Оценете темата:
  • 2 гласа - средно 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Samsung Galaxy S22/S22+ - Софтуерни проблеми и коментари
#1

[Изображение: how01-bg-1.webp]

 Коментирайте тук софтуерните проблеми на Samsung Galaxy S22/S22+

 
Цитирай
Аксесоари
#2

Здравейте, след ъпдейт на samsung browser-a има някаква опция дали сайтовете да са в тъмен или светъл режим, обаче трябва и приложението да е в същия тон. Няма опция както беше до сега тъмно приложение и светли страници. Лично на мен черни страници са ми меко казано грозни. Някой открил ли е решение на този проблем? Прилагам и няколко снимки.


Прикачени файлове Миниатюри
       
Цитирай
#3

Досега не е имало опцията приложението да е тъмно, а страниците не. Има само опция за ръчно изключване на тъмния режим.

Samsung Galaxy S24 Ultra Titanium Violet
Xiaomi Poco X3 Pro Gray



Цитирай
#4

В настройките на браузера също има тъмна и светла тема.

Samsung Galasy S23 Ultra
Цитирай
#5

(2022-03-04, 16:11:18)krasimiretov написа:  Досега не е имало опцията приложението да е тъмно, а страниците не. Има само опция за ръчно изключване на тъмния режим.

Извинявай, но не съм съгласен. Прилагам 2 скрийншота преди ъпдейта дарк моуд и след ъпдейта дарк моуд


Прикачени файлове Миниатюри
       
Цитирай
#6

Интересно, грешката е моя значи. Не съм виждал подобно поведение нито на самсунга, нито на покото.

Samsung Galaxy S24 Ultra Titanium Violet
Xiaomi Poco X3 Pro Gray



[-] 1 потребител изказва благодарност на krasimiretov за това мнение:
  • AnyThinG4U
Цитирай
#7

Здравейте!

Имам следния "проблем":
Изполвам приложения, които е нужно през цялото време да са свързани със сървъра. На стария ми телефон, Galaxy S7 Edge, не съм имал този проблем, но откакто купих Galaxy S22+ 256 GB, след като заключа телефона, няколко минути по-късно явно връзката прекъсва и въпросното приложение вече не е свързано със сървъра.
Това поведение се наблюдава и при ползване на мобилната мрежа на А1, така и при WiFi.
Пробвах WiFi мрежата да бъде unmetered - без резултат.
Data Saver е Off
Put unused Apps to Sleep е Off

Някой имал ли е подобен проблем и ще съм благодарен ако знаете и решението му Smile

Alcatel OT 512/ Nokia 7250i/ Nokia 5300/ Nokia E66/ Nokia 5800/ Nokia X6 8GB/ Google Nexus S/ Samsung Galaxy Note II/ Samsung Galaxy S7 Edge/ Samsung Galaxy S22+ 256 GB
Цитирай
#8

Слагаш това от скрийншота на Unrestricted, добавяш аповете в Never sleep списъка и ги заключваш в паметта на телефона с Lock this app.[Изображение: a4ab4c17a4f7e6b8ea39de5b5cfba254.jpg][Изображение: e81ecb02a84e69762bdebc25f668cbba.jpg]

S23U/Nokia 808 PureView
eX: S21 FE/S20 FE/P30 Aurora/MATE 10 Pro/LG G6 64GB/OnePlus 3/Lenovo Z2 Pro/Xiaomi Redmi Note 2 Prime/Galaxy Note 4/LG G4/LG G3/Lenovo K3 Note/Huawei Honor 3C/THL W200/Palm Pre 2@1,2GHz
[-] 2 потребители изказват благодарност на stenlius за това мнение:
  • Dowper, zynth
Цитирай
#9

Lock app не успях да го намеря нещо, но след като промених 1та настройка на апп-а от optimized на unmetered проблема изчезна.

Много благодаря!

Alcatel OT 512/ Nokia 7250i/ Nokia 5300/ Nokia E66/ Nokia 5800/ Nokia X6 8GB/ Google Nexus S/ Samsung Galaxy Note II/ Samsung Galaxy S7 Edge/ Samsung Galaxy S22+ 256 GB
Цитирай
#10

Здрасти колеги да попитам някой има следния проблем с телефона!
При игра забива и ме изхвърля, без значение от играта и дали това телефона е загрял или не!
Забелязах и че вече при ютуб го прави същото!
Цитирай
#11

Колеги някой да има проблеми с телефона след ноемврийския ъпдейт? При мен се наблюдават замръзвания на интерфейса доста често даже веднъж се наложи да го рестартирам принудително понеже замръзна напълно. Веднъж ми показа че Системен ПИ не отговаря като грешка. Преди тъпия ноемврийски ъпдейт това не се случваше и телефона си работеше абсолютно нормално.

DEVICE: Galaxy S22 Plus  ROM: Stock OneUI KERNEL: Stock RECOVERY: Stock
Цитирай
#12

(2022-11-24, 14:03:55)astankov написа:  Колеги някой да има проблеми с телефона след ноемврийския ъпдейт? При мен се наблюдават замръзвания на интерфейса доста често даже веднъж се наложи да го рестартирам принудително понеже замръзна напълно. Веднъж ми показа че Системен ПИ не отговаря като грешка. Преди тъпия ноемврийски ъпдейт това не се случваше и телефона си работеше абсолютно нормално.
Същото, но ми се струва, че проблемът идва при работа с вайбър.

Изпратено от моят SM-S908B с помощта на Tapatalk
Цитирай
#13

(2022-11-24, 19:57:29)rudizlz написа:  Същото, но ми се струва, че проблемът идва при работа с вайбър.

