Оценете темата:
  • 3 гласа - средно 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Хардуерни проблеми на Samsung Galaxy S23 Ultra
#1

[Изображение: samsung-galaxy-s23-ultra-looks-delicious...6891-2.jpg]

Споделяйте тук хардуерните проблеми на Samsung Galaxy S23 Ultra.

Samsung Galaxy Note 9 Midnight Black Apple iPhone 11 Pro Max Space Grey Apple iPhone 13 Pro Max Sierra Blue  Apple iPhone 15 Pro Max Black Titanium
Цитирай
Аксесоари
#2

Здравейте, вчера при проверка на пощата, където използвам тъмна тема забелязах проблем с дисплея. Имам проблемен пиксел или пиксели. Може да видите на прикаченото видео в горния десен край на дисплея. Телефона е поръчан на преордер и получен на 8.3.2023. Имам ли право да искам замяна с нов или трябва да чакам сервизиране на тази бройка. Също имам монтирани протектори на екрана и камерите, мога ли да изисквам да ми ги възстановят или нямам право на това? Прилагам клип на проблема. Благодаря за съветите. https://www.youtube.com/shorts/acVZeXczDsY
Цитирай
#3

(2023-03-12, 09:31:38)shapala написа:  Здравейте, вчера при проверка на пощата, където използвам тъмна тема забелязах проблем с дисплея. Имам проблемен пиксел или пиксели. ......

Също имам монтирани протектори на екрана и камерите, мога ли да изисквам да ми ги възстановят или нямам право на това? Прилагам клип на проблема. Благодаря за съветите. https://www.youtube.com/shorts/acVZeXczDsY

На S22 Ultra-та имах същия мигащ пиксел/пиксели, горе в ляво до часовника. Но след около 3 месеца ползване изчезна и всичко си е наред и до днес. Не съм го давал на сервиз, защото си мисля, че не е хардуерен проблем. Появяваше се само когато дисплея беше на 120 Hz, на 60 Hz никога не съм го виждал. 
Пробвай и при теб дали ще е така на 60 Hz.
Ако го даваш в сервиз забрави за протекторите - всичко е за твоя сметка.

1916 
Цитирай
#4

(2023-03-12, 10:05:25)milss написа:  На S22 Ultra-та имах същия мигащ пиксел/пиксели, горе в ляво до часовника. Но след около 3 месеца ползване изчезна и всичко си е наред и до днес. Не съм го давал на сервиз, защото си мисля, че не е хардуерен проблем. Появяваше се само когато дисплея беше на 120 Hz, на 60 Hz никога не съм го виждал. 
Пробвай и при теб дали ще е така на 60 Hz.
Ако го даваш в сервиз забрави за протекторите - всичко е за твоя сметка.

Опитах със смяната на честотата, но го има и в двата случая. Лоша работа. Чаках 20 дни да получа дефектна бройка , за която съм платил 2000 лв. Много разочароващо. Sad Sad Sad
Цитирай
#5

Аз съм имал "заседнали" пиксели като твоя на S4 и S7 Edge и сами изчезнаха след няколко дни, както и колегата ти е споменал. Имаше и програми точно за тази цел, може да потърсиш в Play store(дали има ефект от тях не мога ти потвърдя). Недей да бързаш да го даваш на сервиз, бройката няма да ти я заменят(освен ако не си го купил онлайн). Пробвай и с фабрични настройки като краен вариант. И потърси повече информация примерно в xda forum.
Цитирай
#6

(2023-03-12, 12:06:37)martoo написа:  Аз съм имал "заседнали" пиксели като твоя на S4 и S7 Edge и сами изчезнаха след няколко дни, както и колегата ти е споменал. Имаше и програми точно за тази цел, може да потърсиш в Play store(дали има ефект от тях не мога ти потвърдя). Недей да бързаш да го даваш на сервиз, бройката няма да ти я заменят(освен ако не си го купил онлайн). Пробвай и с фабрични настройки като краен вариант. И потърси повече информация примерно в xda forum.

