Мнения: 1 163
Теми: 2
Член от: 2011-06
Репутация:
818
Аз съм имал "заседнали" пиксели като твоя на S4 и S7 Edge и сами изчезнаха след няколко дни, както и колегата ти е споменал. Имаше и програми точно за тази цел, може да потърсиш в Play store(дали има ефект от тях не мога ти потвърдя). Недей да бързаш да го даваш на сервиз, бройката няма да ти я заменят(освен ако не си го купил онлайн). Пробвай и с фабрични настройки като краен вариант. И потърси повече информация примерно в xda forum.
(Последна редакция: 2023-03-12, 12:08:58 от
martoo.)
Мнения: 2 229
Теми: 11
Член от: 2013-04
Репутация:
850
Устройства: Мобилни
Виж в тубата потърси smartphone pixel fix мисля че беше, има доста видеа за поправка на замръзнали пиксели, ако няма ефект, сервиз за съжаление.
Изпратено от моят SM-S918B с помощта на Tapatalk
Galaxy S23 Ultra
Мнения: 1 661
Теми: 15
Член от: 2012-05
Репутация:
470
Устройства: Samsung S23Ultra
(2023-03-12, 12:22:29)shapala написа: Поръчката е направена онлайн и ми го достави куриер заедно с договора за преподписване. Наистина не ми се връща, но пък от друга страна до кога мода чакам? Не съм наясно какви са ми правата в такава ситуация и какво да искам от оператора. Телефона ми харесва и не искам да го връщам без замяна за нов.
Преди години беше до 3 дни правото на замяна с нов, след това в сервиз
Но мисля, че сега го няма
НО пък имаш право на отказ от договорът щом си го сключил от разстояние ( ако не бъркам 30 дни ) , тогава пък няма да ти пратят друга бройка и не знам как стоят нещата с нов договор след това * някой ако му се е налагало да каже какво следва след този отказ
Изпратено от моят SM-S918B с помощта на Tapatalk
When a man lies, he murders some part of the world
Мнения: 2 930
Теми: 10
Член от: 2012-05
Репутация:
443
Устройства: Samsung Fold 5
До 2 седмици можеш да върнеш телефона и да се откажеш от договора. Пробвай 10 дена с програми дали ще оправят пикселите. Аз не бих задържал така телефона. В крайна сметка 2 бона даваш за нещо с дефект.
Samsung S23 Ultra & Tapatalk
1 потребител изказва благодарност на eksoldier за това мнение:1 потребител изказва благодарност на eksoldier за това мнение
• Dowper
Мнения: 1 163
Теми: 2
Член от: 2011-06
Репутация:
818
Пробвай с тези програми няколко дни, ако не стане пробвай за замяна ама ще е много зор.....Много е неприятно нов телефон да влиза в сервиз, ама се прежалваш и го пращаш за смяна на екрана.
Мнения: 2 930
Теми: 10
Член от: 2012-05
Репутация:
443
Устройства: Samsung Fold 5
Ама каква смяна. До 2 седмици връща телефона и му връщат парите без никви обяснения. Не ме кефи телефона казва и толкоз.
Samsung S23 Ultra & Tapatalk
1 потребител изказва благодарност на eksoldier за това мнение:1 потребител изказва благодарност на eksoldier за това мнение
• Dowper
Мнения: 1 661
Теми: 15
Член от: 2012-05
Репутация:
470
Устройства: Samsung S23Ultra
(2023-03-13, 07:09:58)eksoldier написа: Ама каква смяна. До 2 седмици връща телефона и му връщат парите без никви обяснения. Не ме кефи телефона казва и толкоз.
Samsung S23 Ultra & Tapatalk
Това е ясно и лесно!
Въпросът е после може ли пак от тях да вземе и да си преподпише отново?!
Изпратено от моят SM-S918B с помощта на Tapatalk
When a man lies, he murders some part of the world
Мнения: 1 163
Теми: 2
Член от: 2011-06
Репутация:
818
Точно така, въпроса е дали ще му го заменят с нов. Като го върне губи голямото отстъпка, с която го е купил в началото.
Мнения: 782
Теми: 27
Член от: 2012-01
Репутация:
241
Устройства: S23 Ultra
Дори и да се стигне до смяна на дисплей не мисля, че е чак такава драма... При Самсунд ОЕМ-ските дисплеи се водят дисплей модул, това е дисплея + рамката, реално се прехвърлят платки, батерия , камера в новия дисплей модул и се залепва задното стъкло. Ако тази процедура е извършена в оторизиран сервиз по никакъв начи не си личи че телефона е отварян, запазва се водоустойчивотта и т.н. Даже ако бях аз и този пиксел не е толкова дразнеш и не бие на очи , сигурно щях да изчакам поне една година и после като го сменят да имам буквално нов телефон. На два телефона съм сменял дисплей по гаранция (s7 edge и A52s 5G) и резултата е буквално все едно сега си го взел от магазина.
