Оценете темата:
  • 1 гласа - средно 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Черен екран на Samsung galaxy note 20 ultra
#1

Здравейте, телефона се изключи внезапно и не може да се рестартира, включително и чрез натискане и задържане едновременно на двата бутона "звук надолу" и "включване/изключване", т.нар. хард рисет. Екрана остава напълно черен. При натискане и едновременно задържане на двата бутона телефона вибрира на определени интервали, при зареждане издава обичайния звук при зареждане, при изваждане и вкарване на стилуса също се усеща вибрацията, но екрана остава напълно черен. Не е изпускан/намокрян. Моля за съдействие! Благодаря
Цитирай
Аксесоари
#2

(2021-11-06, 10:45:55)derdagg написа:  Здравейте, телефона се изключи внезапно и не може да се рестартира, включително и чрез натискане и задържане едновременно на двата бутона "звук надолу" и "включване/изключване", т.нар. хард рисет. Екрана остава напълно черен. При натискане и едновременно задържане на двата бутона телефона вибрира на определени интервали, при зареждане издава обичайния звук при зареждане, при изваждане и вкарване на стилуса също се усеща вибрацията, но екрана остава напълно черен. Не е изпускан/намокрян. Моля за съдействие! Благодаря

Ако е в гаранция не се занимавай а го върни ще ти го оправят.
[-] 1 потребител изказва благодарност на niggaz_nature за това мнение:
  • MeltrumSpectrum
Цитирай
#3

Според мен, ти е изгорял екрана. Така ми се случи на едно Галакси Ес4, накарай някой да ти звънне и ако можеш да вдигнеш с привичното движение значи проблема е това. Ако е гаранционен ще ти го оправят без никакъв проблем.

Добре тренираните рефлекси са по бързи от късмета.
Цитирай
#4

При мен беше същия проблем ,описал съм го в друга тема /Дисплей Note 20 ultra/. Решението замяна дисплей по гаранция .
Цитирай
#5

(2021-11-08, 14:33:17)ylok написа:  При мен беше същия проблем ,описал съм го в друга тема /Дисплей Note 20 ultra/. Решението замяна дисплей по гаранция .
Благодаря за отговора и според мен е нужна замяна на дисплея, Note 20 ultra е в гаранция, написах мейл на Самсунг България и изпратиха списък със сервизи,   
- Сервиз Сръчко - гр. София, ж.к. Гео Милев, ул. Коста Лулчев 58 А, телефон: 02 9635716 или 02 8848927;
- Сервиз За Теб ООД – гр. София, бул. Андрей Ляпчев 9, телефон, 0882 214977 или 0882 178577;
- Булграм - гр. София, ул. Чипровци 7, телефон: 02 4452230 или *2230;
- Макс сервиз – гр. Варна, ул. Братя Миладинови 110, телефон 052 650660; 052 650 770 или 0894 493 491.

Може ли да ми кажете, в кой сервиз Ви го ремонтираха и какъв е резултата след ремонта, например има ли следи след подмяната на дисплея, Поздрави и благодаря
Цитирай
#6

На мен в Сръчко, като нов го върнаха.

Добре тренираните рефлекси са по бързи от късмета.
[-] 1 потребител изказва благодарност на scorceni за това мнение:
  • derdagg
Цитирай
#7

Макс сервиз Варна. Малко се мотаха ~ месец с доставката на частите и ремонта . И казаха , че са подменили и батерията.
Цитирай
#8

(2021-11-08, 18:56:55)derdagg написа:  Благодаря за отговора и според мен е нужна замяна на дисплея, Note 20 ultra е в гаранция, написах мейл на Самсунг България и изпратиха списък със сервизи,   
- Сервиз Сръчко - гр. София, ж.к. Гео Милев, ул. Коста Лулчев 58 А, телефон: 02 9635716 или 02 8848927;
- Сервиз За Теб ООД – гр. София, бул. Андрей Ляпчев 9, телефон, 0882 214977 или 0882 178577;
- Булграм - гр. София, ул. Чипровци 7, телефон: 02 4452230 или *2230;
- Макс сервиз – гр. Варна, ул. Братя Миладинови 110, телефон 052 650660; 052 650 770 или 0894 493 491.

Може ли да ми кажете, в кой сервиз Ви го ремонтираха и какъв е резултата след ремонта, например има ли следи след подмяната на дисплея, Поздрави и благодаря

Само не го носи в Булграм, пълни некадърници!

Samsung Note20 Ultra 5G, Samsung Note9, Samsung S8, HTC 10, HTC One M9, HTC One, HTC Sensation, HTC HD2
Цитирай




Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)