Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Проблем с Direct Call
#1

От днес забелязах , че приложението не набира контакта, а отваря Viber без да прави друго . Чистих кеша на приложението , деинсталирах го и го инсталирах наново, чистих и кеша на Viber  и му връщах дефолтни настройки и не ще да се оправя.Ако някой има подобен проблем и го е решил , моля за помощ.
Цитирай
Аксесоари
#2

В настройките в раздел приложения виж да не си задал по дефолт да набира с Вайбър?
Цитирай
#3

Не съм.
Цитирай
#4

Виж ти, точно затова влезнах да пиша...
И аз имам същия проблем и точно от скоро, но помислих че нещо се е бъгнало заради роуминг. Същите процедури направих и аз и нищо.
Единствено ми направи впечатление, че когато се забрани на Вайбър достъп до списъците с контакти при набиране от панела първо иска да ги разреша,
но няма ефект каквото и да дам и другото е, че когато деинсталирах Вайбър панела избира правилно.
И аз търсих къде се задават евентуално настройките с какво приложение да набира обаче не открих.

Редакция: На телефона на жена ми всичко беше наред докато не актуализирах приложенията. След актуализацията на Вайбър и при нея Direct call се скапа.
Пуснах тикет във Вайбър. Пуснете и вие белким по-бързо реагират.

Samsung Galaxy S23
Цитирай
#5

Пише също и на официалния сайт на приложението , че вече не се поддържа.
Цитирай
#6

Жената е с А 52 и при нея се скапа приложението.
Цитирай
#7

След два-три уточняващи мейла от поддръжката на Вайбър, днес дойде съобщение, че в последния релииз проблема е оправен. Аз все още не съм получил съобщение за ъпдейт, но ако дойде при вас, тествайте и споделете резултат.

Samsung Galaxy S23
[-] 1 потребител изказва благодарност на larana за това мнение:
  • tsvetan24
Цитирай
#8

Все още не работи.
Цитирай
#9

Дойде още един ъпдейт, но пак нищо. Възможно е проблема да е в Direct Call, но според мен не е работа на "бедния" потребител да е запознат. Така, че ако е в него редно е Вайбър да си пуснат тикет или там да се разберат със Самсунг, или поне да пишат, че е не е проблема в "техния телевизор".
Апела ми е пишете на поддръжката на Вайбър, за се задвижат малко по-сериозно!

Жалко ако нищо не стане, защото това приложенийце ми беше страшно удобно. При заключен екран имаш достъп с едно плъзгане и натискане да се обадиш на 10-тината ти най-често използвани контакта.

Samsung Galaxy S23
Цитирай
#10

Днес дойде поредния съвет от съпорта на Вайбър относно този проблем. Аз го пробвах - никакъв ефект.
Пускам го тук да пробвате и вие, ако аз не съм направил нещо както трябва:

The issue you are experiencing may be resolved by removing all traces of Viber from your device and then reinstalling it.

Please note that this will delete your Viber messages, call history and all of your Viber media (photos and video). Please backup everything you need (see https://vb.me/BackupChatHistory) before following these steps:
In your device's settings go to "Application Manager" and find Viber. Choose Clear Cache.
Uninstall Viber (Follow the uninstall instructions at the beginning of the article: https://vb.me/1fcf6af8)
Enter the Apps screen on your device
Find the My Files app or similar file manager used by your device
Select All Files
Select Viber and delete it
Once the Viber folder is deleted, install Viber on your device again from Google Play.

Samsung Galaxy S23
Цитирай
#11

И това съм правил - не помага.
Цитирай
#12

Очевидно е, че Вайбър няма отношение тук, просто са случайно замесени от бъга в Direct call, който праща в тяхното приложение. Проблемът е на Андроид/Самсунг.
Цитирай
#13

Не мисля , че проблема е в Андроид или Самсунг. Приложението е външно и просто е спряло поддръжката. Виж: https://galaxystore.samsung.com/error/4002?cc=BGR
Цитирай
#14

(2022-08-04, 12:42:57)etog написа:  Очевидно е, че Вайбър няма отношение тук, просто са случайно замесени от бъга в Direct call, който праща в тяхното приложение. Проблемът е на Андроид/Самсунг.

Как така е "очевидно" и как с един поглед установи къде е "бъга"?!

BisVal, как заключи, че не се поддържа. Последната актуализация на Direct Call e 2021г, но при другите подобни приложения - Edge Panels имат актуализации и през 2022.
Между другото такова съобщение не излиза когато "ровиш" през телефона.

Samsung Galaxy S23
Цитирай
#15

Днес коментирахме с един приятел разни бъгове по телефоните и естествено решавам да му покажа този. Еееееее оказа се, че работи.
Кога е оправен и коя точно е била причината така и не разбрах. От вайбър преди време вдигнаха ръце и затвориха тикета. От тогава минаха няколко техни ъпдейта и естествено маса други, но така или иначе Direct call вече работи, поне при мен.

Samsung Galaxy S23
[-] 1 потребител изказва благодарност на larana за това мнение:
  • tsvetan24
Цитирай
#16

(2022-06-19, 12:05:48)BisVal написа:  От днес забелязах , че приложението не набира контакта, а отваря Viber без да прави друго . Чистих кеша на приложението , деинсталирах го и го инсталирах наново, чистих и кеша на Viber  и му връщах дефолтни настройки и не ще да се оправя.Ако някой има подобен проблем и го е решил , моля за помощ.
Намерено решение за това!

 Просто добавяте пряк път за директно обаждане на началния си екран с някакъв ваш контакт. След това, когато щракнете върху него ще ви попита кое приложение да използвате, изберете да използва апликацията което използвате за телефон. Отметнете да го използвате винаги.

 Това разрешава проблема в панела за директни повиквания, надявам се, че ще ви помогне.
Цитирай




Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)