Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

P 40 lite и вайбър
#1

Здравейте, вече повече от месец се опитвам да активирам вайбър на P40lite с качен google play и ми дава неуспешна активация ! Писах са съпортите на вайбър , там нямало забрани , обаждах се на оператор , същата работа ! Не се сещам къде е проблема , остава да е телефона .Ако имате идеи ще съм благодарен да ги споделите .

 Galaxy 6310,Galaxy S Plus
 Galaxy S2 ,Elephone P7 mini ,Lenovo A760,Kingzone k1 turbo,Xiaomi MI3,Redmi Note 4x ,Note 5 ,Note 8t ,P40Lite
Цитирай
Аксесоари
#2

Инсталираи aurora store и от там ще го актуализираш.
Поне при мен така става

 Huawei mate 20 pro Huawei p40 pro 
Цитирай
#3

Не става въпрос за инсталиране ,а за активиране .Съпортите на вайбър ми казват ,че при тях не постъпва заявка за активиране

 Galaxy 6310,Galaxy S Plus
 Galaxy S2 ,Elephone P7 mini ,Lenovo A760,Kingzone k1 turbo,Xiaomi MI3,Redmi Note 4x ,Note 5 ,Note 8t ,P40Lite
Цитирай
#4

Това, че сте си качили Google Play Store, не означава, че имате работещ GMS (Google Play Services) и нотификациите на приложения през Google.
Имаше трикове да го "излъжете", но друго спираше да работи.

Деинсталирайте този Viber (Google Play Store).
Инсталирайте си Viber през AppGallery, който работи с HMS (Huawei Mobile Services) и през него ще си полувавате нотификациите и ще може да си активирате Viber.

Усмихни се . . . Животът е Хубав Smile
Samsung S24 Ultra 5G, S23 Ultra 5G, S22 Ultra 5G, S21 Ultra 5G, Note 20 Ultra 5G, Note 10+, Note 9, Note 8, Note 5, Note 3, Nokia 808, N8, 5800, N95, 6600, 6510, 5510
[-] 1 потребител изказва благодарност на Чо :) за това мнение:
  • fu4ko
Цитирай
#5

И това пробвах , не става.

 Galaxy 6310,Galaxy S Plus
 Galaxy S2 ,Elephone P7 mini ,Lenovo A760,Kingzone k1 turbo,Xiaomi MI3,Redmi Note 4x ,Note 5 ,Note 8t ,P40Lite
Цитирай
#6

Освен първо да се активира Вайбър и след това да се активират услугите на гугъл.

Huawei P30
Цитирай
#7

Не знам дали е свързано, но п40 прото като си го гласях за 1 ден няколко пъти активирах вайбър на различни телефони и спрях да получавам кода за активация.Явно системата им отчиташе че се правят разни схемички..
Та зачаках около 1 ден без да правя никакви опити след което без проблем си го активирах.
Ако не сте го пробвали това, пробвайте го

Honor Magic 5 pro Black
Цитирай
#8

И това е пробвано по съвет на съпортите на вайбър , след ресетване на профила от тяхна страна , явно телефона не праща нещо , защото активирах профила на таблет и получих код за активация на въпросния телефон с sms . Току що се опитах да го излъжа , като сложих сим картата на друг телефон , за да получа sms като при таблета , но ефекта пак е -активацията е неуспешна

 Galaxy 6310,Galaxy S Plus
 Galaxy S2 ,Elephone P7 mini ,Lenovo A760,Kingzone k1 turbo,Xiaomi MI3,Redmi Note 4x ,Note 5 ,Note 8t ,P40Lite
Цитирай
#9

Деинсталирането на GMS, не е толкова лесно. По-добре хард резет на телефона и свалете вайбъра от апгалерито.
Цитирай
#10

Май натам вървят нещата , благодаря.

 Galaxy 6310,Galaxy S Plus
 Galaxy S2 ,Elephone P7 mini ,Lenovo A760,Kingzone k1 turbo,Xiaomi MI3,Redmi Note 4x ,Note 5 ,Note 8t ,P40Lite
Цитирай
#11

Пробвайте чрез инсталация на Viber през Aurora store. Имам същия телефон и така подкарах Viber без проблем. Инсталирах го през Aurora store, активирах го от първия път и вече три месеца работи без проблем. GMS не съм слагал.
Поздрави и успех!
Цитирай
#12

Проблема е решен с хард ресет , явно нещо се е омотал телефона

 Galaxy 6310,Galaxy S Plus
 Galaxy S2 ,Elephone P7 mini ,Lenovo A760,Kingzone k1 turbo,Xiaomi MI3,Redmi Note 4x ,Note 5 ,Note 8t ,P40Lite
Цитирай




Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)