Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

"Cinexio - Кино Резервации" с нов ъпдейт (1.6.2 v.Ashton Kutcher)

При мен няма проблем с логина към фейс-а - от 1вия път :Д

Huawei Mate 10 L29 Black
Цитирай
Аксесоари

Проблемът е решен. Оказа се, че грешката е в една от настройките на акаунта на приложението ни в developer страницата на фейсбук.

Сега би трябвало да работи за всички.

Няма нужда от ъпдейт Smile :cheers:

EDIT : Всъщност LogIn-a преди поправката е работил само за устройства, които нямат инсталирано фейсбук приложението на своето устройство. Разминаването е идвало с тези, които вече са го имали - т.е. повечето. Сега обаче всичко трябва да е както трябва Smile
Цитирай

Вече наистина няма проблеми с логването... Сега пък имам друг проблем написах коментар... изпратих го и сега текста който съм написал излиза като въпросителни ???????????????? ... Обаче гледам други хора също са писали на кирилица и при тях го няма този проблем...
Цитирай

И при мен като напиша коментар на кирилица излиза с ??????????

Sony Xperia Z2 - 23.0.1.А.0.167 @ 4.4.4 + SWR10
Цитирай

До довечера ще пуснем 1.2.1, която ще оправи проблема. Имаше проблем при UTF8 conversion-a.

С хотфикса ще оправим разминаването във фонтовете, когато даден facebook account е с кирилица, а не латиница.

Също така ще добавим и опцията при повторно отваряне на полето за оценка, да виждате коментара и да можете да го едитвате.

Сега ще ви изтрия коментарите с въпросителните, а довечера ще можете да си ги напишете отново както трябва.

А за утре очаквайте специална изненада - положителна, обещавам Smile
Цитирай

1.2.1 e LIVE - ъпдейтвайте Cool
Цитирай

На трансформър праимшрифта е трудно четим
Цитирай

Малък 1.2.2. ъпдейт, с който решихме няколко малки проблема. Достъпен е в Google Play, както винаги.

Време е и за изненадата, за която споменах вчера! С голямо удовоствие искам да при представя специалната игра, която реализирахме с партньорите ни от Синема Сити!

[Изображение: 160scjl.jpg]

С тази първа игра искаме да благодарим за всичката подкрепа и търпение на нашите потребители. Очаквайте още много изненади! :cheers:
Цитирай

Айде и това прекрасно приложение го прецакаха.
След ъпдейта и смяната на името, като тръгна да правя резервация за даден филм, постоянно ми излиза опция, при която пише "За да оставите коментар, трябва да се логнете в Facebook".

Нито желая да оставям коментар, нито пък логвайки се, приложението да има достъп до френд листа ми и т.н.
Нито пък съм длъжен да имам Facebook!
Искам просто да си направя резервация, както съм правил винаги до сега!
За мен този ъпдейт и промени, са разочарование.
Цитирай

Защо по таковалите трябваше да сменяте името, това даже ме стресна и си викам какво е това сега, преди беше много по готино свежно и таман започнаха да ви научават хората и бум ново име, дето няма никакъв смисъл, крайно разочарован....

Samsung Galaxy S21 Ultra Phantom Black 256 GB ANDROID 11
Galaxy Watch3 46 mm LTE  Galaxy Buds+ | RED
Цитирай

Цъкам да си резервирам билети,но единственото което ми излиза е че иска да се логна във Фейсбук и не ме пуска нататък към резервациите. :wall: Не използвам и нямам Фейсбук.Сега излиза че за да ползвам приложението трябва да имам Фейсбук ли? :facepalm: Ползвам последната версия 1.2.3, мъча се да правя резервация в Arena The Mall, гр. София (ако е от някакво значение).

HTC One S /z520e/ Version 4.1.1. ----> Lg L Bello Black Titan ----> Huawei Nova Titanium Grey
Цитирай

Надявам се, че това е бъг, който ще изчистят скоро. В противен случай решението е едно - деинстал. Не приемам живота на всеки човек да минава през фейсбук.

SGSII  > Huawei P8 GRA-L09C432B321 Android 6.0
Asus Nexus 7 2013 stock
Цитирай

Аз точно зат'ва надигнах глас по-нагоре. Ако е бил бъг, ще я инсталирам отново, ама за сега в тоя вид, с тия "екстри" не ми върши работа и съм я деинсталирал.
Цитирай

translate issue
[Изображение: screenshot-1372666994397.png]

другото, което го давам като предложение да има опция да си избираш сам кое кино да е по - подразбиране (демек първо в списъка) понеже сега се набляга на парадайс пък аз там никога не бих отишъл, понеже на 10 метра ми е кино арена запад и само там ходя на кино.


