Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Руските автомобили
#1

Легендарните руски автомобили от социализма,са копия на западни аналози.За Жигули и Москвич бях чувал,но не знаех че са толкова много моделите които са копия на други модели.Ето някой от тях.

Цитат:Жигули - Fiat 124
Москвич-400-Opel Kadett K38
Москвич-402-Opel Olympia Rekord
Волга ГАЗ-21-Ford Mainline 1954
Волга ГАЗ-24 и следващите модели-Ford Falcon 1962
ЗАЗ-965-Fiat 600
ЗАЗ-966-NSU Prinz IV – германски автомобил, произвеждан от 1961 година
Москвич 2141-Chrysler Simca 1308
ГАЗ-13 Чайка и ЗИЛ-111-Packard Caribbean
Източник

Huawei P30
Цитирай
Аксесоари
#2

Москвич 2141 (Chrysler Simca 1308)  

На такъв карах шофьорските курсове през 1993   Big Grin
Цитирай
#3

А ние имахме Москвич 408 с правоъгълни те фарове,а шофьорските курсове и аз ги карах 93г.на ГАЗ ка,голяма мъка беше Big Grin После си купих Лада 2106 добър модел беше.

Huawei P30
Цитирай
#4

Знаем, че са крали от Fiat и др. марки, нищо ново под слънцето. Ръси се анти-руска пропаганда както си искаш.

Само, че чичо Иван то съседния блок си кара жигулито а модерните аудита до едно са в сервиза за поредната смяна на поредното нещо с цена колкото минималната работна заплата...

Не е срам, че руснаците са крали - крали са, ама са направили автомобили дето се карат и до днес , и зиме и лете. И ладите им палят в студа , докато модерното ти ауди с кожен салон, не знам си какви завиващи фарове и не знам си колко тона модерна електроника върти като обезумяло , не пали и накрая гърми помпата.

Руснаците не ги мислете, въпроса е защо в Европа марки като Ауди и не само продават тотални боклуци които едва изкарват 100К км. и са бъкани с проблеми, с ненормално скъпа поддръжка, гоящи масло (особено VW групата и особено ауди...не знаем кое бензиново ТФСИ/ТСИ не гори масло като обезумяло, пък иначе еко-норми ми говори Меркел) и с поддръжка в 4 нули.

И не са само Ауди (тях ги давам като пример за дъното на германската авто-индустрия, щото от първото до последното това са тотални боклуци) а и изобщо всички германски боклуци които едва си изкарват километрите и не излизат от сервиза.

Тръгнали да мислят руснаците...а VW групата са за затвор.
Цитирай
#5

Къде пък видя антируска прооаганда?   Lol
Цитирай
#6

Че то в kaldata редовно само това има...

Там ако не се говори лошо против Русия не може...на седмица по 3 статии свързани с нещо кофти против Русия, СССР и т.н. Изведнъж решиха да обсъждат Русия, преди войната що не им беше любима тема...

Баш пропаганда си е. Kaldata обират пари отвсякъде, всяко второ ревю и новина са платени там, Калин яко обира парите за да представя каквото му платят. Не пасем трева. Още навремето от форума на kaldata имаше голям отлив заради въпросния собственик Калин Карабойев ли беше, Карабойчев ли...

Както да е, не мислете руските автомобили, мислете защо чисто ново Audi A4 от магазина чупи верига на 70K, прави се ремонт уж по гаранция, лее се масло на поразия и докато дойде време да го смениш ти си долял за две смени (Меркел само еко норми и бяха в главата, я?) и на 120К има толкова нагар в цилиндрите колкото 30 годишен дизел няма... за 2.0 TFSI говоря.

Ако Audi не могат да правят едно нещо определено - това са бензините. Ужасни са, 1.4, 1.8, 2.0 - горене на масло на поразия, ама в килограми, трупане на нагар, калпава електроника, само проблеми, брутално обезценяване и накрая...

Не ме разбирайте погрешно - не са само Ауди, просто тях ги давам за пример, понеже за по-лош пример и за по-отвратителна марка не се сещам, купетата и интериора - добре, технически това са боклуци и половина...

Това са съвременно робство на германските фабрики - за да произвеждат. Едва си изкарват километрите, бълват части които и те толкова изкарват, бълват нови и нови модели щото стария едва изкарва 5 години и това се толерира. Изведнъж СССР пак са виновни.

