Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Проблем с мобилен интернет А1
#1

Здравейте дали някой се е сблъсквал с подобен проблем.

Слагам симка  на Теленор включвам мобилен интернет и всичкж e наред.
Симка на Виваком никакви проблеми с мобилен интернет.

И симка на тез от А1  И  ТЕЛЕФОНА ПОЛУДЯВА приложения се затварят и отварят или смаляват сами , отварям Mоят А1  и приложениего ту се затваря ту се отваря само,  аз само гледам ,  нищо не пиппам то няма и време всичко се случва за секунди докато успея да изслюча моб.  интернет голям зор .
С  wi -fi  нямам проблем  .
Къде може в настройките да оправя нещата има като че ли някаква несъвместимост м\у  А1 симка и телефона ?
Цитирай
Аксесоари
#2

С друга SIM карта от A1 същото ли е положението?
Какъв е модела на телефона?
Може би някое по-стар/нов модел* карти на А1 ще има ефект.

* По-стари: 16K/64К/128К, по-нови 4G Trio 48К, 5G 128K, eSIM (електронна SIM, ако устройството поддържа)

Настройки са 4 вида APNs: internet.a1.bg (default,supl,hipri); mms.a1.bg (mms); ims (ims); hos (xcap)
Първата е съществена за интернета, втората е за mms (ако още някой ползва), а последните две са за VoLTE.

Усмихни се . . . Животът е Хубав Smile
Samsung S24 Ultra 5G, S23 Ultra 5G, S22 Ultra 5G, S21 Ultra 5G, Note 20 Ultra 5G, Note 10+, Note 9, Note 8, Note 5, Note 3, Nokia 808, N8, 5800, N95, 6600, 6510, 5510
[-] 1 потребител изказва благодарност на Чо :) за това мнение:
  • Рада
Цитирай
#3

(2022-06-27, 23:06:15)Чо :) написа:  С друга SIM карта от A1 същото ли е положението? - Да.
Какъв е модела на телефона?-  китайски SOYES XS  на нямаме проблем с Теленор и Виваком.
Може би някое по-стар/нов модел* карти на А1 ще има ефект. - 4G Trio 48К това е моята от февруари а другата , не е моя 5G.


Настройки са 4 вида APNs: internet.a1.bg (default,supl,hipri) -  и ръчно и през *88 и не става .
Благодаря все пак ще се поровя още в Engineermode пък като не става , wi fi.

До март и може да отида при ЙЕтел  , въпреки че А1  си остава моя фаворит \\ не работя за а1 не ми плащат за реклама и т.н \\ а  Виваком са такива мошеници думи нямам за тях без пари не ги искам.

Другият вариант смяна на тел ама си го харесвам не искам да го сменям  .
И благодаря.
Цитирай
#4

Ако няма access point, ръчно нова точка за достъп, необходимите неща са:
Name: internet.a1.bg (или произволно)
APN: internet.a1.bg
MCC: 284
MNC: 01
APN type: default,supl,hipri (може и само default)
APN protocol: IPv4
APN roaming protocol: IPv4

Другите параметри не се променят и отават каквито са.
Трябва да се "Запази" тази нова точка за достъп и да се избере да се полва.

Усмихни се . . . Животът е Хубав Smile
Samsung S24 Ultra 5G, S23 Ultra 5G, S22 Ultra 5G, S21 Ultra 5G, Note 20 Ultra 5G, Note 10+, Note 9, Note 8, Note 5, Note 3, Nokia 808, N8, 5800, N95, 6600, 6510, 5510
[-] 1 потребител изказва благодарност на Чо :) за това мнение:
  • Рада
Цитирай
#5

Здравейте.
 Има точка за достъп с параметрите които сте посочил , имам интернет , ама със симките на А1 нещо му става и на практика моб. интернет е неизползваем .
Благодаря.
Цитирай
#6

Занесете телефона в офис на оператора, да видят дали е проблема в СИМ картата,евентуално да я сменят.

Huawei P30
[-] 1 потребител изказва благодарност на DoryanY за това мнение:
  • Рада
Цитирай
#7

С 99 % вероятност проблема е в сим картата на А1. Занесете телефона в техен офис, поставете я и им покажете какво става. Би трябвало да ви я заменят безплатно.


[-] 1 потребител изказва благодарност на milenvn за това мнение:
  • Рада
Цитирай
#8

Ще отида до офис .
На други  смартфони и gsm  \\ една стара нокия 6600i slide, неубиваеми са тези тел. \\  и моята сим няма проблем, китайчето + А1 луда работа  , пък ще видим какво ще излезе.
Благодаря.
Цитирай




Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)