2022-09-21, 17:46:19
Здравейте,
Мой приятел се сдоби в началото на годината с Samsung A52s. Преди около месец каза, че диода е спрял да работи (според него (може би се вижда и на прикачената, макар и леко размазана снимка) е изгорял). До тук каза, че е пробвал през диагностиката на телефона (нищо не се случва), както и нулиране на камерата (изтриване на кеша; също без резултат). Последно е дошъл някакъв ъпдейт, но и това не е променило нищо. Единственото, което не е пробвал е пълен ресет, поради съмнения по отношение на пълнотата на бекъпа и съответно колко време ще му отнеме да го възстанови след това до настоящия му вид (времето му кът по принцип). И понеже нещата очевидно вървят в посока към сервиз, то искам да попитам:
Данните за софтуера (към вчерашната дата):
Диода на светкавицата - съмненията са черната точка (посочена със стрелка на снимката):
Мой приятел се сдоби в началото на годината с Samsung A52s. Преди около месец каза, че диода е спрял да работи (според него (може би се вижда и на прикачената, макар и леко размазана снимка) е изгорял). До тук каза, че е пробвал през диагностиката на телефона (нищо не се случва), както и нулиране на камерата (изтриване на кеша; също без резултат). Последно е дошъл някакъв ъпдейт, но и това не е променило нищо. Единственото, което не е пробвал е пълен ресет, поради съмнения по отношение на пълнотата на бекъпа и съответно колко време ще му отнеме да го възстанови след това до настоящия му вид (времето му кът по принцип). И понеже нещата очевидно вървят в посока към сервиз, то искам да попитам:
- телефонът е закупен от Емаг. Следва ли да им се праща на тях или може да се занесе директно в Сръчко?
- има ли някакъв вариант да се избегне пълния ресет (това с оглед на даването му в сервиз) - т.е. има ли някакъв сервизен/режим "гост", в който може да се вкара телефона (за времето докато е в сервиза)?
Данните за софтуера (към вчерашната дата):
Диода на светкавицата - съмненията са черната точка (посочена със стрелка на снимката):