@naskox ако следеше темата за приложението щеше да разбереш, че има проблем със предишното му име дори имаше анкета на кое име да се смени.
Цитирай

Това с фейсбука се иска щото ти взимат мейл-а от него и така си запазваш билети - поне за синема сити искат мейл.
И ти остава само да си избереш места и да вкараш кода.
Другото е ,че и така май и статистика може да се води някаква - колко често ходиш на кино и запазваш през приложението в кое и т.н.
И не по маловажното можеш да си оставиш коментар и друг като го прочете да разбере заслужава ли си филма.
Иначе сте прави има и доста дето не ползват фейбук - ама то повечето дето имат смартфон айфон имат и фейсбук...

Huawei Mate 10 L29 Black
Цитирай

То да ти кажа, няма файда да чета на някой коментара относно даден филм. Те коментарите са едни бозави, безмислени и т.н. Никой не коментира адекватно. А и всеки сам има мнения, като прочете резюмето, смятам че сам може да прецени дали да иде да гледа филма или не. И трейлър има и ... сещаш се.
Цитирай

nastykb написа:Това с фейсбука се иска щото ти взимат мейл-а от него и така си запазваш билети - поне за синема сити искат мейл.
И ти остава само да си избереш места и да вкараш кода.
Другото е ,че и така май и статистика може да се води някаква - колко често ходиш на кино и запазваш през приложението в кое и т.н.
И не по маловажното можеш да си оставиш коментар и друг като го прочете да разбере заслужава ли си филма.
Иначе сте прави има и доста дето не ползват фейбук - ама то повечето дето имат смартфон айфон имат и фейсбук...

Айде сега, има доста елегантни начини да се сдобият с мейл адреса ти. Най-малкото, всеки с Андроид устройство има гугъл акаунт, но какво пък, явно маркетинговата им стратегия ще е такава. Така са решили така са направили :cheers: . Просто според мен стесняват кръга от потребители, а май бизнес се прави по обратния начин :whistle:

SGSII  > Huawei P8 GRA-L09C432B321 Android 6.0
Asus Nexus 7 2013 stock
Цитирай

Имам фейсбук - харесва ми приложението ще го ползвам.
То без тва с днешната новина ,че фейбук са ни взимали тел.номера през гсм-а без да знаем - та тук за тва пищим :Д

Huawei Mate 10 L29 Black
Цитирай

Аз не искам да ползвам Фейсбук да си запазвам билети. Днес го видях приложението и много ми хареса, освен фб частта, което го прави до някъде безсмислено. Аз така или иначе следя филмите, които излизат..

Samsung Galaxy S4
Цитирай

Дам, и аз съм на мнение, че може да минат и без частта за фейсбук. Имам, но т'ва не значи, че трябва да минавам през него за щяло и нещяло, а запазването на билети - не, мерси, директно през сайта ще го правя.
Цитирай

То темата е пусната именно от разработчиците на това приложение, с цел да видят кво мислят потребителите за програмата и т.н. Никой не успорва труда им, всеки е коментирал че приложението наистина е уникално и работи много добре. И тъй като в темата се дискутира именно всичко свързано с него, потребителите се оплакват от новата "екстра" - резервация, чрез логин в фейсбук. А те, нека си помислят дали да остане така... или просто да го махнат, за да не губят потребители.

Всички това казваме, не им обиждаме труда!
Цитирай

sapiora, имам чувството, че не четеш какво е писал buuu. Хем сам казваш "ами пишете на разработчиците вашите идеи и предложения за да я променят, както на вас ви е удобно", а после да не се оплакваме. Последно?

Приложението ще го използвам за програмата на кината, но не и за резервацията. Толкова ли е сложно да го приемеш?
Цитирай

Гореща дискусия - харесва ми Smile Сега по същество:

Преди всичко - приложението не е завършен продукт и тепърва ще се развива. Критиките са много на място и сега е момента да хвърля малко яснота върху проекта, какво направихме и какво смятаме да правим.

1. Facebook login

Този логин беше най-лесния начин да въведем форма на пересонализация в приложението + възможност да правим резервации за билети без да е нужно да попълвате каквито и да е данни. Разбира се, има доста минуси, някои от вас вече споменаха повечето от тях, но има и други (след малко ще ги обсъдя), но за нас най-важни бяха плюсовете, които споделих по-горе.

