Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Samsung A52s - изгорял (?) диод на светкавицата
#1

Здравейте,

Мой приятел се сдоби в началото на годината с Samsung A52s. Преди около месец каза, че диода е спрял да работи (според него (може би се вижда и на прикачената, макар и леко размазана снимка) е изгорял). До тук каза, че е пробвал през диагностиката на телефона (нищо не се случва), както и нулиране на камерата (изтриване на кеша; също без резултат). Последно е дошъл някакъв ъпдейт, но и това не е променило нищо. Единственото, което не е пробвал е пълен ресет, поради съмнения по отношение на пълнотата на бекъпа и съответно колко време ще му отнеме да го възстанови след това до настоящия му вид (времето му кът по принцип). И понеже нещата очевидно вървят в посока към сервиз, то искам да попитам:

  • телефонът е закупен от Емаг. Следва ли да им се праща на тях или може да се занесе директно в Сръчко?
  • има ли някакъв вариант да се избегне пълния ресет (това с оглед на даването му в сервиз) - т.е. има ли някакъв сервизен/режим "гост", в който може да се вкара телефона (за времето докато е в сервиза)?

Данните за софтуера (към вчерашната дата):
   

Диода на светкавицата - съмненията са черната точка (посочена със стрелка на снимката):
   
Цитирай
Аксесоари
#2

Телефоните на хуавей имат сервизен режим точно за такива случай. Отдавна не съм щракаш из менютата на Самсунг, но прегледайте за такава опция за да се избегне фактори резета.

Изпратено от моят Redmi Note 9 Pro с помощта на Tapatalk
Цитирай
#3

Като гледам черната точка, със сигурност лед-а е заминал. Ако е купен от еМаг, през приложението си заявяваш сервиз с кратко описание на проблема и адрес, от който да го вземат. Ще получи дата, на която куриер ще дойде и дата на връщане. Разходите по ремонта и куриерите са за сметка на еМаг.

Huawei Mate 10 Pro, Lenovo P2 Ex: S20 FE, A52s, Mi 10T lite, RN 9S, Poco F1, RN 5 Pro, J7 2017, Moto X Play...
Цитирай
#4

(2022-09-21, 19:01:54)valkov2 написа:  Като гледам черната точка, със сигурност лед-а е заминал. Ако е купен от еМаг, през приложението си заявяваш сервиз с кратко описание на проблема и адрес, от който да го вземат. Ще получи дата, на която куриер ще дойде и дата на връщане. Разходите по ремонта и куриерите са за сметка на еМаг.

Т.е. това ли е единствения начин (не може да се занесе директно в сервиза на Самсунг)? Проблемът е, че телефона го поръчвах аз и ако се действа по този начин, ще му причиня затруднения на моя приятел, понеже той телефона си го ползва, а така ще трябва да ми го даде и той да престои неясно колко време в мен (от инициране на заявката за сервиз до идването на куриера).
Цитирай
#5

(2022-09-23, 11:34:21)imthedevil написа:  Т.е. това ли е единствения начин (не може да се занесе директно в сервиза на Самсунг)? Проблемът е, че телефона го поръчвах аз и ако се действа по този начин, ще му причиня затруднения на моя приятел, понеже той телефона си го ползва, а така ще трябва да ми го даде и той да престои неясно колко време в мен (от инициране на заявката за сервиз до идването на куриера).
Такава е политиката на еМаг - ползват румънски сервиз. Пращал съм също A52S по гореописания начин. За 4-5 дни толкова голям проблем ли ще е да ползва някакъв стар/друг апарат?

Huawei Mate 10 Pro, Lenovo P2 Ex: S20 FE, A52s, Mi 10T lite, RN 9S, Poco F1, RN 5 Pro, J7 2017, Moto X Play...
[-] 1 потребител изказва благодарност на valkov2 за това мнение:
  • imthedevil
Цитирай




Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)