Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Samsung s22 ultra проблем с мрежата при разговор
#1

Отскоро ползвам с22 ултра. Направих всички ъпдейти и смених сим картата, но все още имам проблем не при всеки разговор докато говоря и разговорът се разпада, и изписва, че “Мобилната мрежа е не налична” без значение от продължителността на разпгпвора или към който и да е мобилен номер.
Цитирай
Аксесоари
#2

Щом си сменил сим картата проблема може да е хардуерен за жалост. Хард ресет?

 Sony Ericsson experia X10I LG OPTIMUS 3D Samsung Galaxy Note 2. Note 3. Note 5. Samsung galaxy S8+, S10+ S20 Ultra S21 Ultra. S23 Ultra 1Tb
Цитирай
#3

При мен няма проблем.

Изпратено от Samsung S22 Ultra с помощта на Tapatalk
Цитирай
#4

Трябва да установиш откъде точно ти идва проблема. Дали самият телефон дава ядовете или причината е в слабия обхват на мрежата на оператора.
Като за начало, ако ползваш Volte го спри. Също така пробвай 1 ден да ползваш телефона с избрана ръчно 4G(LTE) мрежата, а не 5G.
Цитирай
#5

Спирах и пусках volte, както и задавах да не работи на 5g. Проблемът не е в обхвата - там където съм обхвата е добър даже на доста от местата мрежата е 5g.
Цитирай
#6

Сервиз..... имах подобен проблем някога с един телефон. Така правеше докато накрая не умре целия радиомодул. После смениха цялата платка по гаранция.

 Sony Ericsson experia X10I LG OPTIMUS 3D Samsung Galaxy Note 2. Note 3. Note 5. Samsung galaxy S8+, S10+ S20 Ultra S21 Ultra. S23 Ultra 1Tb
Цитирай
#7

(2022-03-30, 20:41:32)thanatos написа:  Спирах и пусках volte, както и задавах да не работи на 5g. Проблемът не е в обхвата - там където съм обхвата е добър даже на доста от местата мрежата е 5g.
Носи го в сервиз. Те им пускат специални тестове и веднага ще им отчете, ако има проблем с радио модула.
[-] 1 потребител изказва благодарност на hollyshit за това мнение:
  • Dowper
Цитирай
#8

Преди час провеждах разговор кратък и изведнъж телефона ми загасна,изчаках малко да видя дали ще се рестартира но не , беше загаснал и отзад леко топъл.Нямам нищо работещо на заден план тук където съм обхвата е слаб но пък дори да се е сринал сигнала чак пък да гасне....за пръв път го прави. Дали си е за притеснение работата ще го следя да видя как ще е. От някъде мога ли да видя какво се е случило.
Цитирай
#9

Пробвай сим картата с друг телефон. Аз също нямам такъв проблем

SG 24 Ultra Black
Garmin Epix Pro 51 mm Black
Tab S8 Ultra 8/128
Цитирай
#10

Нямам под ръка друг телефон,ще го следя
Цитирай
#11
Exclamation 

Явно проблема се разраства!

https://eu.community.samsung.com/t5/gala...13/page/96

Note 3 
Motorola Nexus 6 
Мате 9

Цитирай
#12

При мен след последните ъпдейти нещата се оправиха.
Цитирай
#13

Здравейте. При мен проблема е следния.Телефона е S22. Ако някой ме набира им казва, че телефона е изключен или извън обхват. Но не винаги. Някой ако е имал такъв проблем, нека сподели как го е разрешил!

Galaxy S21 SM-G998B Android 12
Цитирай
#14

Проблемът може да е в сим картата. Опитай с друга такава.

 
[-] 1 потребител изказва благодарност на NoMaD за това мнение:
  • Renx_02
Цитирай
#15

(2023-03-19, 19:34:03)Renx_02 написа:  Здравейте. При мен проблема е следния.Телефона е S22. Ако някой ме набира им казва, че телефона е изключен или извън обхват. Но не винаги. Някой ако е имал такъв проблем, нека сподели как го е разрешил!
Аз имах този проблем след update до 13ската. Първо направих формат и се оправи, но след около 2 седмици започна пак. Помогна ми да си преместя сим картата на слот 2.

