Здравейте, когато се опитам да вляза и да добавя карта, или вляза в приложенията на часовника ми излиза съобщение за системна грешка. Някой сблъсквал ли се е с такъв проблем? Прилагам и снимки.
(Последна редакция: 2022-10-01, 17:12:27 от suffer.)
Не съм пипал телефона, фабричен си е. Мисля първо да опитам преинсталиране не приложението. Иначе идеята ти е добра, благодаря
Edit: с преинсталиране стана
Интересното е, че от Cards, стана Xiaomi pay. Сега се сещам, че с предният часовник изтеглих приложението с qr кода, може и от там да е бил проблема.
(Последна редакция: 2022-10-01, 14:07:39 от VesCo.)
1 потребител изказва благодарност на VesCo за това мнение:1 потребител изказва благодарност на VesCo за това мнение • suffer
Здравейте, имам следния проблем и с молба за съдействие. Ползвам Xiaomi watch S1 с телефон също Xiaomi, като до съвсем скоро ползвах безпроблемно безконтактно плащане с часовника си чрез Cruve, но откакто си въведох данните от физическата пластика в приложението се сблъсках с проблема. При всеки опит за плащане с часовника ми изписва "транзакция отказана картата да бъде задържана" а в същото време плащането с телефон и с физическата карта на Cruve няма никакъв проблем. Моля за съвет как да процедирам.
Благодаря за отговора. Интересното е, че преди нямах проблем да плащам на същите терминали, а сега срещам проблема на тях. Мислех си и аз вариант да добавя отново картата в xiaomi pay, но се опасявам , че няма да успея, т.к. при добавянето й срещнах доста трудности. Ще пробвам пак да платя, ако отново не става, смятам да преинсталирам приложението.
Реално не правиш превод към кърв.
На кърв ти е закачена картата. От българската или каквато карта ползваш се отразява като плащане на POS, което трябва да е безплатно.
Дори тегленето от банкомат до 200 английски лири е безплатно с кърв