Поръчката е направена онлайн и ми го достави куриер заедно с договора за преподписване. Наистина не ми се връща, но пък от друга страна до кога мода чакам? Не съм наясно какви са ми правата в такава ситуация и какво да искам от оператора. Телефона ми харесва и не искам да го връщам без замяна за нов.
Цитирай
#7

Виж в тубата потърси smartphone pixel fix мисля че беше, има доста видеа за поправка на замръзнали пиксели, ако няма ефект, сервиз за съжаление.

Изпратено от моят SM-S918B с помощта на Tapatalk

Galaxy S23 Ultra
Цитирай
#8

(2023-03-12, 12:22:29)shapala написа:  Поръчката е направена онлайн и ми го достави куриер заедно с договора за преподписване. Наистина не ми се връща, но пък от друга страна до кога мода чакам? Не съм наясно какви са ми правата в такава ситуация и какво да искам от оператора. Телефона ми харесва и не искам да го връщам без замяна за нов.
Преди години беше до 3 дни правото на замяна с нов, след това в сервиз
Но мисля, че сега го няма
НО пък имаш право на отказ от договорът щом си го сключил от разстояние ( ако не бъркам 30 дни ) , тогава пък няма да ти пратят друга бройка и не знам как стоят нещата с нов договор след това * някой ако му се е налагало да каже какво следва след този отказ

Изпратено от моят SM-S918B с помощта на Tapatalk

When a man lies, he murders some part of the world
Цитирай
#9

До 2 седмици можеш да върнеш телефона и да се откажеш от договора. Пробвай 10 дена с програми дали ще оправят пикселите. Аз не бих задържал така телефона. В крайна сметка 2 бона даваш за нещо с дефект.

Samsung S23 Ultra & Tapatalk
[-] 1 потребител изказва благодарност на eksoldier за това мнение:
  • Dowper
Цитирай
#10

Пробвай с тези програми няколко дни, ако не стане пробвай за замяна ама ще е много зор.....Много е неприятно нов телефон да влиза в сервиз, ама се прежалваш и го пращаш за смяна на екрана.
Цитирай
#11

Ама каква смяна. До 2 седмици връща телефона и му връщат парите без никви обяснения. Не ме кефи телефона казва и толкоз.

Samsung S23 Ultra & Tapatalk
[-] 1 потребител изказва благодарност на eksoldier за това мнение:
  • Dowper
Цитирай
#12

(2023-03-13, 07:09:58)eksoldier написа:  Ама каква смяна. До 2 седмици връща телефона и му връщат парите без никви обяснения. Не ме кефи телефона казва и толкоз.

Samsung S23 Ultra & Tapatalk
Това е ясно и лесно!
Въпросът е после може ли пак от тях да вземе и да си преподпише отново?!

Изпратено от моят SM-S918B с помощта на Tapatalk

When a man lies, he murders some part of the world
Цитирай
#13

Точно така, въпроса е дали ще му го заменят с нов. Като го върне губи голямото отстъпка, с която го е купил в началото.
Цитирай
#14

Дори и да се стигне до смяна на дисплей не мисля, че е чак такава драма... При Самсунд ОЕМ-ските дисплеи се водят дисплей модул, това е дисплея + рамката, реално се прехвърлят платки, батерия , камера в новия дисплей модул и се залепва задното стъкло. Ако тази процедура е извършена в оторизиран сервиз по никакъв начи не си личи че телефона е отварян, запазва се водоустойчивотта и т.н. Даже ако бях аз и този пиксел не е толкова дразнеш и не бие на очи , сигурно щях да изчакам поне една година и после като го сменят да имам буквално нов телефон. На два телефона съм сменял дисплей по гаранция (s7 edge и A52s 5G) и резултата е буквално все едно сега си го взел от магазина.
[-] 1 потребител изказва благодарност на g1kata за това мнение:
  • OGIER
Цитирай
#15

