Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

[Разрешен] Xiaomi Watch S1 - проблем с добавяне на карта за плащане
#1

Здравейте, когато се опитам да вляза и да добавя карта, или вляза в приложенията на часовника ми излиза съобщение за системна грешка. Някой сблъсквал ли се е с такъв проблем? Прилагам и снимки.


Прикачени файлове Миниатюри
       
Цитирай
Аксесоари
#2

При арр-овете и при мен дава грешка, ама с картата работят нещата. Какъв е телефона?
С последна версия на ми фитнес ли си?
Цитирай
#3

Телефона е редми ноут 7, с последната версия на ми фитнес съм. Чудя се дали да не му изчистя всички данни или направо да го инсталирам наново.
Цитирай
#4

За данните щях да предложа. Или за по предна версия
Цитирай
#5

Не става, и след изтриване на данните пак греда.
Пуснах феедбек, да видим. Почвам да си мисля че е от телефона нещо.
Цитирай
#6

Мисля си за две неща?
Да не би да ти е отключен буутлоудъра?
И също не става ли на друг телефон да сложиш приложението и оттам да добавиш картата?
Цитирай
#7

Не съм пипал телефона, фабричен си е. Мисля първо да опитам преинсталиране не приложението. Иначе идеята ти е добра, благодаря Smile
Edit: с преинсталиране стана Smile
Интересното е, че от Cards, стана Xiaomi pay. Сега се сещам, че с предният часовник изтеглих приложението с qr кода, може и от там да е бил проблема.
[-] 1 потребител изказва благодарност на VesCo за това мнение:
  • suffer
Цитирай
#8

Да. Може да е било версията за Китай
Цитирай
#9

Не мога да добавя карта на s1 active през Xiaomi pay.Като въведа данните от картата ми дава грешка в акаунта да опитам с MasterCard.
Аз пробвам с visa
Цитирай
#10

И с мастъркард да пробваш, пак ще е същото. Единствения начин е с приложението Curve
[-] 1 потребител изказва благодарност на HazardMan за това мнение:
  • suffer
Цитирай
#11

Здравейте, имам следния проблем и с молба за съдействие. Ползвам Xiaomi watch S1 с телефон също Xiaomi, като до съвсем скоро ползвах безпроблемно безконтактно плащане с часовника си чрез Cruve, но откакто си въведох данните от физическата пластика в приложението се сблъсках с проблема. При всеки опит за плащане с часовника ми изписва "транзакция отказана картата да бъде задържана" а в същото време плащането с телефон и с физическата карта на Cruve няма никакъв проблем. Моля за съвет как да процедирам.
Цитирай
#12

Дигитализирането на картата от Xiaomi pay Може да подава bin-ове, които не се поддържат от терминалите, на които са опитвани плащания.

Вариантът е да продължаваш да опитваш. Ако абсолютно навсякъде не работи, може да се опита да се добави наново картата. Друго не виждам като вариант.
[-] 1 потребител изказва благодарност на suffer за това мнение:
  • Mariania
Цитирай
#13

Благодаря за отговора. Интересното е, че преди нямах проблем да плащам на същите терминали, а сега срещам проблема на тях. Мислех си и аз вариант да добавя отново картата в xiaomi pay, но се опасявам , че няма да успея, т.к. при добавянето й срещнах доста трудности. Ще пробвам пак да платя, ако отново не става, смятам да преинсталирам приложението.
Цитирай
#14

Ами то като не може да се плаща няма много избор. Или пак трудности, или забравяш за плащането с часовника, което не е вариант.
Поне не и за мен Smile
[-] 1 потребител изказва благодарност на suffer за това мнение:
  • Mariania
Цитирай
#15

Здравейте, при вас взема ли такса за транзакцията? Или по конкретно за превода от българската сметка към Curve?
Цитирай
#16

Реално не правиш превод към кърв.
На кърв ти е закачена картата. От българската или каквато карта ползваш се отразява като плащане на POS, което трябва да е безплатно.
Дори тегленето от банкомат до 200 английски лири е безплатно с кърв
Цитирай
#17

Странно, през уикенда бях плащал през кърв и ми взе такса за превод към чуждестранна сметка.
Цитирай
#18

Това вече си зависи от банката ти.
С УниКредит, айкард и револют не съм имал допълнителни такси.
Цитирай




Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)