Оценете темата:
  • 4 гласа - средно 4.5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Поръчка от Yettel - кредитна оценка
#1

Здравейте, някой дс се е сблъсквал с това. Опитах миналата седмица да поръчам с тая специална такса и телефона излиза 1079лв. Стигнах до плащане, нещо им заби сайта и после вече ми излиза по този начин. Някаква кредитна оценка и цената вече е 1359лв. Сега това някаква предплата ли е, която ще се при спада в месечните сметки или толкова трябва да платя апарата? Звъня на 123 пренасочват ме към онлайн магазина, звъня там не знаели, не се занимава ли с това...


Прикачени файлове Миниатюри
   

Samsung S22 Ultra 12/256GB Burgundy 
Цитирай
Аксесоари
#2

Пише, че трябва да платиш тази сума накуп. Поради кредитната ти оценка не ти го дава на изплащане.

Изпратено от моят SM-S918B с помощта на Tapatalk

Samsung Galaxy S24 Ultra 512GB Titanium Black
Цитирай
#3

Аз съм задал на куп да е! Но цената на тази такса 2ще 1079лв, а не 1359лв

Samsung S22 Ultra 12/256GB Burgundy 
Цитирай
#4

Потвърждавам цената трябва да е 1079.99 лв. Изчисти си кеша на браузъра или влез инкогнито.


Прикачени файлове Миниатюри
   

HONOR Magic V2, Samsung Galaxy S23 Ultra, Samsung Galaxy S23, Samsung Galaxy Tab S8, Samsung Galaxy Tab A9
Цитирай
#5

Ами поръчах го вече с не специална такса. Но от 5 дена лутане, лавандулата вече не е налична, та кремав ще е. През компа правих поръчка през телефона и накрая през хром браузър на телефона стана но с 39.99 такса.
Интересното беше че петък през компа на 42лв такса ми искаше 1359лв, а на такса 59.99лв нямах проблем с тия кредитни оценки и излизаше 1007лв.

За колко време от Yettel ви изпълниха поръчката?

Samsung S22 Ultra 12/256GB Burgundy 
Цитирай
#6

(2023-02-15, 10:33:33)Nikito82 написа:  Някой на Yettel може ли да сподели за колко време достави ха телефона? Поръчал съм го до магазин в града ни, но статуса продължава до стой :приета за обработка.
На мен ми го доставиха за 4-5 дни до техен офис ( на 5и февруари беше при мен, а го поръчах веднага на 1 ви )

Изпратено от моят SM-S918B с помощта на Tapatalk

When a man lies, he murders some part of the world
Цитирай
#7

Колеги какво става с поръчките от А1, някой вече получил ли е телефон и ако да от кога е поръчката. Моята е от 7ми и още чакам...
Цитирай
#8

Представи си, че Самсунг са предоставили на всеки оператор по 2000 бройки за преордъра. Когато се изчерпят се чака нова доставка. Моята е от 13.02.

Изпратено от моят SM-S908B с помощта на Tapatalk
Цитирай
#9

(2023-02-15, 21:29:11)g1kata написа:  Колеги какво става с поръчките от А1, някой вече получил ли е телефон и ако да от кога е поръчката. Моята е от 7ми и още чакам...

Моята е от 06.02. Доставките започват от петък 17-ти.

Цитат:
"Вашата предварителна поръчка за Samsung Galaxy S23 Ultra е потвърдена. Доставките на устройствата ще започнат да се извършат от 17.02.2023 г."

1916 
Цитирай
#10

При мене в статуса пише, че поръчката е приета за обработване и така си стои 4 дена вече. Задал съм дата 16.2.23, т.е.днес, но нито са звънали, нито се променя статуса!

Samsung S22 Ultra 12/256GB Burgundy 
Цитирай
#11

(2023-02-15, 21:48:34)milss написа:  Моята е от 06.02. Доставките започват от петък 17-ти.

Цитат:
"Вашата предварителна поръчка за Samsung Galaxy S23 Ultra е потвърдена. Доставките на устройствата ще започнат да се извършат от 17.02.2023 г."

Жалко че не си спазват собствените правила от кампанията. Очевидно наличностите им на сайта са фалшиви и вярното е това, което виваком ъпдейтват. Според правилата на кампанията трябваше всички поръчки направени до 8ми да се изпълнят до 10ти. На 4ти изчезнаха наличностите, на 6ти се появиха. Ние поръчваме на 6ти, което значи че щом има уж наличности трбява да си получаим устройствата до 10ти. Освен ако наличностите не са фалшиви разбира се и няма ниаква огранизация, което е нормално за А1. 
Няма да се учудя и ако има и ред според това с какъв план и дали ще се плаща в брой.
Цитирай
#12

(2023-02-16, 10:20:00)100 написа:  ...... Очевидно наличностите им на сайта са фалшиви .......

