Мнения: 57
Теми: 3
Член от: 2015-01
Репутация:
9
Устройства: Samsung GALAXY S8+
Здравейте,
Търсих из темите, но не намерих подобна тема и проблем. Ако има, моля да ме пренасочите към нея. Имам GALAXY S22 Ultra 256GB, за 9 месеца ползване съм доволен от него, но в последно време се появи един проблем, прави ми го за 3-ти път. Звъни ми някой, вдигам и в същия момент телефона забива и след няколко секунди се рестартира. Доста е неприятно, имам приятел с 512GB и никога не му е правил подобен проблем. Каква може да е причината? На Виваком съм ако въобще има някакво значение.
(Последна редакция: 2023-04-11, 10:32:54 от
userpmmpmm.)
Мнения: 170
Теми: 0
Член от: 2012-10
Репутация:
130
Устройства: Galaxy S22 Ultra 5G
(2023-04-11, 10:30:16)userpmmpmm написа: Здравейте,
Търсих из темите, но не намерих подобна тема и проблем. Ако има, моля да ме пренасочите към нея. Имам GALAXY S22 Ultra 256GB, за 9 месеца ползване съм доволен от него, но в последно време се появи един проблем, прави ми го за 3-ти път. Звъни ми някой, вдигам и в същия момент телефона забива и след няколко секунди се рестартира. Доста е неприятно, имам приятел с 512GB и никога не му е правил подобен проблем. Каква може да е причината? На Виваком съм ако въобще има някакво значение.
Има доста писано по въпроса, при някои се проявява, при някои - не. С ъпдейтите от началото на годината, повечето телефони от серията вече работят перфектно, но пък се срещат и проблемни такива.
На твое място, първо ще пробвам с едни фабрични настройки, има голяма вероятност да се оправи ако никога не си го резетвал, откакто го имаш. Аз моя го резетвам след всеки нов Андроид или след всеки по-обширен ъпдейт. Всичко ми е на бекъп, така че след това се занимавам не повече от час с него и всичко е както преди и работи чисто и бързо.
Другото нещо, което може да опиташ е да си свалиш Good Guardians от Galaxy магазина и по-конкретно Galaxy App Booster модула, който оптимизира всички налични приложения на телефона и е препоръчително да се пуска на всеки 2 седмици и след всеки ъпдейт. Откакто го ползвам, телефонът не само че работи още по-гладко, но не съм имал и един бъг с него. Просто работи по мед и масло. Затова и препоръчвам на всеки да ползва този модул
Успех!
.::: Samsung Galaxy S22 Ultra 5G 256GB /Phantom White/ :::.
1 потребител изказва благодарност на Sky_Walker за това мнение:1 потребител изказва благодарност на Sky_Walker за това мнение
• nati71
Мнения: 57
Теми: 3
Член от: 2015-01
Репутация:
9
Устройства: Samsung GALAXY S8+
Ами за съжаление вчера даже мина един малък ъпдейт и днес ми го направи. Скоро започна, от около 2 седмици, до преди това си е работил без никакви проблеми. Не съм го ресетвал от ъпдейта на Адроид 13, но след него пак нямаше проблеми, а и той беше доста отдавна, малко след като го купих. Ако пак го направи, вече ще му върна фабричните настройки. Но малко останах разочарован, понеже си ползвах GALAXY S8+ 5 години и си работеше добре винаги, а съм го ресетвал само 1 път за цялото време, накрая просто го изтървах и го счупих, затова и взех ултрата.
(Последна редакция: 2023-04-11, 17:24:41 от
userpmmpmm.)
Мнения: 956
Теми: 7
Член от: 2012-07
Репутация:
161
Устройства: Samsung S22 Ultra 12/256
Някое приложение да си слагал за тия 2 седмици,ново?!
Samsung S22Ultra 12/256
Samsung Galaxy Watch 4 Classic 46mm
Galaxy Buds Pro
Мнения: 57
Теми: 3
Член от: 2015-01
Репутация:
9
Устройства: Samsung GALAXY S8+
Нищо не съм свалял, само съм ъпдейтвал, каквото е имало.
Мнения: 28
Теми: 1
Член от: 2012-04
Репутация:
1
Имах този проблем с моя S22 ultra , решението е да смените стоковия Dialer s някой по избор от Плей Стор. Аз стм си сложил True Phone и оттогава не съм имал проблеми .
Samsung Galaxy S 22 ultra 512 gb