергията им идва от полезни изкопаеми.

 Sony Ericsson experia X10I LG OPTIMUS 3D Samsung Galaxy Note 2. Note 3. Note 5. Samsung galaxy S8+, S10+ S20 Ultra S21 Ultra. S23 Ultra 1Tb
Цитирай
#4

Това е електромобилите е пълна "пунта мара" Просто печалбата при тях е по-голяма и за това е всичката тази истерия.
Цитирай
#5

Аз лично не вярвам, че електрическите автомобили Ще се развиват много дълго.
Щетите от самото им производство са ясни, но какво ще стане като добавим и производството на толкова голямо количество ток за зареждането им.
На нас ще ни трябва един АЕЦ само за автомобили.
Колкото и да го усъвършенстват все ще си е неудобство презареждането, тъй като и капацитета на батериите ще скочи - няма да са само градски коли.
Имал съм служебна ел. кола Нисан Лийв и е голям кеф за каране. Вярно с малката батерия беше, но като и свикнах да възвръщам енергия при спиране си минава 100км. Зареждаше за около 1 час на бързите станции в Кауфланд.
Новите сега минават спокойно по 300-400км., но постоянно трепериш като си с такава кола.
Отдавам голямо развитие на водородното гориво и според мен това ще е алтернативата - то и сега ги има, но по разбираеми причини са "замразени".
Цитирай
#6

„Одобрявате ли ... ?“
Че кой Ви пита??? Забраната за регистрация на нови автомобили е (почти) факт!

- Учителю, каква е тайната на истинското щастие?
- Никога не спори с идиоти.
- Учителю, не съм съгласен, че точно това е тайната!
- Така е, прав си!
Цитирай
#7

Защо трябва да те пита някой, просто си кажи личното мнение.
На мен ми е интересно, че възвръщат и стари модели, Oepl Manta например и други, което е интересно.
Също и Dodge ще се включам с електрическа кола, което никой не го очаква и всичко върви към край на бензин и дизел.
Това от една страна е добре, защото уж казват, че поддръжката е по-евтина, по-екологично е и по-модерно.
Но от друга страна, как ще се рециклират толкова батерии.

Samsung Galaxy Note 9 Midnight Black Apple iPhone 11 Pro Max Space Grey Apple iPhone 13 Pro Max Sierra Blue  Apple iPhone 15 Pro Max Black Titanium
Цитирай
#8

А замисляте ли се как ще се зареждат всички тези автомобили на ток? Колко зарядни станции трябва да се изградят. Представяте ли си как всяка втора кола след 18,00 да бъде бучната за зареждане и кой ще е в състояние да осигури толкова много енергия?
Цитирай
#9

(2021-07-19, 19:23:36)hazART написа:  Защо трябва да те пита някой, просто си кажи личното мнение.
На мен ми е интересно, че възвръщат и стари модели, Oepl Manta например и други, което е интересно.
Също и Dodge ще се включам с електрическа кола, което никой не го очаква и всичко върви към край на бензин и дизел.
Това от една страна е добре, защото уж казват, че поддръжката е по-евтина, по-екологично е и по-модерно.
Но от друга страна, как ще се рециклират толкова батерии.

Поддръжката е по евтина друг път. Последните електрички имат по 5 водни радиатора и няколко водни помпи Big Grin
Общо взето всичките електрички са трагедия за мен лично.

(2016-01-12, 22:56:09)AnVen написа:  Човек колкото и хубаво да живее, накрая получава бъг в телефона
Цитирай
#10

Колко компетентно се изказваш, все едно ги сервизираш Smile . Всеки двг си има + и -, а ако утре таваните им са от слънчеви батерии, пак ли ще търсим точка за зареждане? Освен това постоянно подобряват батериите, като изобретяват различни от сегашните технологии неща.  Още през 80 те г, когато се опитваха да наложат електрическите коли в САЩ, ОПЕК картела им е.. м.. . Сега нефта свършва и това е алтернативата. Едва ли ще е до  2035 но до 2050 има по-голям шанс. Още повече, че големите в бизнеса като Германия и Франция не са много съгласни. А Гърците понеже нямат производство подклаждат огъня Smile Smile Smile

времето е като парите - никога не стига
Цитирай
#11

https://automedia.investor.bg/a/2-novini...romobilite Ето интересни неща.
Излиза, че е по-изгодно да купиш чисто нова електрическа, че ако е втора, батерията може да ти е по-скъпа от колата.
И добре да се зарежда до 80, 90% и с по-бавно зарядно и трябва да се спазва, ако искаш наистина да удължиш живота на батерията, не като при телефоните, че тука е по-скъпо.
А хибридите ги карат само на бензин, ми се възползват от данъчната отстъпка, поне така пише.

