Вчера установих следния проблем - Вайбъра, които е нагласен да се бекъпва сам всеки ден, отказва да прави това (съобщение, което излиза, е на скрийншота по-долу). От друга страна, имам спомен че последно той се бекъпваше в Гугъл Драйва, сега гледам че някак си е отишъл в Huawei Drive-а (а аз нищо не съм променял по настройките). За техния клауд си плащам и съответно има място бол там. Единственото, което се сетих да направя е да изтрия кеша на Вайбъра (не помогна) и да рестартирам телефона (също не помога). В интерес на истината, снощи имаше някакъв проблем с Хуавей клауда и бекъпа не работеше, но това се оправи (тази сутрин правих бекъп). Та, нещо изчерпах идеите...
И при мен е така на вайбър,отидох на huawei id в настройките,излезе че има ъпдейт на HMS Core в App galleri,после маркирах в настройки на вайбър архивиране-синьото от долу-настройки,но няма друга опция да се архивира,освен в хуавей драйв,и тръгна архивирането.
Huawei P30
(Последна редакция: 2022-01-26, 10:27:46 от DoryanY.)
Това е от настройки на вайбър-акаунти-резервно копие,имаше съобщение в синьо-настройки,маркирах но ме излезе че не може да се архивира,тогава отидох при huawei id,а ми показа че има ъпдейт.После маркирах тези настройки,които вече ги няма,и ми излезе това,което съм качил горе,после се архивира.Но реших пак да отида в huawei id-лична информация,викам си да добавя акаунт на трети страни,и добавих на google,като си мислих че ще излезе опция за архивиране в гугле,но опция за смяна няма,викам си щом е архивиран вайбър да изтрия данните на вайбър и може пък да се появи,но изненада,няма никакъв чат,добре че нямам важни работи,само поздрави за празниците.
Пп. Ами не съм погледнал че може ръчно да се възстановят, направих го, и всичко се появи.
Huawei P30
(Последна редакция: 2022-01-26, 11:29:18 от DoryanY.)
Много тъпо от страна на Huawei, ако смениш марката нов Viber.
Изпратено от моят VOG-L29 с помощта на Tapatalk
За съжаление при мене архивирането стига до 90% и ми изписва че има грешка, какво ли не правих и не става.
Изпратено от моят VOG-L29 с помощта на Tapatalk
(Последна редакция: 2022-01-26, 14:17:24 от acho73.)
(2022-01-26, 11:22:45)imthedevil написа: Т.е. да разбирам ли, че нищо не мога да направя (освен да пия една студена вода)?
Sent from my VOG-L29 using Tapatalk
Маркира ли OK на известието?Аз си поиграх да махна свързаните акаунти с huawei id,махнах вайбър,за да видя ефекта,пак изтрих данните на приложението,после отидох на акаунта на вайбър,и архивиране,като чукнах ми излезе същото известие,маркирах ОК и ми излезе да дам достъп на huawei cloud до вайбър,дадох и вече става архивирането,но е направено да работи само с huawei id,другия вариант е без да се слага хуавейския акаунт,но кой знае како няма да работи.
Huawei P30
(Последна редакция: 2022-01-26, 15:03:06 от DoryanY.)
На известието ако дам ок, нищо не се променя. Иначе, аз ако ресетна вайбъра...то няма да има файда, щото историята на разговорите ще си замине директно. За това не съм сигурен, че те разбирам - "да махна свързаните акаунти с huawei id"? Как да ги махна, от къде? Прочее, втория скрийншот не се ориентирам от къде е (проблема може би идва от това, че ти си на български, аз си карам на английски и...).
Свързани акаунти с хуавей ад-отива се в настройки горе на акаунта-после
център на поверитерност
кофигуриране на настройките за поверителност
упълномощаване за инфо.за акаунт
към контрол на достъпа до акаунта-син надпис-там трябва да е вайбър,маркирах го и го махнах.После пак на настройки на вайбър-акаунт-резервно копие-архивирай и ми излиза грешка,аз изтрих после данните на вайбър и ето какво излиза.После си възстановявам чата.Ще кача снимки за по ясно. https://photos.app.goo.gl/aKvsAREha4R6KCbE7, https://photos.app.goo.gl/acdWUFKSt5ib5Cbk8
Huawei P30
(Последна редакция: 2022-01-26, 16:14:56 от DoryanY.)