Изпратено от моят SM-S908B с помощта на Tapatalk

При мен се получава при инстаграм и фейсбук най вече или поне тогава съм го забелязал

DEVICE: Galaxy S22 Plus  ROM: Stock OneUI KERNEL: Stock RECOVERY: Stock
Цитирай
#14

Утре ще изчистя кеша през рекавъри, да видим какво ще стане...

Изпратено от моят SM-S908B с помощта на Tapatalk
Цитирай
#15

(2022-11-24, 20:50:44)rudizlz написа:  Утре ще изчистя кеша през рекавъри, да видим какво ще стане...

Изпратено от моят SM-S908B с помощта на Tapatalk

Опитах сякаш е по рядко от преди но пак го има 🙁🙁🙁

DEVICE: Galaxy S22 Plus  ROM: Stock OneUI KERNEL: Stock RECOVERY: Stock
Цитирай
#16

Между другото проблемът ми с Android auto, за който бях писал преди 5-6 месеца продължава. Въпреки всякакви бета версии, вече 10 различни кабела и пр. Непрекъснати дисконекти, страшно нестабилна връзка. Минах отново на варианта с един стар Note9 в джабката. Така работи безотказно, но ме дразни, че повикванията няма как да ги прекарам през него. Някой друг с подобен проблем?

Изпратено от моят SM-S908B с помощта на Tapatalk
Цитирай
#17

(2022-11-24, 19:57:29)rudizlz написа:  Същото, но ми се струва, че проблемът идва при работа с вайбър.

Изпратено от моят SM-S908B с помощта на Tapatalk

И при мен има с Вайбър, но само когато реша да споделя нещо с някой там от друго приложение. 
В повечето случаи екрана ставя бял с леки видими седи от отвореноето приложение.
С малко изчакване се оправя в повечето пъти. Един път само ми даде грешка на ОС-а и рестартирах телефона. От тогава вече двва дена не ми е правил проблем. ... за сега Big Grin

Ако не падaш, значи не си се мъчил достатъчно усърдно!!!
Цитирай
#18

Потвърждавам, че проблема идва от Вайбър.

Samsung Galaxy Z Fold 4 12/256 Black + Samsung Galaxy Watch 5 Pro BT Titanium Gray
Цитирай
#19

Здравейте,
ползвам Samsung S22 Ultra от около 6 месеца.
Направи ми впечатление, че на няколко пъти ми крашва целия апарат и след около 2 мин. през които нищо не мога да му направя се оправя сам. Това се случи 2-3 пъти още в началото след като го взех, но не му обърнах особено внимание.
Тези ситуации във времето зачестиха като последния месец стана нетърпимо. Успях да хвана два повтарящи се модела.
1. По негова си преценка при входящо обаждане. Забива цялата система.
2. При работа с Вайбър.

Веднъж успях да хвана надпис от сорта на "samsung ui isn't responding".
Преинсталирах Вайбъра няколко пъти. Нямаше резултат.
Преди три дни уайпнах кеш партишъна. От тогава не съм го хващал да се дъни. Ще продължавам да го наблюдавам.

Интернет и s*x култура, дибидюс по арматура...
Цитирай
#20

(2022-12-06, 19:32:17)volak написа:  ...
Преди три дни уайпнах кеш партишъна. ...

Като човек от село, аз това не го разбрах. Може ли информация ( като за селско момче ) какво е това? ( не се бъзикам или подигравам - просто не са ми ясни думите )
Цитирай
#21

(2022-12-06, 20:16:03)Mendeleev написа:  Като човек от село, аз това не го разбрах. Може ли информация ( като за селско момче ) какво е това? ( не се бъзикам или подигравам - просто не са ми ясни думите )

https://www.youtube.com/watch?v=cwoJu0L8k38

Интернет и s*x култура, дибидюс по арматура...
Цитирай
#22

Стана ми ясно.
Благодаря.
Цитирай
#23

(2022-12-06, 21:47:55)Mendeleev написа:  Стана ми ясно.
Благодаря.

Това е като добавката която слагаш в горивото на колата, не че виждаш някаква полза от слагането на добавка, но спиш по спокойно, и си въобразяваш че колата харчи по малко.

Аз го правя след всяко обновяване на софтуера на телефона, демек всеки месец.

Galaxy S22 Ultra
Galaxy Watch4 Classic, 46 мм

Цитирай
#24

Мен ме е страх малко да пробвам такива неща с техниките вкъщи ( много пъти съм се оаквал и съм си патил ) и ако се наложи е хубаво, че имам жокер ( един приятел, който много ми помага ), но все пак ми се вижда сложно и рисково да не съсипя телефона.
Цитирай
#25

Здравейте,

Ползвам galaxy s22 от септември и съм леко разочарован. Искам да попитам някой друг има ли подобни проблеми? Най често използваните приложения от мен Messenger, Facebook и  Viber, ежедневно ми правят проблеми, спират, замръзват, което налага и ежедневно рестартиране на телефона. Напоследък в Messenger когато някой ми изпрати снимка и се вижда само ..."sent a photo"  и докато не рестартирам телеофна не се отварят. Случва се все по често и много ме изнервя. Старият ми глакси с8 правеше подобни проблеми но мислех, че е от годинките на самото устройство, но уви.. явно и тук проблемите продължават. А темата за изключително слабата батерия не мисля да я засягам, доста прочетох из форума...Моля за съвети във връзка с проблемите.
Цитирай




Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)