За Watchlist-a, който също ще получите с новия ъпдейт, са ни нужни профили, в които всеки един от вас ще може да запазва филми които би искал да гледа. За коментарите също. Прекарваме огромна част от времето си в разработка на дизайна + UX и просто сърцето не ни даваше да въведем коменетари, а всички да са от Аnonymous или нещо подобно. Някак си не пасва. За резервациите ни трябва имейл - всеки който е ползвал системиете на Арена и СинемаСити знае за формите през които трябва да минава докато не направи резервация.

Та.. Facebook беше най-краткия път до вашето име, мейл и снимка. Това са единствените 3 елемента, до които искаме достъп. Кратко отклонение - опциите за Facebook и Twitter share също ще се появят за Android в най-скоро време, така че това е другата екстра, за която нашите потребители ще трябва да ползват профилите си в социалните мрежи(@katlak - за тaзи опция google account-a e безполезен. Да не говорим, че Google account не значи 100% и G+ account). Отново - нищо непознато - мнозинството от големите приложения вече имат повече опции за споделяне от броя на имената на един средностатистически Бразилец. Факт.

Желанието ни бе да ви дадем достъп до всички екстри без да трябва да се регистрирате и т.н. по възможно най-бързия начин. Плюс това коментари от Янислава Стойкова, колкото и глупави да са, изглеждат по-добре от същите такива идващи от nickname "Qn4uTyyYYyyy" (например), не мислите ли Smile Искахме приложенито да има един по-елегантен вид - име, снимка, коментар...

И така идваме до проблемите, които са 3: не всички имат Facebook, не всички искат да го ползват като Login и eMail-a, посочен във Facebook не винаги е активен (моя например, защото не харсвам спама от Fb).

Поради тези причини - съвсем скоро всеки ще има възможност да си въведе собствено име, имейл и снимка, като всички те ще подлежат на промяна, ако някой иска да се представи с нова снимка или да получава потвърждения за резервациите на друг eMail.


2. Промяна на името - дабълю ти еф! Smile

Приложението ни се появи първо в България и Хърватска, в последствие Словения, Сърбия и когато дойде момента да влизаме в Австрия се оказа, че поради определни причини не може да ползваме това име, домейн и какво ли още не. Затова решихме, че е време за ребрандиране и едва ли ще имаме друга възможност.

Другата причина бе, че получихме ново финансиране от фонда LAUNCHub и решихме да използваме хайпа около събитието за ребрандирането.

Когато имате приложение в повече от една държава и на повече от една платформа, потенциалните проблеми и усложнения се увеличават под формата на не аритметична, а геометрична прогресия. Т.е. рано или късно ще трябва да се взимат решения, които никой не би искал да взима. Уви - налага се. @naskox който спомена, че тамън са ни научили хората - иска ми се това да е така, но засега сме в 5 държави, а броя потребители го виждате в Google Play... Имайки в предвид, че целта ни е да съберем големи бройки в централна европа, по-добре да променим името преди да сме влезли на този пазар, от колкото след като сме събрали даден брой потребители.

Промяната на името беше неизбежна. Сега, дали сме се спряли на правилното - времето ще покаже Smile


3. Грешки, фиксове и т.н.

Тук таме се появяват грешни стрингове, на чужди езици, typos и т.н. - случва се, но се стремим да ги оправяме максимално бързо.



Та така... доста дълъг пост, но се надявам всеки да намери отговор на своите притеснения или разочарования.

И за край - не пестете критиките - точно с такива правим приложението по-хубаво и по-полезно за Вас!

:cheers:
Цитирай

А, и още нещо - ние не сме корпорация, а стартъп Smile Ние работим за вас, а не живеем от вас.

Имаме безплатен продукт, много ентусиазъм, ограничено финансиране и кажи речи никакво време...

95% от приложенията на пазара имат in-app-purchases, копират ви цялото родословно дърво с всеки логин и ви затрупват с реклами от всякакви видове. Или още по-лошото - взимат ви по 1-2-5 долара за несъществуващо качество.

Нашата цел е да ви предоставим точно обратното - безплатно и полезно приложение без никакви реклами.

We're the good guys Cool
Цитирай

Offtopic

http://inventures.eu/cinexio

Кратка статия за Cinexio в Австрийския Inventures. Другия път, когато помислите, че крадем данни и т.н. - сетете се за снимките в статията :rofl:

Успешна седмица и се надявам да сте се посмяли хубаво Smile
Цитирай




Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)