Свързани акаунти с хуавей ад-отива се в настройки горе на акаунта-после
център на поверитерност
кофигуриране на настройките за поверителност
упълномощаване за инфо.за акаунт
към контрол на достъпа до акаунта-син надпис-там трябва да е вайбър,маркирах го и го махнах.После пак на настройки на вайбър-акаунт-резервно копие-архивирай и ми излиза грешка,аз изтрих после данните на вайбър и ето какво излиза.После си възстановявам чата.Ще кача снимки за по ясно. https://photos.app.goo.gl/aKvsAREha4R6KCbE7, https://photos.app.goo.gl/acdWUFKSt5ib5Cbk8
За съжаление пробвах всичко но при мен стига 90% и дава грешка
За съжаление не сработи при мен - минах през всички стъпки, които си показал (за целта превключих на български, че иначе не става), като финално упълномощих Вайбъра за достъп до разните елементи на Хуавей Драйв (както е показано в скрийншота в първия ти пост). Нулирах на Viber кеша (data-та не я пипам, че ще замине всичко). След това, като пусна бекъп, стига до 91% и излиза същата грешка (пробвах два пъти, за всеки случай).
Дава грешка,така е и при мен.При мен първоначално всичко се настрои правилно,защото е трябвала това приложение HMS Core да се актуализира,разбрах го като отворих huawei id.Само с изтриване на кеш не става,аз изтрих данните,после вайбър пак се активира, и се минава по пътя.Но при който се се архивира,не е нужно да го прави,това си бяха експерименти,за да пробвам дали може да се промени,да не се архивира в huawei id.
По някаква причина вайбъра се е ъпдейтнал от хуавейския магазин.Дайте му ъпдейт през гугъл плей и пак ще си имате бекъп в гугъл драйв.Това се случи миналата седмица на колега на нова 5т и се оправи по този начин.
huawei mate 10-moding/dual sim+128gb a-data class 10/
1 потребител изказва благодарност на boboe за това мнение:1 потребител изказва благодарност на boboe за това мнение • imthedevil
(2022-01-26, 17:53:36)boboe написа: По някаква причина вайбъра се е ъпдейтнал от хуавейския магазин.Дайте му ъпдейт през гугъл плей и пак ще си имате бекъп в гугъл драйв.Това се случи миналата седмица на колега на нова 5т и се оправи по този начин.
То това няма как да стане, без да го деинсталирам и после инсталирам през Плей Стора (а така хисторито ще хване гората). Другия вариант е да чакам да пуснат ъпдейт (нещо което може и след месец да стане). С една дума - изгубена кауза.
Тая мизерия Хуавей я направиха още преди ... да речем половин година. При мен автоматипни ъпдейти на приложения са спрени. Това което работи е, ъпдейт на вайбър, веднага след това става да се избере гугъл драйв, избирате и правите бекъп, после си го пуснете през интервал. След време, само ще превключи на хуавей клауд, но след ъпдейт на Вай6, ще може пак да се избере гугъл драйв, после пак само ще се смени на хуавей клауд ... Поне 3-4 пъти съм го правил, не знаем до кога ще става.
(Последна редакция: 2022-01-26, 19:49:21 от tolostoi.)
(2022-01-26, 17:53:36)boboe написа: По някаква причина вайбъра се е ъпдейтнал от хуавейския магазин.Дайте му ъпдейт през гугъл плей и пак ще си имате бекъп в гугъл драйв.Това се случи миналата седмица на колега на нова 5т и се оправи по този начин.
След ъпдейт преди малко на Viber през Play Store нещата се оправиха (точно както сте написал). Съответно, за да си вържа гащите, че това няма да се случи пак, на AppGallery съм му изключил автоматичните ъпдейти (без това, предпочитам да ъпдейтвам на ръка). Благодаря за насоката (нямаше въобще да се сетя за такъв вариант)!
(2022-01-27, 09:14:06)imthedevil написа: След ъпдейт преди малко на Viber през Play Store нещата се оправиха (точно както сте написал). Съответно, за да си вържа гащите, че това няма да се случи пак, на AppGallery съм му изключил автоматичните ъпдейти (без това, предпочитам да ъпдейтвам на ръка). Благодаря за насоката (нямаше въобще да се сетя за такъв вариант)!
Sent from my VOG-L29 using Tapatalk
Автоматично ли дойде ъпдейта или наново го инсталирахте, притесняваме с ново инсталиране да не загубя историята.