Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Проблем с плащане в приложения през Google Pay
#1

Здравейте, телефонът - S22 Ultra, проблема е плащане на всяко приложение през Google Pay. Последно пробвах с Call Of Duty Mobile - опитвам се да закупя артикул, изкарва ме от играта и дава грешка - "Не можем да потвърдим картата в банката ви. Код на грешка: OR-PMSA-35" 

Пробвах всякакви преинсталации ъпдейти, изтриване на карти, добавяне отново и нищо не помага. Банката ми казва че няма никакъв проблем при тях и да се обърна към Google. Пишам им на тях, казват че това е проблем в банката ми /Fibank/

Някой имал ли е такъв проблем и как го е решил, защото вече ми идва да го сгъна на две този телефон  Kapitulation
Цитирай
Аксесоари
#2

Здравей!

Аз съм клиент на ПИБ и наскоро имах същият проблем. Свързах се с картови разплащания и ми обясниха, че проблема не е частен, а за всички клиенти. Повече информация не ми дадоха и не съм им звънял оттогава. За сега купувам през оператора, но не ми допада много като алтернатива.

LG Optimus 4X HD 1/16 -> S3 Neo 1.5/16 -> Huawei P10 Lite 3/32 -> Samsung A50 4/128 -> Redmi Note 9 Pro 6/128 -> Mi 10T 5G 6/128 -> S23 Plus 8/512
Цитирай
#3

С виртуална карта от MyFin също не става, но с Revolut (VISA) няма ядове. За съжаление, в Revolut минимална сума за захранване е 25 лв., но няма такса превод.

LG Optimus 4X HD 1/16 -> S3 Neo 1.5/16 -> Huawei P10 Lite 3/32 -> Samsung A50 4/128 -> Redmi Note 9 Pro 6/128 -> Mi 10T 5G 6/128 -> S23 Plus 8/512
Цитирай
#4

(2023-05-10, 09:02:04)Apokalipsisa написа:  Здравейте, телефонът - S22 Ultra, проблема е плащане на всяко приложение през Google Pay.
Google Pay с всяка* българска банкова карта!

 
Цитирай
#5

Здравейте!И аз имам същият проблем с плащанията същата грешка OR-PMSA-35 явно е за всички има някакъв проблем
Цитирай
#6

От 08.03.2024 имам същия проблем.
Последната успешна транзакция е била на 01.03.2024. Тогава съм направил актуализация на софтуера. Не знам дали е свързано, но вече не знам какво да мисля. Google казват, че това е грешка касаеща банката и те не могат да помогнат, от банката казват, че всичко е наред и не виждат никакво запитване или движения свързани с конкретната поръчка. А аз продължавам да не мога да правя покупки в което и да е приложение.

Samsung Flip3 5G
Цитирай
#7

Коя е банката? Ако пак е ПИБ лимитите и настройките на картата проверени ли са? От картовият отдел проверено ли е дали картата има някакъв блокаж за интернет плащания?
Аз бих опитал с Curve или Revolut за начало, никога не съм имал проблеми с Curve + Gpay, основен метод ми е от години.[Изображение: 562a2d31d4e60d37e59c668fe0cd52a8.jpg]

S23U/Nokia 808 PureView
eX: S21 FE/S20 FE/P30 Aurora/MATE 10 Pro/LG G6 64GB/OnePlus 3/Lenovo Z2 Pro/Xiaomi Redmi Note 2 Prime/Galaxy Note 4/LG G4/LG G3/Lenovo K3 Note/Huawei Honor 3C/THL W200/Palm Pre 2@1,2GHz
[-] 1 потребител изказва благодарност на stenlius за това мнение:
  • sapiora
Цитирай
#8

ОББ е банката
Както знаете купиха Райфайзен. Когато се появи проблема, картата беше на Райфайзен (все още валидна). Реших, че проблема е това.. все пак грешката гласи, че не могат да свържат картата с банката. Ок.. викам ще изкарам нова карта. Така и направих. Новата карта дойде, а проблема си остана същия!

