Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

[Разрешен] Приложение Кауфланд, не работи
#1
Photo 

Здравейте, по мое желание се отписах от приложението на Кауфланд и исках да вляза с друг акаунт в него, но стигайки до страницата за "Вход" няма реакция при натискането на бутона за Вход, а така също и за нова регистрация. Деинсталирах и пак инсталирах приложението най малко 20 пъти, но резултата е същия. Личих данните и кеша, рестартирах телефона поне 5 пъти не и не! Питах и в отдела за обслужване на клиенти на Кауфланд, но те казаха, че при тях не намират грешка в приложението. На телефона на жена ми също Samsung инсталирах приложението и там то работи!!!!!!!!  Bu Телефона ми е Samsung galaxy M22  с Android 13 One Ui Core 5.1 Прилагам и снимка на страницата до която стигам. Тя не реагира по никакъв начин, който описах по-горе. Все едно се мъчиш да въздействаш върху снимка.
C:\Users\Zashev\OneDrive\Картини\Samsung Gallery\DCIM\Screenshots\Screenshot_20230526_085449_Kaufland.jpg

Samsung Galaxy Tab 3 SM-T210
Samsung Core Duos GT-i8262
Samsung Galaxy J3(2016)duos
Samsung Galaxy J6(2018)
Samsung Galaxy M22
Цитирай
Аксесоари
#2

Ако в настройките на DNS сървъра имаш dns.adguard.com, изключи го и опитай пак с регистрацията.

 
Цитирай
#3

Аз имах подобен проблем,при първа регистрация.Та при мен беше че за парола трябва да започва със специален символ-не беше споменато,пише че трябва да има.Писах им,и същия отговор,но не ми казаха за това,след като пробвах със символ,успях да си направя регистрация.При теб не знам дали е същото.

Пс.Сега току що пробвах да вляза в приложението,не стана,пробвах на сайта,със запазената парола,не можах.На край маркирах забравена парола,изпратиха ми код и след смяна на парола си влезнах в профила и приложението.

Huawei P30
Цитирай
#4

(2023-05-26, 08:52:16)NoMaD написа:  Ако в настройките на DNS сървъра имаш dns.adguard.com, изключи го и опитай пак с регистрацията.

Извинявай, ама къде да намеря тези настройки и в кое устройство? На браузър си ми работи отлично и както писах това е само в моя телефон. 
Страницата за вход и регистрация не работи.

Samsung Galaxy Tab 3 SM-T210
Samsung Core Duos GT-i8262
Samsung Galaxy J3(2016)duos
Samsung Galaxy J6(2018)
Samsung Galaxy M22
Цитирай
#5

(2023-05-26, 12:28:15)izashev написа:  Извинявай, ама къде да намеря тези настройки и в кое устройство? На браузър си ми работи отлично и както писах това е само в моя телефон. 
Страницата за вход и регистрация не работи.

В тези на телефона. Примерно установих, че ако в Setting > More connections > Private DNS (това при Huawei P30 Pro, при друг телефон пътя може малко или много да е различен) има въведен dns.adguard.com (или друг) на Кауфланд брошурите (през приложението) не се зареждат въобще. Айде, това аз съм го въвеждал ръчно (заради рекламите). Но един приятел наскоро си купи Moto G72 и ми се оплаква, че браузърите (2 различни) на чисто нов телефон не отварят конкретна страница (и му гърми, че сайта е опасен (той не е) и не го отваря). А Adguard като приложение той не е инсталирал. Взеха да ровя в настройките и го открих това зададено. Та, провери да нямаш нещо такова, което да прави проблеми. Въпросния dns е хубав, против реклами, лошото е че засяга и други неща.
Цитирай
#6

Да открих този път за настройки в моя телефон и там беше чекирано за DNS автоматично. Сложих го на "изключено" и пробвах. Нищо не стана. Пратих подробно  описание и на отдела за поддръжка на Кауфланд и чакам за отговор.

