Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Забива при приемане на разговор
#1

Здравейте,

Търсих из темите, но не намерих подобна тема и проблем. Ако има, моля да ме пренасочите към нея. Имам GALAXY S22 Ultra 256GB, за 9 месеца ползване съм доволен от него, но в последно време се появи един проблем, прави ми го за 3-ти път. Звъни ми някой, вдигам и в същия момент телефона забива и след няколко секунди се рестартира. Доста е неприятно, имам приятел с 512GB и никога не му е правил подобен проблем. Каква може да е причината? На Виваком съм ако въобще има някакво значение.
Цитирай
Аксесоари
#2

(2023-04-11, 10:30:16)userpmmpmm написа:  Здравейте,

Търсих из темите, но не намерих подобна тема и проблем. Ако има, моля да ме пренасочите към нея. Имам GALAXY S22 Ultra 256GB, за 9 месеца ползване съм доволен от него, но в последно време се появи един проблем, прави ми го за 3-ти път. Звъни ми някой, вдигам и в същия момент телефона забива и след няколко секунди се рестартира. Доста е неприятно, имам приятел с 512GB и никога не му е правил подобен проблем. Каква може да е причината? На Виваком съм ако въобще има някакво значение.

Има доста писано по въпроса, при някои се проявява, при някои - не. С ъпдейтите от началото на годината, повечето телефони от серията вече работят перфектно, но пък се срещат и проблемни такива. 
На твое място, първо ще пробвам с едни фабрични настройки, има голяма вероятност да се оправи ако никога не си го резетвал, откакто го имаш. Аз моя го резетвам след всеки нов Андроид или след всеки по-обширен ъпдейт. Всичко ми е на бекъп, така че след това се занимавам не повече от час с него и всичко е както преди и работи чисто и бързо.
Другото нещо, което може да опиташ е да си свалиш Good Guardians от Galaxy магазина и по-конкретно Galaxy App Booster модула, който оптимизира всички налични приложения на телефона и е препоръчително да се пуска на всеки 2 седмици и след всеки ъпдейт. Откакто го ползвам, телефонът не само че работи още по-гладко, но не съм имал и един бъг с него. Просто работи по мед и масло. Затова и препоръчвам на всеки да ползва този модул Wink

Успех!

.::: Samsung Galaxy S22 Ultra 5G 256GB /Phantom White/ :::.
[-] 1 потребител изказва благодарност на Sky_Walker за това мнение:
  • nati71
Цитирай
#3

Ами за съжаление вчера даже мина един малък ъпдейт и днес ми го направи. Скоро започна, от около 2 седмици, до преди това си е работил без никакви проблеми. Не съм го ресетвал от ъпдейта на Адроид 13, но след него пак нямаше проблеми, а и той беше доста отдавна, малко след като го купих. Ако пак го направи, вече ще му върна фабричните настройки. Но малко останах разочарован, понеже си ползвах GALAXY S8+ 5 години и си работеше добре винаги, а съм го ресетвал само 1 път за цялото време, накрая просто го изтървах и го счупих, затова и взех ултрата.
Цитирай
#4

Някое приложение да си слагал за тия 2 седмици,ново?!

Samsung S22Ultra 12/256
Samsung Galaxy Watch 4 Classic 46mm
Galaxy Buds Pro
Цитирай
#5

Нищо не съм свалял, само съм ъпдейтвал, каквото е имало.
Цитирай
#6

https://forum.androidbg.com/showthread.php?tid=102627
https://forum.androidbg.com/showthread.php?tid=102665
И в двете теми доста се е изписало по темата, но като цяло няма еднозначно решение.

Samsung Galaxy Note 9 Midnight Black Apple iPhone 11 Pro Max Space Grey Apple iPhone 13 Pro Max Sierra Blue  Apple iPhone 15 Pro Max Black Titanium
Цитирай
#7

Имах този проблем с моя S22 ultra , решението е да смените стоковия Dialer s някой по избор от Плей Стор. Аз стм си сложил True Phone и оттогава не съм имал проблеми .

Samsung Galaxy S 22 ultra 512 gb
Цитирай




Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)