(2023-03-13, 12:24:03)g1kata написа:  Дори и да се стигне до смяна на дисплей не мисля, че е чак такава драма... При Самсунд ОЕМ-ските дисплеи се водят дисплей модул, това е дисплея + рамката, реално се прехвърлят платки, батерия , камера в новия дисплей модул и се залепва задното стъкло. Ако тази процедура е извършена в оторизиран сервиз по никакъв начи не си личи че телефона е отварян, запазва се водоустойчивотта и т.н.  Даже ако бях аз и този пиксел не е толкова дразнеш и не бие на очи , сигурно щях да изчакам поне една година и после като го сменят да имам буквално нов телефон. На два телефона съм сменял дисплей по гаранция (s7 edge и A52s 5G) и резултата е буквално все едно сега си го взел от магазина.
Точно като теб си мислех и аз да направя, но се обадих на оператора и ми казаха да го занеса в техен магазин, колегите да преценят дали има някакви външни щети и ако няма щели да го сменят с нов. Довечера ще ходя да го нося след работа и ще пиша после какво е развитието проблема.
[-] 3 потребители изказват благодарност на shapala за това мнение:
  • Dowper, eksoldier, martoo
Цитирай
#16

Аз също имах скапан пиксел на една С6, която така си и остана, не го върнах карах с него една година, после отиде при жена ми, тя въобще не му обърна внимание на пиксела и го ползва още 3 години.Не е голяма драма, но си е кофти да се изсипят толкова пари и да има нещо, което да ги разваля кефа. Дано го сменят колега и да му се радваш, защото това е един много добър телефон 🙂

Samsung Galaxy Note - Black,Samsung Galaxy Note 2 -WHITE ,Samsung Galaxy Note 3 Black, Samsung galaxy Note 4 black
[-] 1 потребител изказва благодарност на martosblack за това мнение:
  • shapala
Цитирай
#17

(2023-03-13, 14:51:49)shapala написа:  Точно като теб си мислех и аз да направя, но се обадих на оператора и ми казаха да го занеса в техен магазин, колегите да преценят дали има някакви външни щети и ако няма щели да го сменят с нов. Довечера ще ходя да го нося след работа и ще пиша после какво е развитието проблема.
Дано всичко е наред. В работата имахме проблем с един Dell монитор бяха го натиснали повечко при чистене и една лента с пиксели от горе до долу. Викам дано гаранцията го покрие. Онея в официалния сервиз направо казаха, че ремонт на модела не правят. Смениха го с нов директно. Е така се прави. За съжаление не всички в България са така, особено родните ни оператори иззедници!

Samsung S23 Ultra & Tapatalk
Цитирай
#18

Здравейте, както писах по-горе, вчера тъй като аз бях възпрепястван , отиде моята съпруга в Йетел. В магазина й казали, че операторите на 123 не са в час и те няма как да сменят телефона. Те били отделно от онлайн магазина на Йетел. Също така продавачката казала, че това си било така за да виждаш в тъмното къде е бутона отстрани за увеличаване(смях). Тя излезнала и се обадила на оператор, там нов екземпляр взел да обяснява, че само в размките на 3 можело да се сменя телефон, тя казала, че в нашият регион събота и неделя не работят, той казал да сме ходели до София(100км в посока), спретнали си едно скандалче, след което тя се върнала в магазина пак. Там и казали да се откажа с правото на 14 дневния срок, както и плана който съм преподписал и да ида при тях за същия план щели дам иго дадат за 1890лв. Пълна лъжа. В крайна сметка последвах съвета на колегата eksoldier, взех телефона и инсталирах програмата Dead Picel Fix(ползвах в предните два дни, но ако не е в зарядното телефона гасне след 3 мин), сложих телефона на зарядно, пуснах да се фиксира и го оставих така над 2 часа. За мое щастие пиксела се отпецна и сега всичко е ОК. Ще го следя и преди да изтече гаранцията ако се появи проблем ще го дам за смяна на дисплея. Много ми харесва телфона и не искам да се лишавам от него. Благодаря на всички за съветите!
[-] 9 потребители изказват благодарност на shapala за това мнение:
  • Dowper, eksoldier, ganchev, Geparda7472, MapTo_D, martosblack, mitko1907, OGIER, OliQueenBG
Цитирай
#19

Еее добра новина. Дано нама ядове повече!