При последното посещение в банката, служителката се обади на момента на колегите си. Те казаха, че всичко е наред, картата има активиран 3D Security check и не би трябвало да имам проблеми с нея. Картата си работи с ПОС и банкомат, само не мога да правя покупки през приложения от Google play.
След два дни ще ми дойде сметката на Виваком, а аз плащам през приложението. Предполагам и там няма да мога да платя 🤣

"Единственото, което можем да направим е да Ви издам уверение, заверено, че това е Вашата сметка и Вашата карта"

Така приключи последното посещение при банката

Може и да е съвпадения, но както казах, проблема се появи след последната актуализация на андроид.
Днес имаше поредна такава, но няма промяна

Samsung Flip3 5G
Цитирай
#9

Проблемът е познат на много места в интернет, но ясно решение няма.

Примерно: https://www.reddit.com/r/google/comments.../orpmsa35/

Както казах бих пробвал с Curve и зад него седи ОББ картата. Отделно и ъпдейти за Play store + Google Play system updates ако има и не сте ги правили.


[Изображение: a2cb8ffecccf23b79af6a45186b4ad2e.jpg][Изображение: 74b84206c1eb4f3167616c7a388fafdf.jpg][Изображение: 856e05fb4c231d91518537adecd54c30.jpg]

S23U/Nokia 808 PureView
eX: S21 FE/S20 FE/P30 Aurora/MATE 10 Pro/LG G6 64GB/OnePlus 3/Lenovo Z2 Pro/Xiaomi Redmi Note 2 Prime/Galaxy Note 4/LG G4/LG G3/Lenovo K3 Note/Huawei Honor 3C/THL W200/Palm Pre 2@1,2GHz
Цитирай
#10

Да, четох и тук и там, решение няма..
А Защо се получава ?!? Какво разбъркаха след последната актуализация? Има ли начин за обратна връзка, за докладване на проблеми след ъпдейт?

Трябва да има причина, нелогично е от нищото, нещо работещо да се прецака. През сим картата сигурно ще стане, но това не е вариант за мен. Това с Curve също.

И какво сега, това си остава непоправимо и всички да се молят да не им се случва?!?

Да разбирам, че който е срещнал този проблем, не е успял да го реши и да си ползва услугите нормално както досега?

НОВА ИНФОРМАЦИЯ

Тъкмо излизам от банката. Най-накрая някакъв отговор - картата ми е "блокирана" по някакъв начин. Днес махнаха този блок, но трябва да чакам месец преди да се мъча отново да я качвам в Google.
За тях, това, че съм качил картата през Google, а не през мобилното приложение на банката, е вид сигнал, че има някаква нередност и затова ми "блокират" картата за Google.
Сега трябва да чакам месец, след което да я кача през приложението. Ако се пробвам преди това, отново щяла да бъде блокирана.

Дано съм помогнал на някой !

Samsung Flip3 5G
[-] 2 потребители изказват благодарност на MuKuC за това мнение:
  • sapiora, scorceni
Цитирай
#11

(2024-03-21, 11:12:18)stenlius написа:  ... От картовият отдел проверено ли е дали картата има някакъв блокаж за интернет плащания?
 Wink

Иначе е хубаво, че имаш решение. БГ картите е хубаво винаги да се добавят през апа на съответната банка в GPay.

S23U/Nokia 808 PureView
eX: S21 FE/S20 FE/P30 Aurora/MATE 10 Pro/LG G6 64GB/OnePlus 3/Lenovo Z2 Pro/Xiaomi Redmi Note 2 Prime/Galaxy Note 4/LG G4/LG G3/Lenovo K3 Note/Huawei Honor 3C/THL W200/Palm Pre 2@1,2GHz
Цитирай
#12

Аз не виждам приложението на ОББ да дава такава възможност. За мигриралите от Райфай още се ползва Дигипей.

VOG-L29, HW GT 4, KM6 Deluxe, KM2 Pplus Deluxe, Mi TVBox S 4K, Mi TVStick 4K 
Цитирай
#13

(2024-03-21, 20:32:40)alexbg67 написа:  Аз не виждам приложението на ОББ да дава такава възможност. За мигриралите от Райфай още се ползва Дигипей.

Не виждаш, но има.
   
Цитирай
#14

Предполагам не си от принудително мигриралите, защото при мен това добавяне липсва. Другите неща са така... Предполагам на ОББ миш-машът сътворен.
Преди с Райфай нямаше ядове.

VOG-L29, HW GT 4, KM6 Deluxe, KM2 Pplus Deluxe, Mi TVBox S 4K, Mi TVStick 4K 
Цитирай
#15

(2024-03-21, 22:37:05)alexbg67 написа:  Предполагам не си от принудително мигриралите, защото при мен това добавяне липсва. Другите неща са така... Предполагам на ОББ миш-машът сътворен.
Преди с Райфай нямаше ядове.

