Здравейте, нов съм във форума и се надявам да помогнете с акъл . Имам Lenovo Yoga Tab 3 Pro 10' (yt3-x90l модел) , след като го прибрах в шкава за известно време и сега искам да го стартирам , не дава никакви симптоми на живот , нито светва че се зарежда , нито се пуска. Смених различни зарядни и кабели за зареждане и пак никакъв резултат. Сложих го на банката ми която има индикатор когато започне да зарежда уатройство автоматично, индикатора светва че нещо е включено и черпи ток от нея , мога да приема факта че усб-то е наред ? След като го оставих няколко часа да се зарежда за да набави необходимият ток (5-6 часа) , пробвах да го стартирам и пак никакви признаци. След това го отворих , изключих му 2те батерии и задържах за 20 секунди Power On бутона за да изчерпа ако има останал ток и по този начин да го рестартирам генерално от бъг който давали тези модели след падане на батериите им. Включих буксите , пак нищо , оставих го на зарядно пак да видим дали ще навакса , но пак никаква реакция след няколко часа на зарядно. Пробвах да влезна в Recovery Mode но той просто не реагира грам. Та въпроса ми е , какъв ми е шанса ако му поръчам и сменя 2те батерии които има и УСБ порт-а с Нови , и дали мога преди да ги поръчам, по някакъв начин да се убедя че нещо от тях е проблема, а примерно дъното не е заминало ? Ще съм благодарен за всякакви съвети. ( Да оремеря някъде с мултицет да видя дали зарежда , да проверя за изгорял чип или нещо подобно , но не разбирам кой чип за какво е и не смея са пипам и да меря , затова ше съм благодарен да помогне някой с опит или сервиз, който е извършвал подобна операция или се е занимавал с такива таблети). Благодаря предварително за отделеното време.
Lenovo Yoga tab 3 pro Не стартира
2022-06-02, 12:51:30
А предложение за сервиз в София където да отида ?
2022-06-02, 18:02:14
Сервизен център е Булграм ЕООД, гр. София, Ул."Чипровци" № 7. За да изпратите в сервиз смартфон Lenovo или Moto, моля използвайте номер: 0700 17700 (Обаждането се таксува според тарифния план на съответния оператор) за сметка на Булграм по клиентски номер 316211190.
2022-06-03, 22:34:59
Все пак някой колега с предложения какво би му било ?
2022-06-08, 00:45:28
Оказа се че е дъното заминало, понеже смятам да го сменя , има ли вариант да го изпека преди това ако може да тръгне за някакво време докато ми дойде новото (и рязбиря се някой тествал ли е нещо подобно , какъв е процеса) ? Правят го на лаптопи, може да стане и тук ? (така или иначе ще го изхвърля после).
« предна тема | следваща тема »
Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)