2022-08-10, 09:31:16
Здравейте,
при присъединяване на веригата на фара, тротинетката започна да "прекъсва". Закупена е от Плесио, приеха я за гаранционен ремонт. Обясниха ми, че ще я изпратят за ремонт в ИТ Дистрибушън, които са официалният сервиз. Държаха я точно тридесет дни.
Изпратих я за ремонт на 400 км., върнаха ми я на 1200 км.
В протокола е вписано, че е подменено управлението на мотора.
От Плесио обещаха да направят запитване до сервиза за случая, сега чакам резултат.
Служителката от Плесио ми обяснява, че щом е подменен електронен блок, е възможно тези цифри да не са верни. Но това ми навява други мисли. Ако е така, значи подмененият модул е втора употреба. Отделно от това, ми я върнаха със силно износена лява дръжка на кормилото, в рязък контраст с дясната, която е износена, но в нормална степен.
Законовият срок за ремонт е 30 дни, спазен е. Но дали е възможно да ги държат максимално дълго време, през което машинката да се ползва?
Защото колко пък време да отнема диагностиката и ремонта на електронна апаратура?
Доколкото четох, проблема е характерен за модела и е повече от ясно, какво трябва да се направи.
Разбира се, тестовете са задължителни, ама тест в рамките на 800 км.......
Иначе машинката се държи чудесно, оплаквания от самият ремонт нямам.
Кофтито е, че батерията е с ограничен ресурс, който е значително намален, ако тротинетката е ползвана наистина.
По износването на гумите не мога да определя, понеже не знам как се представят с минаването на километрите.
Но по мои наблюдения, при изминати 1200 км, трябва да са значително по-износени.
Вашето мнение по въпроса?
Изпратено от моят 2109119DG с помощта на Tapatalk
при присъединяване на веригата на фара, тротинетката започна да "прекъсва". Закупена е от Плесио, приеха я за гаранционен ремонт. Обясниха ми, че ще я изпратят за ремонт в ИТ Дистрибушън, които са официалният сервиз. Държаха я точно тридесет дни.
Изпратих я за ремонт на 400 км., върнаха ми я на 1200 км.
В протокола е вписано, че е подменено управлението на мотора.
От Плесио обещаха да направят запитване до сервиза за случая, сега чакам резултат.
Служителката от Плесио ми обяснява, че щом е подменен електронен блок, е възможно тези цифри да не са верни. Но това ми навява други мисли. Ако е така, значи подмененият модул е втора употреба. Отделно от това, ми я върнаха със силно износена лява дръжка на кормилото, в рязък контраст с дясната, която е износена, но в нормална степен.
Законовият срок за ремонт е 30 дни, спазен е. Но дали е възможно да ги държат максимално дълго време, през което машинката да се ползва?
Защото колко пък време да отнема диагностиката и ремонта на електронна апаратура?
Доколкото четох, проблема е характерен за модела и е повече от ясно, какво трябва да се направи.
Разбира се, тестовете са задължителни, ама тест в рамките на 800 км.......
Иначе машинката се държи чудесно, оплаквания от самият ремонт нямам.
Кофтито е, че батерията е с ограничен ресурс, който е значително намален, ако тротинетката е ползвана наистина.
По износването на гумите не мога да определя, понеже не знам как се представят с минаването на километрите.
Но по мои наблюдения, при изминати 1200 км, трябва да са значително по-износени.
Вашето мнение по въпроса?
Изпратено от моят 2109119DG с помощта на Tapatalk