Горния скрийншот е ОББ сметка. Имам и Райфайзенска такава, но към нея до тук нямаше карта (сега са издали, но още не съм си я взел и съответно тя е неактивна и няма как да пробвам с нея).
Цитирай
#16

Потвърждавам, че за мигриралите (като мен) не може да се добавя картата в GPay. Не знам при издаване на нова карта, вече към ОББ как стои въпроса. За това си направих револют.

Oneplus 3  A3000
Realme GT2
Цитирай
#17

Точно така, старата Райфайзен карта не може да се качи през приложението, тя си седи със ☆
Заради проблема ми реших, че е картата, затова я смених с нова, която вече имаше опция за качване там, но аз си знаех само през Google 🤷‍♂️кво да се прави... пазят ме хората 🤣
Не знам защо не се появи проблема веднага, тъпо е и това, че трябваше да ходя 4 пъти до банката докато най-накрая случих на служител, който да се обади на правилното място. Но не разбирам защо трябва да чакам цял месец... глупаво е.. там съм, на крака съм им.. махат блока и по живо по здраво..

Samsung Flip3 5G
Цитирай
#18

Здравейте!И аз да се включа.След 10-тина имейла до гугъл оправия няма.Те казват проблема е в банката,а банката че проблема е гугъл омагьосън кръг.Та да се похвала от днес немога да плащам и през мобилен оператор(VIVACOM)
Цитирай
#19

Вчера имах подобен проблем с карта на ОББ и Google Play. Исках да си купя едно приложение, но ме отхвърли няколко пъти. Изтрих си картата, после я въведох наново, но тогава почна да излиза съобщение, че не могат да я потвърдят. Звънях в ОББ и оттам ми казаха, че проблема е в Гугъл. По-нагоре някой беше писал за сметка към Виваком - вчера си платих сметката през My Vivacom, без никакви грижи. Дано оправят проблема скоро, че абонаментите за Ютуб премиум и Showtime ще увяхнат.

Huawei Mate 10 Pro, Lenovo P2 Ex: S20 FE, A52s, Mi 10T lite, RN 9S, Poco F1, RN 5 Pro, J7 2017, Moto X Play...
Цитирай
#20

(2024-03-27, 10:27:23)veni_mta написа:  Здравейте!И аз да се включа.След 10-тина имейла до гугъл оправия няма.Те казват проблема е в банката,а банката че проблема е гугъл омагьосън кръг.Та да се похвала от днес немога да плащам и през мобилен оператор(VIVACOM)

Картата от приложението на myfibank ли е добавена към  Google pay?Ако не е направи го.

Pixel 7 Pro Hazel 
Цитирай
#21

Като чета някой хора какви проблеми имат с плащанията си казвам:пази Боже.Аз имам 2 карти- на Revolyt и  Phyre/като и двете си имат физична и виртуална карта/.Имам и една сметка в CCB.Редовно си захранвам двете карти от сметката и си плащам в интернет или чрез телефона навсякъде  без никакви,ама никакви проблеми.През годините в които ги ползвам,само веднъж не ми бе приета карта на една бензиностанция,като по-късно се разбра,че проблема е в устройството на колонката.

Samsung Galaxy S III Mini >>>> Huawei P8 Lite >>>>Honor 8 x
Huawei Watch GT 2
------------------------------------------------------------------------------
ПОБЕЖДАВАТ САМО ОНЕЗИ,КОИТО ВЯРВАТ,ЧЕ МОГАТ ДА ПОБЕДЯТ!
[-] 1 потребител изказва благодарност на buci59 за това мнение:
  • Compare
Цитирай
#22

Да се похваля след около 20 имейла до google най-накрая проблемът е отстранен.Незнам как,но от днес мога да плащам пак с виртуалната си карта...Ето и последният имейл който ми пратиха ако може да ви е полезен:Благодарим ви, че се свързахте с Google Support!

Това е Gen, вашият експерт от Google. Надяваме се, че този имейл ви намира добре.

Разбираме, че не можете да направите покупка с вашия метод на плащане. Съжаляваме за евентуално причиненото неудобство.