Samsung S23 Ultra & Tapatalk
[-] 2 потребители изказват благодарност на eksoldier за това мнение:
  • OliQueenBG, shapala
Цитирай
#20

Някой от собствениците тук да е забелязвал досадните гънки в долните ъгли на дисплея? Много народ се оплака, че имали такъв дефект, Самсунг отрекоха да е дефект, било част от изработката на дисплея и стъклото над него и не представлявало опасност за функционалността на екрана в дългосрочен план.
Мой познат си е взел ултра от Великобритания и го имаше налице това "сбръчкване" на единия слой, в долния десен ъгъл. Започвам бавно да се разубеждавам за евентуална покупка.
За справка - "S23 Ultra display defect" в Google.

Samsung Galaxy S23 Ultra + Samsung Galaxy Note 9
Цитирай
#21

(2023-05-10, 18:44:46)S.7.R.3.L.0.K. написа:  Някой от собствениците тук да е забелязвал досадните гънки в долните ъгли ...

При мен го няма

Изпратено от моят SM-S918B с помощта на Tapatalk

When a man lies, he murders some part of the world
[-] 1 потребител изказва благодарност на OGIER за това мнение:
  • S.7.R.3.L.0.K.
Цитирай
#22

И при мен го няма.
[-] 1 потребител изказва благодарност на mystery_men2 за това мнение:
  • S.7.R.3.L.0.K.
Цитирай
#23

@S.7.R.3.L.0.K. коментирахме този визуален дефект в началото, реално по-голямата част от колегите във форума го нямат , както го нямам и аз. Ако си решил да купиш телефона , моя съвет е да го огледаш при самата покупка, така ще можеш да го откажеш ако е налице визуалния дефект.
[-] 3 потребители изказват благодарност на g1kata за това мнение:
  • milss, S.7.R.3.L.0.K., sapiora
Цитирай
#24

@S.7.R.3.L.0.K., имам "недостатъка", но не мога да го определя като слабост, пречка, проблем или някакъв друг негатив. От Samsung обясних за какво става въпрос и ако желаеш можеш да прочетеш. При включен екран по никакъв начин не се забелязва.
[-] 1 потребител изказва благодарност на sapiora за това мнение:
  • milss
Цитирай
#25

Хаа, сега го забелязах и при мен това, вижда се само под определен ъгъл и под определена светлина, но е доста по-малко от колкото на другите, които гледах снимки и клипове. Свързах се с experience store, поканиха ме да го погледнат, та ще ида да видя какво ще кажат. Не е чак такъв проблем, но пък ако ми го сменят защо да не си направя устата.

Малко ъпдейт. Отидох на място в experience store в Сердика център и служителят малко ме гледаше учудено и имаше реплики от типа на: "Ама нали си работи", но пък се консултира със сервизния техник и го приеха. Междувременно го попитах дали би му било интересно да погледнем двете мостри. Оказа се, че и двете мостри в магазина с със същия козметичен проблем. Винаги може човек да случи на дефектна бройка, но по-интересно ми стана, че служителят беше малко незаинтересован от казуса, а пък се води представител на самсунг, но както и да е. Ще видим какво ще измислят от сервиза, но пък реално тука се получава друг казус - ако се смени екрана дали пък ще се намери екран без дефект или ако се смени телефона дали ще се намери бройка без дефект ...
Цитирай




Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)