Питайте ги големите швабски инженери защо не могат да произведат един автомобил, който да не влиза поне 2 пъти в месеца в сервиза....

Щото с Жигулито може да тръгнеш и на война, с Аудито се молиш да се прибереш без да думне нещо по пътя...
Цитирай
#7

Ладите щот не горят масло айде моля ти се, толкова си и карал значи. И е мит това, че не се развалят, напротив много се развалят, че и двигателите, въпроса е че са лесни за ремонт... Основния ремонт на ДВГ можеш пред блока да го направиш за някой друг час...

Стига с тия тъпи митове... Има тойоти, Ауди 80 и голф 2,3,4 милионници и съм сигурен че са доста повече на брой от ладите и москвичите милионници
Цитирай
#8

Ivanov_1994 качи някоя снимка от твоята Лада да оплакнем окото? Или Москвича?

Gesendet von meinem ELE-L29 mit Tapatalk
Цитирай
#9

Моята Лада 2106 купена на старо,но доста запазена,я карах 5-6 години,казах сполучлив модел беше,не съм правил големи ремонти,но сприрачките и бяха отврат,няма оправяне,нови накладки,карам я в сервиз (на няколко места) и няма оправяне,държат няколко дена и пак няма.Беше мъка на дълъг път Пловдив-София,прибирах се все едно съм работил 8 часа хамалска работа,всичко ме боли,а имаше хидравлика на волана,представям си какво ще е без Smile никакъв конфорт,ууплътненията на вратите са зле .Също гореше масло.За Москвича не ми се говори,върви ама не като лек автомобил,по скоро става за работен кон,но тогава баща ми това е можел да купи.Комшията кара Лада Нева на EVN там работи,ами през месец е на сервиз,даже сега дойде от основен ремонт,сутрин едвам палеше.Аз имам за работа Vw T4 2.4D 1992г.от 17 години,гори масло но пали зимата без проблем,той е с двигател на Audi 100,доволен съм от него,не ме е оставял на пътя,евтини ремонти.А колата е Mazda6 1.8 бензим,не гори изобщо масло и за 7 години е без ремонт,по нея.Аз мисля че от западните коли Италианските и Френските са най зле.

Huawei P30
Цитирай
#10

Немските коли не са надеждни така е, но япоснките коли са страхотни.
Повредите им са минимални.
Карам Мазда, предоволен съм от колата.
И още нещо, като няма технология, електроника и екстри няма какво да се развали.
Една кола какво има да се сглоби? Ръчна скоростна кутия, двигател, един карбуратор, купе, 4 гуми и карай, но искаме, климатик, бързина, икономия на гориво, никакъв шум, комфорт, екстри, стабилност при каране и тук идват и проблемитеSmile
Та така, друго да ти се развали Лада, друго е Мерцедес, не само, че частите са огън, ами и се изисква знания за да се реши проблеми.

Galaxy Note 10 plus 
Galaxy S21 Ultra
Galaxy S23 Ultra
Galaxy S24 Ultra
Цитирай
#11

(2022-10-28, 20:22:04)DoryanY написа:  Легендарните руски автомобили от социализма,са копия на западни аналози.За Жигули и Москвич бях чувал,но не знаех че са толкова много моделите които са копия на други модели.Ето някой от тях.

Източник

Това не са руски, а съветски автомобили, защото например Запорожец е украински. Руски автомобил е Лада (бивше Рено).
И това, че немските са трошливи и не палят, а съветските са здрави и нечупливи - толкова е налудничево, че дори не трябва да се коментира. Съветските стоки, в частност автомобили, са се произвеждали с такова нежелание от тогавашните заводи и работници, че качеството им е пословично ниско. Същото важи и за българските стоки от комунизма.

Sent from my Mi Note 10 using Tapatalk
Цитирай
#12

Как се казваше този филм с бележка на врата търся "гарнитура за Лада" ? ХахаSmile
Баща ми постоянно беше под колата, а и не само той цялата махала, една каса бира и идвайте.
Миеше масленият филтър с нефт и пак го монтираше в колата, от стар дунапренен дюшек правеха въздушни филтри на цялата махала.
Части няма, пари няма, мизерия.