1 потребител изказва благодарност на g1kata за това мнение:1 потребител изказва благодарност на g1kata за това мнение
• OGIER
Мнения: 110
Теми: 1
Член от: 2012-05
Репутация:
84
Устройства: Samsung S23 Ultra, 512gb
Аз също имах скапан пиксел на една С6, която така си и остана, не го върнах карах с него една година, после отиде при жена ми, тя въобще не му обърна внимание на пиксела и го ползва още 3 години.Не е голяма драма, но си е кофти да се изсипят толкова пари и да има нещо, което да ги разваля кефа. Дано го сменят колега и да му се радваш, защото това е един много добър телефон 🙂
Samsung Galaxy Note - Black,Samsung Galaxy Note 2 -WHITE ,Samsung Galaxy Note 3 Black, Samsung galaxy Note 4 black
Мнения: 37
Теми: 3
Член от: 2011-05
Репутация:
14
Здравейте, както писах по-горе, вчера тъй като аз бях възпрепястван , отиде моята съпруга в Йетел. В магазина й казали, че операторите на 123 не са в час и те няма как да сменят телефона. Те били отделно от онлайн магазина на Йетел. Също така продавачката казала, че това си било така за да виждаш в тъмното къде е бутона отстрани за увеличаване(смях). Тя излезнала и се обадила на оператор, там нов екземпляр взел да обяснява, че само в размките на 3 можело да се сменя телефон, тя казала, че в нашият регион събота и неделя не работят, той казал да сме ходели до София(100км в посока), спретнали си едно скандалче, след което тя се върнала в магазина пак. Там и казали да се откажа с правото на 14 дневния срок, както и плана който съм преподписал и да ида при тях за същия план щели дам иго дадат за 1890лв. Пълна лъжа. В крайна сметка последвах съвета на колегата eksoldier, взех телефона и инсталирах програмата Dead Picel Fix(ползвах в предните два дни, но ако не е в зарядното телефона гасне след 3 мин), сложих телефона на зарядно, пуснах да се фиксира и го оставих така над 2 часа. За мое щастие пиксела се отпецна и сега всичко е ОК. Ще го следя и преди да изтече гаранцията ако се появи проблем ще го дам за смяна на дисплея. Много ми харесва телфона и не искам да се лишавам от него. Благодаря на всички за съветите!
Мнения: 2 930
Теми: 10
Член от: 2012-05
Репутация:
443
Устройства: Samsung Fold 5
Еее добра новина. Дано нама ядове повече!
Samsung S23 Ultra & Tapatalk
Мнения: 359
Теми: 2
Член от: 2011-05
Репутация:
96
Някой от собствениците тук да е забелязвал досадните гънки в долните ъгли на дисплея? Много народ се оплака, че имали такъв дефект, Самсунг отрекоха да е дефект, било част от изработката на дисплея и стъклото над него и не представлявало опасност за функционалността на екрана в дългосрочен план.
Мой познат си е взел ултра от Великобритания и го имаше налице това "сбръчкване" на единия слой, в долния десен ъгъл. Започвам бавно да се разубеждавам за евентуална покупка.
За справка - "S23 Ultra display defect" в Google.
Samsung Galaxy S23 Ultra + Samsung Galaxy Note 9
Мнения: 1 661
Теми: 15
Член от: 2012-05
Репутация:
470
Устройства: Samsung S23Ultra
(2023-05-10, 18:44:46)S.7.R.3.L.0.K. написа: Някой от собствениците тук да е забелязвал досадните гънки в долните ъгли ...
При мен го няма
️
️
Изпратено от моят SM-S918B с помощта на Tapatalk
When a man lies, he murders some part of the world
1 потребител изказва благодарност на OGIER за това мнение:1 потребител изказва благодарност на OGIER за това мнение
• S.7.R.3.L.0.K.
Мнения: 102
Теми: 6
Член от: 2015-08
Репутация:
19
Устройства: Samsung Galaxy S23 Ultra
Хаа, сега го забелязах и при мен това, вижда се само под определен ъгъл и под определена светлина, но е доста по-малко от колкото на другите, които гледах снимки и клипове. Свързах се с experience store, поканиха ме да го погледнат, та ще ида да видя какво ще кажат. Не е чак такъв проблем, но пък ако ми го сменят защо да не си направя устата.
Малко ъпдейт. Отидох на място в experience store в Сердика център и служителят малко ме гледаше учудено и имаше реплики от типа на: "Ама нали си работи", но пък се консултира със сервизния техник и го приеха. Междувременно го попитах дали би му било интересно да погледнем двете мостри. Оказа се, че и двете мостри в магазина с със същия козметичен проблем. Винаги може човек да случи на дефектна бройка, но по-интересно ми стана, че служителят беше малко незаинтересован от казуса, а пък се води представител на самсунг, но както и да е. Ще видим какво ще измислят от сервиза, но пък реално тука се получава друг казус - ако се смени екрана дали пък ще се намери екран без дефект или ако се смени телефона дали ще се намери бройка без дефект ...
(Последна редакция: 2023-05-18, 14:48:57 от
Vasilev97.)