Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Samsung T7 забравена парола
#1

Здравейте,
Не съм много сигурен, че му е тук мястото, но все пак ще питам, може и някой друг да е имал подобен проблем или да знае евенутално решение

Имам външен ssd диск Т7, който закупих преди няколко месеца. Подкарах го, сложих парола, направих няколко бекъпа и го позабравих.
Сега се присетих и или аз тотално съм забравил паролата или нещо самият диск не е както трябва.

Та въпросът ми е какви са стъпките. В самсунг България вдигат рамене и пренасочват към някакви Ханаро. В самсунг експириънс стора ми викат сръчко,

Google Pixel 6a
Цитирай
Аксесоари
#2

https://semiconductor.samsung.com/consum.../portable/

Има табче "If I lose my password, what do I have to do to use the T7 Touch?" И там пише следното:

Цитат:If you lose your password, you need to perform a factory reset at a Service Center in order to use the T7 Touch. Since restoring the T7 Touch to its factory settings will clear all data stored on it, it is recommended that you back up any important data you do not wish to lose in advance. Please note that Samsung Electronics does not guarantee any data stored on your T7 Touch under any circumstances.

For more information, please find Service Centers specified in the User Manual or on the Samsung.com minisite (https://www.semiconductor.samsung.com/co...ice-center ) and make an inquiry.

(2016-01-12, 22:56:09)AnVen написа:  Човек колкото и хубаво да живее, накрая получава бъг в телефона
Цитирай
#3

Това по никакъв начин не ми помага. Доколкото видях, тикет системата на тия ханаро е само за бизнес клиенти

Google Pixel 6a
Цитирай
#4

А какво ти отговориха като се обади в Сръчко?

S23U/Nokia 808 PureView
eX: S21 FE/S20 FE/P30 Aurora/MATE 10 Pro/LG G6 64GB/OnePlus 3/Lenovo Z2 Pro/Xiaomi Redmi Note 2 Prime/Galaxy Note 4/LG G4/LG G3/Lenovo K3 Note/Huawei Honor 3C/THL W200/Palm Pre 2@1,2GHz
Цитирай
#5

Схемата е толкова трагична, че чак е смешна за технологичен гигант като Самсунг. 

Днес, два дни след като писах на съпорта на Самсунг България, ми изпратиха мейл с който ме информираха да изпратя запитване към тази компания Hanaro.
Последва ново описание на случая и за моя радост много бърз отговор. 
Наложи се да разпечатвам и попълвам ръчно pdf със сериен номер на продукта, име, подпис и да им го връщам

След това, отново в рамките на минути, ми изпратиха линк за сваляне на приложение (за мак, има го и за уин) от DROPBOX Smile

Приложението заби, но все пак успя да изтрие всичко на харда и в момента си го ползвам по предназначение

Google Pixel 6a
Цитирай
#6

(2022-11-08, 11:44:54)slavkov написа:  Това по никакъв начин не ми помага. Доколкото видях, тикет системата на тия ханаро е само за бизнес клиенти

Видя ли че ти помага, същата компания ти е решила проблема.

(2016-01-12, 22:56:09)AnVen написа:  Човек колкото и хубаво да живее, накрая получава бъг в телефона
Цитирай
#7

(2022-11-08, 15:37:54)Legend написа:  Видя ли че ти помага, същата компания ти е решила проблема.

По заобиколен път. През формата на сайта им е само B2B

Google Pixel 6a
Цитирай




Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)