Galaxy Note 10 plus 
Galaxy S21 Ultra
Galaxy S23 Ultra
Galaxy S24 Ultra
Цитирай
#13

(2022-10-29, 22:07:54)p_v_a написа:  Това не са руски, а съветски автомобили, защото например Запорожец е украински. Руски автомобил е Лада (бивше Рено).
И това, че немските са трошливи и не палят, а съветските са здрави и нечупливи - толкова е налудничево, че дори не трябва да се коментира. Съветските стоки, в частност автомобили, са се произвеждали с такова нежелание от тогавашните заводи и работници, че качеството им е пословично ниско. Същото важи и за българските стоки от комунизма.

Sent from my Mi Note 10 using Tapatalk
Сега Уганда има намерения да им доставя електромобили https://www.bgonair.bg/a/5-science/28267...-na-rusiya
Преди години бях чел статия че Лада на 1-2години в Русия струва по-скъпо от нова от магазина.Защо ли? Защото от магазина идва с една камара дефекти,и човека после си ги е отранил, вложел е пари.

Huawei P30
Цитирай
#14

Акционерното дружество „Московски автомобилен завод Москвич“ пристъпва към създаването на свой собствен електромобил, заяви генералният директор на концерна Дмитрий Пронин. Според неговите думи, Москва има достатъчно възможности в сферата на електромобилите и електрическия транспорт като цяло.

Сега Москвич започва създаването на собствена платформа, на която да се базират руските електромобили, разработвани от нулата, а тяхното производство трябва да започне към 2023 година.

Източник

Huawei P30
Цитирай
#15

(2022-10-29, 10:24:05)Ivanov_1994 написа:  Знаем, че са крали от Fiat и др. марки, нищо ново под слънцето.

С фиат имат съвсем официален договор и затова използват дизайна на Фиат 124 за да направят всеизвестната "копейка". Разбира се руснаците си използват техен двигател и правят промени по окачването.

Oneplus 6 6/64 mirror black, Xiaomi Mi 11 lite 5g
Цитирай
#16

По-скоро некадърно открадват двигател
Цитирай
#17

(2022-10-29, 10:50:34)Ivanov_1994 написа:  Че то в kaldata редовно само това има...

Там ако не се говори лошо против Русия не може...на седмица по 3 статии свързани с нещо кофти против Русия, СССР и т.н. Изведнъж решиха да обсъждат Русия, преди войната що не им беше любима тема...

Баш пропаганда си е. Kaldata обират пари отвсякъде, всяко второ ревю и новина са платени там, Калин яко обира парите за да представя каквото му платят. Не пасем трева. Още навремето от форума на kaldata имаше голям отлив заради въпросния собственик Калин Карабойев ли беше, Карабойчев ли...

Както да е, не мислете руските автомобили, мислете защо чисто ново Audi A4 от магазина чупи верига на 70K, прави се ремонт уж по гаранция, лее се масло на поразия и докато дойде време да го смениш ти си долял за две смени (Меркел само еко норми и бяха в главата, я?) и на 120К има толкова нагар в цилиндрите колкото 30 годишен дизел няма... за 2.0 TFSI говоря.

Ако Audi не могат да правят едно нещо определено - това са бензините. Ужасни са, 1.4, 1.8, 2.0 - горене на масло на поразия, ама в килограми, трупане на нагар, калпава електроника, само проблеми, брутално обезценяване и накрая...

Не ме разбирайте погрешно - не са само Ауди, просто тях ги давам за пример, понеже за по-лош пример и за по-отвратителна марка не се сещам, купетата и интериора - добре, технически това са боклуци и половина...

Това са съвременно робство на германските фабрики - за да произвеждат. Едва си изкарват километрите, бълват части които и те толкова изкарват, бълват нови и нови модели щото стария едва изкарва 5 години и това се толерира. Изведнъж СССР пак са виновни.

Питайте ги големите швабски инженери защо не могат да произведат един автомобил, който да не влиза поне 2 пъти в месеца в сервиза....

Щото с Жигулито може да тръгнеш и на война, с Аудито се молиш да се прибереш без да думне нещо по пътя...