Samsung Galaxy Note 9 Midnight Black Apple iPhone 11 Pro Max Space Grey Apple iPhone 13 Pro Max Sierra Blue  Apple iPhone 15 Pro Max Black Titanium
Цитирай
#12

Аз за бензиновите не знам, но много искам да забранят старите дизели зад които ставам като коминочистач като застана зад тях на кръстовище!
Цитирай
#13

Ако забранят и на един етнос да гори каквото намерят, може би наистина ще има по-чист въздух.
Цитирай
#14

(2021-07-21, 05:32:12)georgekodinov написа:  Аз за бензиновите не знам, но много искам да забранят старите дизели зад които ставам като коминочистач като застана зад тях на кръстовище!

Като човек, който кара дизел, искам да ти кажа, че проблемът не е в това, че са стари. Гадното качество на нафтата е.  Бях намерил нафта без добавките, които слагат и колата наистина не пушеше.

Samsung Galaxy S24 Ultra Titanium Violet 512GB
Samsung Galaxy S23 Ultra Phantom Black 512GB
Samsung Galaxy S21 Ultra Phantom Brown 512GB
Samsung Galaxy Note 10+ Aura White 256GB

Цитирай
#15

Каквото и да й слагат на нафтата емисиите не изчезват. Да, не се вижда ама пак вони. Иначе за етноса: всеки е голям специалист какво трябва другите да направят :/
Цитирай
#16

Нали сега пък ще има еко стикери и ще забранят на някои коли да се движат в центъра.

Samsung Galaxy Note 9 Midnight Black Apple iPhone 11 Pro Max Space Grey Apple iPhone 13 Pro Max Sierra Blue  Apple iPhone 15 Pro Max Black Titanium
Цитирай
#17

Само при над определени нива на замърсеност...

VOG-L29, HW GT 4, KM6 Deluxe, KM2 Pplus Deluxe, Mi TVBox S 4K, Mi TVStick 4K 
Цитирай
#18

(2021-07-21, 17:06:44)hazART написа:  Нали сега пък ще има еко стикери и ще забранят на някои коли да се движат в центъра.

той центъра не е с мръсен въздух, а околните квартали. Та с тия еко стикери са само за парлама и да съберат още парички за бюджета си. Иначе съм задължително да забранят дизела.
Цитирай
#19

(2021-07-21, 11:24:29)georgekodinov написа:  Каквото и да й слагат на нафтата емисиите не изчезват. Да, не се вижда ама пак вони...

Щото другите не вонят, еле пък тия на газ - не стига, че периодично някоя гръмва фатално, а често се налага да се ползва противогаз, ако се лепнеш след някоя, дето отвсякъде издиша...

По темата: до 2035 г няма чак толкова много време, колкото някои си мислят. Само дето България присъства много повече географски в Европа, отколкото по кой да е друг показател. Ако пък сме "в списъка", все сме в битката за предпоследното място, не че го печелим.

Никой не ще да кара след бълващ черен дим Икарус, нормално е, но проблемът не е толкова в горивото като такова, а в калпавата поддръжка и нулевото качество на горивата, особено тукашните. Не че цените тук са похвални, тъкмо напротив - караме с доста скъпи горива в сравнение с куп държави, но основна грижа е какво наливаме. Търси се максималната печалба, а какво ще бълва отзад, а преди това как тая съмнителна течност се отразява на двигателя, дреме му на някой...

Има и други безумия, например в самите стандарти. Евро 6 е в сила от 01.09.2014 г., като в случая се гледа датата на първичната регистрация, а не тази на производството на автомобила/двигателя. 

