Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Мога ли да възстановя информация след връщане на фабрични настройки
#1

Запознат ли е някой с това дали има вариант за възстановяване на информация след като неправомерно ми върнаха фабричните настройки въпреки уверението от официалния сервиз, че няма да го направят. Имам облак, който е пълен от две години назад. Възможно ли  е ИТ специалист, който да има необходимите знания да върне изтрита информация? Писах оплакване до Хуауей България, който са проверили случая и са прослушали разговорите, в които отказвам ремонт (смяна на счупено стъкло на камера), ако се налага хардуерно рестартиране. Получих обаждане от сервиза с извинение, щели и да ме компенсират с "подаръчета" като чадър, бутилка и т.н. Мисля да подам жалба до КЗП. Има ли някой, минал по този път и какво бих могла да постигна с жалба? Благодаря предварително!
Цитирай
Аксесоари
#2

Телефона си има опция, когато се наложи да се праща на сервиз, казва се Сервизен режим, намирасе в приложението My Huawei.
Вечния въпрос във форума,как да се възстановят изтрити данни от телефон,много лесно,като се архивират преди това,трябва периодично да се архивира.


Прикачени файлове Миниатюри
   

Huawei P30
[-] 1 потребител изказва благодарност на DoryanY за това мнение:
  • SilviaZl
Цитирай
#3

(2022-09-15, 13:57:52)DoryanY написа:  Телефона си има опция, когато се наложи да се праща на сервиз, казва се Сервизен режим, намирасе в приложението My Huawei.
Вечния въпрос във форума,как да се възстановят изтрити данни от телефон,много лесно,като се архивират преди това,трябва периодично да се архивира.

Благодаря за полезната информация! Ще го имам предвид, но за съжаление сега научавам за тази опция. А относно жалбата в КЗП, какво бих могла да постигна, ако се установи вината на служителя в сервиза. Опитах се, но не мога да се съглася на едно извинение към мен и разни подаръчета като компенсация за причинените щети, и само смъмряне на служителката, отговорна за ресета.
Цитирай
#4

Нямам си на представа от КЗП дали могат да направят нещо по въпроса,може да се обърнеш към тях,и да ги питаш.До сега не ми се е налагало да нося телефон на сервиз,но съм носел лаптоп и те правят копие на файловете които са на лаптопа,ако не си си направил.Трябвало да ти архивират файловете,или да ти кажат,да го направиш.Аз знам че ако ще се праща телефон на сервиз е добре да си върнеш фабричните настройки,като преди това си архивираш снимките и другите неща.Може да се ползва и тяхната програма Hi Suite на лаптопа.

Huawei P30
Цитирай
#5

В нито един сервиз - било то компютърен или гсм, не носят отговорност за информацията на устройствата.
Изключение правят няколко известни фирми, които се занимават конретно с това.

Кзп и дори priest@ armenia.com не могат да помогнат. Записите на разговорите също са ала бала работа. Служи ....., за да "плаши гаргите".


Колкото до възстановяването - приложенията категорично НЕ могат да се възстановят.
Файлове в паметта на телефона - устройството в MTP режим и GetDataBack за FAT файлова система, не съм пробвал и съм по-скоро песимистично настроен, че ще стане.

Друг е въпроса, че като идеш в някоя фирма, няма да ти хареса цената за опит за възстановяване. Аз лично не бих си губил времето за цена под 50лв. за диагностика (в конкретния случай).
Цитирай
#6

Може да се пробват някой от програмките в краен случай
MobiKin Doctor for Android
PhoneRescue for Android Overview
Tenorshare UltData for Android

Samsung Galaxy Z Fold 3 12/256

Samsung Galaxy Z Fold 4 12/512

Samsung Galaxy S23 Ultra Phantom Black 12/512





Цитирай




Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)