Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Необичаен проблем със Самсунг акаунт
#1

Странно,но факт,изненадващо вече Самсунг ми иска потвърждение в две стъпки влизане в Самсунг акаунт-а!Момчета-или все пак са  ме засекли как наново си "играйкам" с кода им и пренаписвам част от него ей така за спорта,просто вече идея си нямам,как са ме хванали в крачка.Кажете ми каква е процедурата за прескачането на 2-кратното потвърждение при влизане в Самсунг акаунта!Предварително ви благодаря!
Цитирай
Аксесоари
#2

https://account.samsung.com/membership/guide/2step/faq

Мога ли да изключа потвърждаването в две стъпки?

Не. За запазване в безопасност и сигурност на Вашите лични данни, Samsung сега изисква потвърждаване в две стъпки за всички акаунти. Потвърждаването в две стъпки вече не може да бъде изключено.

Усмихни се . . . Животът е Хубав Smile
Samsung S24 Ultra 5G, S23 Ultra 5G, S22 Ultra 5G, S21 Ultra 5G, Note 20 Ultra 5G, Note 10+, Note 9, Note 8, Note 5, Note 3, Nokia 808, N8, 5800, N95, 6600, 6510, 5510
Цитирай
#3

(2022-12-20, 19:19:13)Чо написа:  https://account.samsung.com/membership/guide/2step/faq

Мога ли да изключа потвърждаването в две стъпки?

Не. За запазване в безопасност и сигурност на Вашите лични данни, Samsung сега изисква потвърждаване в две стъпки за всички акаунти. Потвърждаването в две стъпки вече не може да бъде изключено.

Какво ще рече това?Де се е чуло и видяло????Какво искат тия сами ли да започнем да заобикаляме този техен стандарт?Изобщо не мога да проумея логиката в това изменение?Нова политика на Самсунг ли е?
Цитирай
#4

При Google е същото.

Huawei P30
Цитирай




Потребители разглеждащи темата: 2 гост(и)