Моята кола е произведена през май 2014 г и е регистрирана в края на юли с Евро 5Б. Ако я бях купил/регистрирал месец и нещо по-късно, щеше да се води Евро 6. Как това безумие ще регулира достъпа до един или друг град, които не само на теория се канят да ограничат/забранят ползването на возила според стикера им обаче, а не според реалното им влияние върху околната среда?
Цитирай
#20

https://mobilebulgaria.com/news/izsledva...romobilite Ето още информация, с която искат да оборят тези, които мислят, че електромобилите са по-вредни от тези с бензин и дизел.

Samsung Galaxy Note 9 Midnight Black Apple iPhone 11 Pro Max Space Grey Apple iPhone 13 Pro Max Sierra Blue  Apple iPhone 15 Pro Max Black Titanium
Цитирай
#21

(2021-07-19, 19:23:36)hazART написа:  Защо трябва да те пита някой, просто си кажи личното мнение.
Прав си, ама само си говорим.
(2021-07-19, 21:53:11)pepy1 написа:  Едва ли ще е до  2035 но до 2050 има по-голям шанс. 
(2021-07-21, 05:32:12)georgekodinov написа:  Аз за бензиновите не знам, но много искам да забранят старите дизели зад които ставам като коминочистач като застана зад тях на кръстовище!
2035 ще забранят регистрацията на нови коли  - не старите изобщо!

(2021-07-20, 19:12:52)hazART написа:  https://automedia.investor.bg/a/2-novini...romobilite Ето интересни неща.
Излиза, че е по-изгодно да купиш чисто нова електрическа, че ако е втора, батерията може да ти е по-скъпа от колата.
И добре да се зарежда до 80, 90% и с по-бавно зарядно и трябва да се спазва, ако искаш наистина да удължиш живота на батерията, не като при телефоните, че тука е по-скъпо.
А хибридите ги карат само на бензин, ми се възползват от данъчната отстъпка, поне така пише.

Има варианти с „оборотни батерии“ - на „батери-станцията“!

- Учителю, каква е тайната на истинското щастие?
- Никога не спори с идиоти.
- Учителю, не съм съгласен, че точно това е тайната!
- Така е, прав си!
Цитирай
#22

Като гледам, вместо пари за части, то ще има, но по-малко, ще трябва да се плащат и екстри по софтуерен път, та ето откъде ще идват парите. Не го казвам с лошо, хитро е, някои пък казват, че ще може да се хакват.

Samsung Galaxy Note 9 Midnight Black Apple iPhone 11 Pro Max Space Grey Apple iPhone 13 Pro Max Sierra Blue  Apple iPhone 15 Pro Max Black Titanium
Цитирай
#23

(2021-07-22, 19:37:54)hazART написа:  https://mobilebulgaria.com/news/izsledva...romobilite Ето още информация, с която искат да оборят тези, които мислят, че електромобилите са по-вредни от тези с бензин и дизел.

Трябва да се отчитат нивата на емисиите парникови газове не само по време на експлоатацията на автомобила, а и при производството му, зареждането и процеса на рециклиране на батериите.В това изследване има статистика само при използването по пътищата.
Според изчисленията на ADAC, електрическият автомобил постига по-малък въглероден отпечатък от бензиновия чак след 127 500 километра и 8 години експлоатация, а от дизеловия - след цели 219 000 километра и 16,5 години експлоатация.
 
https://www.dw.com/bg/%D0%BA%D0%B0%D0%BA...a-52291484
Цитирай
#24

То ако се изчислява така, смятай само за последните 5 години колко нефтени разлива имаше и какви бяха екологичните щети!

времето е като парите - никога не стига
Цитирай
#25

А някой смята ли колко паркикови газове са освободени за създаването на батериите на тези коли? И колко по толкова още ще се освободят за рециклирането им?

 Sony Ericsson experia X10I LG OPTIMUS 3D Samsung Galaxy Note 2. Note 3. Note 5. Samsung galaxy S8+, S10+ S20 Ultra S21 Ultra. S23 Ultra 1Tb
Цитирай




Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)