Изпратено от моят SM-S918B с помощта на Tapatalk

Samsung Galaxy S24 Ultra 512GB Titanium Black
[-] 1 потребител изказва благодарност на maniaka198 за това мнение:
  • Renx_02
Цитирай
#16

А някои твърдят, че проблемите с този телефон са в историята... Сменяш картата, после слота и ако не се оправи - ресет. Последния вариант е сервиз.
[-] 1 потребител изказва благодарност на Dowper за това мнение:
  • Renx_02
Цитирай
#17

(2023-03-20, 13:16:56)Dowper написа:  А някои твърдят, че проблемите с този телефон са в историята... Сменяш картата, после слота и ако не се оправи - ресет. Последния вариант е сервиз.

Да, в историята са. Винаги ще има дефектни бройки, S23U например не прави изключение, просто процентът е по-малък. S22U работи фантастично в момента, много от проблемите, които голям процент "професори" тук изкарваха за хардуерни се оправиха със софтуерни ъпдейти, какво да говорим повече...

.::: Samsung Galaxy S22 Ultra 5G 256GB /Phantom White/ :::.
[-] 1 потребител изказва благодарност на Sky_Walker за това мнение:
  • dragodraganov
Цитирай
#18

Точно тези професори ОСПАМИХА целия форум за S22 и така никой не им направи забележка или да изтрие измислените им тестове,теории и конспирации и хилядите страници спам.Нямало значение ,че примерно пишело лични впечатления за даден модел ,можело да се пише абсолютно всичко даже и да не си докосвал дадения модел.
[-] 4 потребители изказват благодарност на martoo за това мнение:
  • andriann, milss, Plamen11, Sky_Walker
Цитирай
#19

(2023-03-19, 23:24:37)maniaka198 написа:  Аз имах този проблем след update до 13ската. Първо направих формат и се оправи, но след около 2 седмици започна пак. Помогна ми да си преместя сим картата на слот 2.

Изпратено от моят SM-S918B с помощта на Tapatalk

Да, сетих се да го пробвам. Засега няма проблем. Спрял съм и elte,  и 5g. Не съм правил резет след ъпдейт!  Благодаря!

(2023-03-19, 19:54:19)NoMaD написа:  Проблемът може да е в сим картата. Опитай с друга такава.
Размених местата на картите, засега няма проблем.  Благодаря!

Galaxy S21 SM-G998B Android 12
Цитирай
#20

Да попитам, има ли разрешение и анализ от къде е проблема или трябва да се носи на сервиз?
Тези които са го носили на сервиз, какво е сервизирано или сменят директно апарата?

Asus 771 > HTC Desire 8GB Class 6 > Sony Xperia M4 Aqua > SAMSUNG S6 > S7 32GB SDXC Class 10 > S9 > S10 > S22 Plus till now.
Цитирай
#21

По мои наблюдения , при мен започна след update до 13. При майка ми се получи също при 21 ултра. При нея се оправи с преинсталация с Один 3 пъти. При мен помогна преместване на сим картата на слот 2. При един колега със с22 чистата, нищо не помогна и все още има проблем. Четох за същия проблем при Пиксел 7 с 13ката и там няма решение. Така че незнам дали в сервиза ще могат да ти помогнат.

Изпратено от моят SM-S918B с помощта на Tapatalk

Samsung Galaxy S24 Ultra 512GB Titanium Black
Цитирай
#22

(2023-03-27, 21:46:58)fissikela написа:  Да попитам, има ли разрешение и анализ от къде е проблема или трябва да се носи на сервиз?
Тези които са го носили на сервиз, какво е сервизирано или сменят директно апарата?

Пробвай да размениш картите, ако си с две. Или сложи картата в другия слот. При мен подейства!

Galaxy S21 SM-G998B Android 12
Цитирай




Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)