Само за да зададете очакванията си, че Google работи усилено, за да ви защити от множество видове измами, които включват откраднати номера на кредитни карти, неоторизиран достъп до вашия профил за плащания в Google и случайни покупки от членове на семейството.

Състояние на проблема

Екипът ни от специалисти установи, че за тази поръчка е необходим допълнителен преглед.

Следващи стъпки

Ако искате да направите нова поръчка, моля, изчакайте 48 часа и след това опитайте отново.

Важно: Не можем да завършим процеса на преглед, докато не изминат 48 часа без нова покупка.
Препоръчвам да опитате друг метод на плащане.

Въпреки че поръчката е анулирана, може да има свързана с нея активност по дебитната или кредитната Ви карта.

Сумите в извлечението по картата Ви са пробни, а не действителни таксувания.
Те ще бъдат премахнати от вашия акаунт след 1-14 работни дни.
Съвети:

Влезте от компютър в pay.google.com и актуализирайте своята кредитна или дебитна карта с пълния си адрес за фактуриране.
За да научите повече, отидете на Актуализиране на вашия адрес за фактуриране.
За да предотвратите случайни покупки от Google Play, трябва да включите защитата с парола за профила си в Google Play.
За да научите повече, посетете Предотвратяване на случайни или нежелани покупки.
Надяваме се, че тази информация е полезна за вас, защото вашето удовлетворение е изключително важно за нас и като част от нашето постоянно обслужване на клиенти тук в Google, искаме да сме сигурни, че всичко е разгледано.

В рамките на 48 часа от последното ни взаимодействие може да получите кратка анкета по имейл. Ще се радваме да споделите отзивите си за взаимодействието ни днес и за цялостната си практическа работа с екипа на Google за поддръжка.
[-] 2 потребители изказват благодарност на veni_mta за това мнение:
  • Be6i4, sapiora
Цитирай
#23

(2024-04-01, 15:41:36)veni_mta написа:  Да се похваля след около 20 имейла до google най-накрая проблемът е отстранен.Незнам как,но от днес мога да плащам пак с виртуалната си карта...Ето и последният имейл който ми пратиха ако може да ви е полезен:Благодарим ви, че се свързахте с Google Support!

Това е Gen, вашият експерт от Google. Надяваме се, че този имейл ви намира добре.

Разбираме, че не можете да направите покупка с вашия метод на плащане. Съжаляваме за евентуално причиненото неудобство.

Само за да зададете очакванията си, че Google работи усилено, за да ви защити от множество видове измами, които включват откраднати номера на кредитни карти, неоторизиран достъп до вашия профил за плащания в Google и случайни покупки от членове на семейството.

Състояние на проблема

Екипът ни от специалисти установи, че за тази поръчка е необходим допълнителен преглед.

Следващи стъпки

Ако искате да направите нова поръчка, моля, изчакайте 48 часа и след това опитайте отново.

Важно: Не можем да завършим процеса на преглед, докато не изминат 48 часа без нова покупка.
Препоръчвам да опитате друг метод на плащане.

Въпреки че поръчката е анулирана, може да има свързана с нея активност по дебитната или кредитната Ви карта.

Сумите в извлечението по картата Ви са пробни, а не действителни таксувания.
Те ще бъдат премахнати от вашия акаунт след 1-14 работни дни.
Съвети:

Влезте от компютър в pay.google.com и актуализирайте своята кредитна или дебитна карта с пълния си адрес за фактуриране.
За да научите повече, отидете на Актуализиране на вашия адрес за фактуриране.
За да предотвратите случайни покупки от Google Play, трябва да включите защитата с парола за профила си в Google Play.
За да научите повече, посетете Предотвратяване на случайни или нежелани покупки.
Надяваме се, че тази информация е полезна за вас, защото вашето удовлетворение е изключително важно за нас и като част от нашето постоянно обслужване на клиенти тук в Google, искаме да сме сигурни, че всичко е разгледано.

В рамките на 48 часа от последното ни взаимодействие може да получите кратка анкета по имейл. Ще се радваме да споделите отзивите си за взаимодействието ни днес и за цялостната си практическа работа с екипа на Google за поддръжка.

При мен не се получава!
Пробвах с PayPal,Revolut,Icard,Мобилен оператор и нищо!

Samsung Galaxy Z Fold 3 12/256

Samsung Galaxy Z Fold 4 12/512

Samsung Galaxy S23 Ultra Phantom Black 12/512





Цитирай




Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)