Според мен вероятността за липса на наличности е много голяма. Да видим колко от поръчалите го от А1 изобщо ще го получат.
"Наличностите са ограничени. В случай, че поръчката Ви не може да бъде изпълнена поради изчерпана наличност, ще бъдете уведомени по имейл."

1916 
Цитирай
#13

Така си ми стои на мене от 4 дена. Не знам защо има опция за желана дата за доставка. Днес е дата, никой не се е свързал с мене!


Прикачени файлове Миниатюри
   

Samsung S22 Ultra 12/256GB Burgundy 
Цитирай
#14

(2023-02-16, 13:27:23)Nikito82 написа:  Така си ми стои на мене от 4 дена. Не знам защо има опция за желана дата за доставка. Днес е дата, никой не се е свързал с мене!
Звънете им бре хора, има безплатен телефон " притеснявайте ги "
*Явно са свършили наличните, защото аз поръчах на 1и и си го взех на 5и ( въпреки че бях посочил дата за получаване 17и, защото първоначално беше обявено че тогава ще започнат доставките. После пуснаха този банер, че на предварителна заявка ще се получат преди 10и )

Изпратено от моят SM-S918B с помощта на Tapatalk

When a man lies, he murders some part of the world
[-] 1 потребител изказва благодарност на OGIER за това мнение:
  • OliQueenBG
Цитирай
#15

Мене са ми се правят за 100те лева за отстъпка за часовника от йеттел, било само ако подновиш в магазин, ане онлайн ... Натискайте ги и затова, при подновяване и преподписване на ънлимитед план , имаш това като добавка ... Да не се правят на ущипани моми!
Звънете на операторите си и зор давайте, и особено за това искайте обяснение, ако нямате код за 100лева! Правете си скрийншоти на плановете

Samsung Note 8 Midnight Black ... 
[-] 1 потребител изказва благодарност на TVD за това мнение:
  • OliQueenBG
Цитирай
#16

(2023-02-16, 15:13:04)TVD написа:  Мене са ми се правят за 100те лева за отстъпка за часовника от йеттел, било само ако подновиш в магазин, ане онлайн ... Натискайте ги и затова, при подновяване и преподписване на ънлимитед план , имаш това като добавка ... Да не се правят на ущипани моми!
Звънете на операторите си и зор давайте, и особено за това искайте обяснение, ако нямате код за 100лева! Правете си скрийншоти на плановете
Четох го аз, защото ми излиза като предложение, НО никъде не се споменава че е само за физически магазин! Напротив, пишеше че е при подновяване
НО е изрично упоменато, че ще получиш смс с кода СЛЕД като подпишеш договорът ( това може да стане ако ти го пратят с куриер и го върнат или в магазин ) 🥸
**Т.е. няма да имаш кода веднага след пускане на заявката !

Изпратено от моят SM-S918B с помощта на Tapatalk

When a man lies, he murders some part of the world
Цитирай
#17

Наличностите са изчерпани. Ако при Виваком е имало нещо към по-късна дата, то е защото по-малко хора са купили от тях, в сравнение да речем А1. А в сайта показва, че има наличност, защото е преордър- няма как да поръчаш нещо, което не е налично. Днес между другото ми потвърдиха поръчката за 23U 512 лавендър или нещо такова.

Изпратено от моят SM-S908B с помощта на Tapatalk
Цитирай
#18

От вчера е предаден телефона ми на куриер и така си стои, може ли такова нещо. Колко дена трябва да стои в куриера 5? Бива бива, ама. Платил съм си чакам и накрая ще чакам 5 дена куриера да го достави в магазина... Те Yettel модерни в събота и неделя не работят! Думи нямам просто...

Samsung S22 Ultra 12/256GB Burgundy 
Цитирай
#19

(2023-02-17, 17:28:45)Nikito82 написа:  От вчера е предаден телефона ми на куриер и така си стои, може ли такова нещо. Колко дена трябва да стои в куриера 5? Бива бива, ама. Платил съм си чакам и накрая ще чакам 5 дена куриера да го достави в магазина... Те Yettel модерни в събота и неделя не работят! Думи нямам просто...

Ти кога го поръча? Аз на 14/02 и нямам промяна на статуса приета за обработка си седи.
Цитирай
#20

На 13.02! То като имаш промяна на статуса, че нещо се случва. Проверили са доставката на най-убитата куриерска фирма!

