(2022-03-15, 13:04:13)Sv3TL10 написа: За съжаление не сработва, но и настройките при мен на бокса са по-различни. Благодаря ти пак за занимавките
Свали този видео файл и провери как е с него
https://thedigitaltheater.wetransfer.com...XPMuBLaW9M
Виж какво са ми отговорили от съпорта, бях им писал преди да си реша проблема.
Разбираме липсата на звук през android tv mecool km6 classic с android 10.
Бихте ли ни написали марката и модела на аудио приемника Ви? Как са настроени вътрешните телевизионни високоговорители- единична стая, звукова лента или аудио система за няколко стаи? Dolby Digital 5.1 или съраунд звук използвате? Връзка към приемника, освен с HDMI кабел пробвали ли сте- оптична, Bluetooth или чрез WIFI?
Съветваме Ви да проверите Вашите настройки за андройд бокса от Профил/ Настройки/ Дисплей и звук. Също така излезте от приложението на HBO MAX- Изберете своя профил, след това превъртете, докато видите „Излизане“ и го изберете. После изтрийте приложението, свалете го на ново и се впишете в профила си. Проверете за звук.
Ако няма промяна заповядайте линкoве с полезна за Вас информация: HBO Max | Разберете какво да правите, ако имате проблеми със звука или аудиото в HBO Max.
HBO Max | Разберете как да промените субтитрите, надписите и аудио записа в HBO Max.
За последвали въпроси и допълнителна нужда от съдействие се свържете с нас. Като ни изпратите пойсканата информация; тест на скоростта и ping- може да ги направите тук:
https://www.whatismyip.com/internet-speed-test/
Поздрави!
Александра
HBO Max България
Екип за обслужване на клиенти
Телефон за контакт: (0) 800 460 48
E- mail: bgsupport@hbomax.com