Samsung Galaxy Tab 3 SM-T210
Samsung Core Duos GT-i8262
Samsung Galaxy J3(2016)duos
Samsung Galaxy J6(2018)
Samsung Galaxy M22
Цитирай
#7

Виж за актуализация на приложението.Може също,да му изчистиш КЕШ-а ако не се оправи и данните от настройки-приложения.

Huawei P30
Цитирай
#8

Да и кеша и данните ги трих и преинсталирах. Стигам до страницата за вход и регистрация и от там спира- не реагира на бутоните. И актуализация правих няколко пъти.

Samsung Galaxy Tab 3 SM-T210
Samsung Core Duos GT-i8262
Samsung Galaxy J3(2016)duos
Samsung Galaxy J6(2018)
Samsung Galaxy M22
Цитирай
#9

А случайно да ползваш Google Authenticator,или някое друго подобно приложение,за пароли?

Huawei P30
Цитирай
#10

Не, нямам такъв. Проблема не е в това, че не ми разпознава паролата, а в това, че изобщо не се активира страницата за вход и нова регистрация. Чукам си върху бутоните и статиката си остава непроменена. Не се отваря страница в която да се нанасят данните.

Samsung Galaxy Tab 3 SM-T210
Samsung Core Duos GT-i8262
Samsung Galaxy J3(2016)duos
Samsung Galaxy J6(2018)
Samsung Galaxy M22
Цитирай
#11

И след дистанционно преглеждане чрез Smart tutor от сервизен център на Самсунг не можаха да отстранят бъга, въпреки, че ми казаха за системни грешки в ОС. По техен съвет първо архивирах всичко и нулирах телефона до фабрични настройки. След това от начало с всички приложения и настройки си върнах всичко и качвайки тук описания проблем с приложението на Кауфланд всичко си тръгна както трябва. 
Благодаря на отзовалите се със съвети и желая здраве и успехи!

Samsung Galaxy Tab 3 SM-T210
Samsung Core Duos GT-i8262
Samsung Galaxy J3(2016)duos
Samsung Galaxy J6(2018)
Samsung Galaxy M22
[-] 1 потребител изказва благодарност на izashev за това мнение:
  • Be6i4
Цитирай
#12

Ще си позволя да ползвам темата като питам дали и при вас след като цъкнете един път върху страница от брошурата се увеличава, но не може да се мести и да се разглежда цялата страница зуумната?

LG Optimus 4X HD 1/16 -> S3 Neo 1.5/16 -> Huawei P10 Lite 3/32 -> Samsung A50 4/128 -> Redmi Note 9 Pro 6/128 -> Mi 10T 5G 6/128 -> S23 Plus 8/512
Цитирай
#13

(2023-06-08, 16:47:34)Ivan_Bonev написа:  Ще си позволя да ползвам темата като питам дали и при вас след като цъкнете един път върху страница от брошурата се увеличава, но не може да се мести и да се разглежда цялата страница зуумната?

И при мен е така , но за по-голямо удобство за разглеждане си тегля pdf файла.Даже на Самсунга сега за пръв път успях да го дръпна, показваше ,че не съм оторизиран!

S21 FE
RN5 AI
[-] 1 потребител изказва благодарност на Emobul за това мнение:
  • Ivan_Bonev
Цитирай
#14

(2023-06-08, 16:47:34)Ivan_Bonev написа:  Ще си позволя да ползвам темата като питам дали и при вас след като цъкнете един път върху страница от брошурата се увеличава, но не може да се мести и да се разглежда цялата страница зуумната?

Така, при мен (Huawei P30 Pro, с приложението на Кауфланд) този проблем, за който споменаваш не се случва - ето видео, докато разлиствам, зуумва, местя брошурата.
[-] 1 потребител изказва благодарност на imthedevil за това мнение:
  • Ivan_Bonev
Цитирай
#15

При мен също няма проблем.

Huawei P30
Цитирай




Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)