@Ivanov_1994 мога само да ти кажа, че си много далеч от истината и пазарът на коли го показва. А и ако това е годината ти на раждане склонен съм да приема, че нямаш обективна преценка. Нека кой каквото иска и може да си позволи това да кара. Аз не бих карал Лада, още пък по-малко Москвич сега. Вече съм го правил и не, благодаря!
Цитирай
#18

За да ти отговоря на въпроса за година - на раждане е, но не е моето... Smile

Нямам против никой, просто точно Kaldata, която бълва през новина за Русия, всяко второ ревю и новина там са платени, изобщо от какво може да се спечели там се печели, нещо което преди години (доста) Карабойчев е нясно как имаше здрав отлив от форума, че правиха нов дизайн да привличат посетители и т.н. Имаше един форум - GGBit, по едно време беше по-оборотен от kaldata.

Иначе за мен ауди си остават пример за некадърие от клас, нерезонно скъпа поддръжка и нищо насреща свястно, ужасни двигатели с редки изключения и т.н.
Цитирай
#19

(2022-11-08, 20:17:02)Ivanov_1994 написа:  За да ти отговоря на въпроса за година - на раждане е, но не е моето... Smile

Нямам против никой, просто точно Kaldata, която бълва през новина за Русия, всяко второ ревю и новина там са платени, изобщо от какво може да се спечели там се печели, нещо което преди години (доста) Карабойчев е нясно как имаше здрав отлив от форума, че правиха нов дизайн да привличат посетители и т.н. Имаше един форум - GGBit, по едно време беше по-оборотен от kaldata.

Иначе за мен ауди си остават пример за некадърие от клас, нерезонно скъпа поддръжка и нищо насреща свястно, ужасни двигатели с редки изключения и т.н.

Доколкото виждам, темата е за руските автомобили, а не за форуми. Отделно, нахвърляните от теб неща са несериозни. Кои немски автомобили не могат да достигнат лимита си на километри и колко са те? Колко е този показател при руските. Влизането по два пъти на месец в сервиз..., без уточнение. Да сравняваш немско с руско автомобилостроене е наистина несериозно. Фактите в подкрепа на немското са неоспорими. Защо ли и самите руснаци предпочитат немското... Аз докато карах руски автомобил бях станал монтьор. След това се родих. Да не говорим за комфорт, освен технически показатели. За твоя информация аз карам тойота купена нова, на 15  г., в сервиз е влизала само за масло, накладки и дискове. Карал съм и много немски, със стотици хиляди километри без съществени проблеми. С руски не можах да постигна същото.
Както казах, кой каквото иска да кара. Но не олеквай с нелепи сравнения и критики.
Цитирай
#20

Кое му е относителното? Тойотота не е немска марка, до колкото се сещам...

Няма нищо относително, всяко второ ауди в сервиза на абонамент. Нямат излизане от там, нямат. От първото до последното, аз не се сещам за друга марка с толкова технически проблеми и дефекти, тия са дъното на дъната. Иначе за mercedes е съвсем друго мнението.
Цитирай
#21

Добре де, карай си руски автомобил, никой не те е спрял. А тези с ауди да му мислят.
Цитирай
#22

@Ivanov_1994 , факт е, че немските автомобили генерално имат скъпа поддръжка, но да сравняваш тия съветски бараки с немските коли е несериозно Big Grin По-големи гнилочи от съветските коли няма...
Пък за влизането в сервиза е много относително - има сполучливи двигатели(1.9 TDI, 3.0 TDI, BMW 3.0D, и още много такива) и такива, които от завода са за боклука(2.5 TDI, първите fsi, tfsi двг).
Друг е въпроса, че в българия хората генерализират така, защото не са помирисвали нова кола.

Samsung Galaxy S24 Ultra Titanium Violet 512GB
Samsung Galaxy S23 Ultra Phantom Black 512GB
Samsung Galaxy S21 Ultra Phantom Brown 512GB
Samsung Galaxy Note 10+ Aura White 256GB

Цитирай
#23

Един Съветски звяр  МАЗ, който тежал 28 тона и двигател V12

Huawei P30
Цитирай
#24

За останалите фенове на москвич.


[Изображение: 3hyududs.jpg]
[Изображение: qjz7u6h7.jpg]
[Изображение: lnrn6gkn.jpg]

Samsung Galaxy Z Fold 3 12/256

Samsung Galaxy S23 Ultra Phantom Black 12/512





Цитирай
#25

Да не се окаже, че Москвичите (най-вероятно баш така ще се окаже) ще са ребрандиран китаец...
Цитирай




Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)