Samsung S22 Ultra 12/256GB Burgundy 
Цитирай
#21

(2023-02-17, 21:35:44)chitalov написа:  Ти кога го поръча? Аз на 14/02 и нямам промяна на статуса приета за обработка си седи.

Не забравяйте къде живеете и всичко ще си дойде на мястото. Най тъпото на ИЕТЕЛА е че са още в каменната ера никаква проследимост на процесите. Обаждах се на оператора некакви младежи не могат да обяснят нищо обаждах се в търговския отдел там любезно ме разкараха. Аз моя съм го поръчал на 13.02.2023г./за което ме е яд но нямах възможност по рано/ и така като чета може би в март ще го получа. И дори като го получа, ако го получа изобщо, статуса на поръчката ми сигурно още ще е приет за обработка.Общо взето за пореден път се убеждавам че въпреки всички  напъни сме в каменната ера това ми е първия приордър в България и според мен усещането е като зе приордър във физически магазин в щатите през началото на 90-те само дето не се блъскаме иначе несигурността е същата.
[-] 1 потребител изказва благодарност на PPP1 за това мнение:
  • OGIER
Цитирай
#22

Аз поръчах на 12.02. в 18.00ч ( Неделя ) от Технополис и на 14.02. в 9.00ч беше в моите ръце.
Просто операторите са лакоми за поръчки и изобщо не ги интересува какво става след това. Важното е да се лъжат хората, а не удовлетворяване на желанията и очакванията.
Януари преподписах и взех наличен телефон. Дойде след 5 дена. Друго нямам да кажа.
[-] 1 потребител изказва благодарност на Mendeleev за това мнение:
  • OliQueenBG
Цитирай
#23

(2023-02-18, 06:19:01)Mendeleev написа:  Аз поръчах на 12.02. в 18.00ч ( Неделя ) от Технополис и на 14.02. в 9.00ч беше в моите ръце.
Просто операторите са лакоми за поръчки и изобщо не ги интересува какво става след това. Важното е да се лъжат хората, а не удовлетворяване на желанията и очакванията.
Януари преподписах и взех наличен телефон. Дойде след 5 дена. Друго нямам да кажа.

Това е ясно от магазина ама все пак защо трябва да се дават повече пари като може по малко. Все пак не ние сме молили операторите да предлагат телефона на толкова ниска цена а те сами са се поставили в такова положение. И след като нямат наличност или не могат да изпълнят поръчките в разумен срок да не приемат поръчки.А иначе иетел са пословични тъпанари аз на много колеги съм показвал скрийшот от поръчка на телефон за жена ми в която не пише кога е поръчан а пише кога е изпълнена поръчката
Цитирай
#24

(2023-02-15, 21:29:11)g1kata написа:  Колеги какво става с поръчките от А1, някой вече получил ли е телефон и ако да от кога е поръчката. Моята е от 7ми и още чакам...

Да споделя и аз разочарованието си. Моята поръчка беше от миналия петък (10.02) - за S23 Ultra 512GB 12RAM. Цяла седмица чаках, като вчера телефонът беше пристигнал. Слава Богу, като го взех и разгледах видях, че не е с поръчаните характеристики, а 256GB и 8RAM!?!?! При това със 160 лв повече от първоначално уговорената цена (според плана ми). Веднага ги питам защо така - хем по-скъп, хем с по-слаби характеристики. Те ми казаха, че вече А1 не предлагали изобщо 512ГБ, защото го нямали в складовете!?!?! Нямало как да ми доставят/намерят първоначално поръчания. Изобщо не знаели дали и кога ще имат налични. Бях го платил, но се разочаровах от цялата тази история - поисках си парите обратно и сега ....... си мисля дали и откъде да си го поръчам. Та така за А1...

Samsung Galaxy S21 5G
[-] 1 потребител изказва благодарност на someone7 за това мнение:
  • OGIER
Цитирай
#25

(2023-02-18, 08:19:13)PPP1 написа:  Това е ясно от магазина ама все пак защо трябва да се дават повече пари като може по малко. Все пак не ние сме молили операторите да предлагат телефона на толкова ниска цена а те сами са се поставили в такова положение. И след като нямат наличност или не могат да изпълнят поръчките в разумен срок да не приемат поръчки.А иначе иетел са пословични тъпанари аз на много колеги съм показвал скрийшот от поръчка на телефон за жена ми в която не пише кога е поръчан а пише кога е изпълнена поръчката
Аз пак си ползвах доста голяма отстъпка за друг телефон, който продадох. Реално 23ката ми излезе все едно съм я взел от оператор, но без да чакам за нея от там
Пък и в момента кредитната ми оценка не е добра и оператор няма да ме одобри за изплащане.
Смятам, че съм си изиграл правилно картите.
Цитирай




Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)