Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Проблем с липса на мобилни данни
#1

Здравейте. Появи се проблем с моят S21 Ultra, купуван от България - Exynos чип. Мобилните данни спират на абсолютно случаен принцип и период от време. Иконката за данни е активна, но свети само стрелката за ъплоуд и съответно няма мобилен интернет. Вариантите за оправяне са рестарт, минаване в самолетен режим или деактивиране на втората карта. Телефона работи с две карти - едната е на А1(стандартно избрана за данни), а другата е на Виваком. Смених и сим картата с нова пластика, за да изключа и този вариант. Интересно е, че с картата на Виваком няма такива проблеми. Дали има значение кой слот е още не съм пробвал. Телефона е с последният ъпдейт, няма руут, ресетван е и му е чистен кешът. 
Сблъсквал ли се е някой с подобен проблем и има ли някакво решение за този проблем?
Цитирай
Аксесоари
#2

Щом с виваком няма проблем значи проблема е в доставчика. Явно зацикля някъде в сменянето на режимите (3G 4G 5G) Случвало ми се е макар и рядко като съм в движение с кола. Спирам данните....пускам ги пак, и се оправя.

 Sony Ericsson experia X10I LG OPTIMUS 3D Samsung Galaxy Note 2. Note 3. Note 5. Samsung galaxy S8+, S10+ S20 Ultra S21 Ultra. S23 Ultra 1Tb
Цитирай
#3

При А1 веднъж и при мен имаше проблем с мобилните данни,падна на 3G,цял ден.Мислех че е от телефона,аз съм с друга марка,но явно са правели профилактика,и после се оправи.

Huawei P30
Цитирай
#4

При мен проблема се проявява доста често - почти всеки ден, понякога и няколко пъти дневно. Дори ми се е случвало да ровя в браузъра и да спрат данните.
Цитирай
#5

Точно както го описваш за данните при мене И не могат да се свържат гласово в това време, това ми се беше случвало 2-3 пъти когато съм на път, с пуснато Waze иначе нямаше да разбера, възможно е да се е случвало по често, но телефона е настроен да се рестартира през ден и се е оправяло без да разбера. При мене трагедията настъпи преди 3 дни когато сложих втора СИМ, едната СИМ винаги не работи, не може да се свържат с мен, рестна го, оправи се за 5 мин и пак се прецака, в същото време телефона си работи като нов. Вчера го върнах в сервиза да видим какво ще кажат и те.

Galaxy S22 Ultra
Galaxy Watch4 Classic, 46 мм

Цитирай
#6

Има ли развитие по проблема след сервиза? Аз му направих хард ресет и работи добре около ден, но след това отново започна да прекъсва връзката.
Цитирай




Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)