Оценете темата:
  • 2 гласа - средно 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Софтуерни проблеми на Samsung Galaxy S23/S23+
#1

Здравейте,
Опитвам се да сложа RSS новини от български сайтове в крайния панел, но не се изобразява нищо. Опитах с различни източници, но без успех. Не ми е искал никакви разрешения. Свалих допълнителен панел за RSS, но и с него тръгват само от американски и европейски сайтове, които са предварително заложени. 
Някой ще даде ли жокер, аз ли бъркам нещо?
Цитирай
Аксесоари
#2

Здравейте,
След последния ъпдейт с декемврийската поправка се появи странен проблем. Когато изляза извън обхвата на Wi-Fi приложенията отказват да преминат на мобилни данни. В горния панел има индикация за LTE и VoLTE, но дотам. Понякога проблемът се оправя с изключване и включване на мобилните данни, но понякога няма ефект и помага единствено рестарт на телефона. Смятам да преинсталирам софтуера, но нямам големи очаквания. Хард ресет не ми се ще да правя и ще е краен вариант.
Ако някой има други идеи нека сподели.
Весели празници!
Цитирай
#3

Възможно ли е да си включил някакви рутини и да си забравил? Или без да искаш да си казал на някои приложения да не ползват мобилни данни - това може и глобално да се зададе мисля. Доколкото знам в Андроид няма такова положение приложенията да не включват на мобилни данни. Аз лично ползвам доста рутини за превключване на данни при загуба на WI-FI връзка и съм нямал такъв проблем никога. Влизам в асансьора, телефонът дава сигнал, че рутината се включва(вънка да минава на 4G) и YouTube или Twitich продължават да си вървят без проблем даже и в асансьора.
Цитирай
#4

(2023-12-24, 07:53:31)tsvetan24 написа:  Здравейте,
След последния ъпдейт с декемврийската поправка се появи странен проблем. Когато изляза извън обхвата на Wi-Fi приложенията отказват да преминат на мобилни данни. В горния панел има индикация за LTE и VoLTE, но дотам. Понякога проблемът се оправя с изключване и включване на мобилните данни, но понякога няма ефект и помага единствено рестарт на телефона. Смятам да преинсталирам софтуера, но нямам големи очаквания. Хард ресет не ми се ще да правя и ще е краен вариант.
Ако някой има други идеи нека сподели.
Весели празници!

Влез в опции на разработчици и активирай Mobile data always active. И на кой оператор си че и това има значение.
Цитирай
#5

Благодаря за отговорите!
Не ползвам рутини. Не съм задавал/забранявал на приложения да ползват мобилни данни, освен това проблемът е с всички приложения, ползващи интернет. Мобилните данни са постоянно включени, както и bluetooth и NFC. Wi-Fi се включва автоматично на мрежите в къщи и в офиса.
Зададох през опции за разработчици мобилните данни да са постоянно включени и ще наблюдавам дали има ефект.
На А1 съм.
Цитирай




Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)