Оценете темата:
  • 1 гласа - средно 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

GBill - сметка, фактури, лимити, потребление за абонати на Глобул

А не е ли време вече и за промяна на името на програмата GBill ---> TBill, както и на цвета към син? Smile

Xiaomi Redmi 9C NFC [Android 10]
Xiaomi Redmi 4 PRO/PRIME [Android 6.0 Marshmallow]

Huawei HONOR 3C H30-U10 WCDMA, EMUI 3.0 [KitKat 4.4.2]
MID7 Tablet, UBEROID v12.1, Year 2011,  Still working
Цитирай
Аксесоари

След като излезе първата фактура със новият тарифен план,приложението се оправи.

SAMSUNG GALAXY S3 PEBBLE BLUE
NOTE 2 TITANIUM GRAY, NOTE 4 SM-N910C
Цитирай

При мен нещо спря да работи.

Xiaomi Redmi Note 5 PRO 4/64GB
Цитирай

Нещо имам проблем с приложението,от вчера не иска да обновява и все изписва грешен потребител или проблем с връзката. Трябва да рефрешна 10-15 пъти за да обнови и следващият път пак същото. При някой друг проблеми ???

Sent from my SM-N910C using Tapatalk

SAMSUNG GALAXY S3 PEBBLE BLUE
NOTE 2 TITANIUM GRAY, NOTE 4 SM-N910C
Цитирай

Зарежда нормално.
Цитирай

И на брат ми същото,ще пробвам с предишната версия.

Sent from my SM-N910C using Tapatalk

SAMSUNG GALAXY S3 PEBBLE BLUE
NOTE 2 TITANIUM GRAY, NOTE 4 SM-N910C
Цитирай

при мен работи
дайте малко повече инфо - какво точно изписва като грешка " Неуспешно обновяване" или ...?
Уиджета или основното приложение не обновява? На WiFi или на мобилни данни се получава? Версия на Андроид?

Моите Андроид устройства: Samsung S21Ultra, Samsung Galaxy Tab S7+

TicWatch Pro3, Fossil GEN5
Цитирай

Изписва Неуспешен вход.Проверете потребителското име или парола или Неуспешно обновяване. Всеки път различно. И уиджета и основното го правят и при wifi и на мобилни. Аз съм със 5.1.1 на другия тел е 4.4.2. До сега не съм имал проблеми от 2 дни започнаха тези неща. Трябва да рефрешнеш 10 12 пъти за да обнови.

Sent from my SM-N910C using Tapatalk

SAMSUNG GALAXY S3 PEBBLE BLUE
NOTE 2 TITANIUM GRAY, NOTE 4 SM-N910C
Цитирай

Същото се случва и при мен от 25-и този месец. Неуспешно обновяване или неуспешен вход. След 7-8 обновявания, информацията се появява.
С андроид 6.0.1 съм. Получава се на мобилен и на wi-fi на основното приложение.

LG OPTIMUS 3D/SAMSUNG GALAXY S2/SAMSUNG GALAXY S3/LG L Bello/LENOVO A7000/SAMSUNG GALAXY S5/HONOR 8 LITE
Цитирай

явно е нещо временно по сайта на теленор
при мен работи нормално, както и при мои познати

Моите Андроид устройства: Samsung S21Ultra, Samsung Galaxy Tab S7+

TicWatch Pro3, Fossil GEN5
Цитирай

Дано,че ми е доста полезна.

Sent from my SM-N910C using Tapatalk

SAMSUNG GALAXY S3 PEBBLE BLUE
NOTE 2 TITANIUM GRAY, NOTE 4 SM-N910C
Цитирай

От вчера след обяд програмката пак е на линия.

Sent from my SM-N910C using Tapatalk

SAMSUNG GALAXY S3 PEBBLE BLUE
NOTE 2 TITANIUM GRAY, NOTE 4 SM-N910C
Цитирай

Здравейте,някой знае ли защо се промени цвета на червен,беше зелено. Нито съм я ъпдейтвал програмката нито нищо. С последната версия съм.[Изображение: 4ad766ef3f7022fe00abbeecdcb2c256.jpg]

Изпратено от моят SM-N910C с помощта на Tapatalk

SAMSUNG GALAXY S3 PEBBLE BLUE
NOTE 2 TITANIUM GRAY, NOTE 4 SM-N910C
Цитирай

Защото промениха сайта да показва оставащите, а не изразходваните минути респ. МБ
Оправих го, ъпдейтнете до вер 2.0.7

Моите Андроид устройства: Samsung S21Ultra, Samsung Galaxy Tab S7+

TicWatch Pro3, Fossil GEN5
Цитирай

Да оправи се със версия 2.0.7
Благодаря за бързата реакция.

Изпратено от моят SM-N910C с помощта на Tapatalk

SAMSUNG GALAXY S3 PEBBLE BLUE
NOTE 2 TITANIUM GRAY, NOTE 4 SM-N910C
Цитирай

Услугата не е достъпна? Пак ли правят промени Теленорци.

Изпратено от СУ-57

SAMSUNG GALAXY S3 PEBBLE BLUE
NOTE 2 TITANIUM GRAY, NOTE 4 SM-N910C
Цитирай

Да
Логнете се на сайта и попълнете формата която излиза
След това обновете уиджета и трябва да работи

Sent from my BAH-L09 using Tapatalk

Моите Андроид устройства: Samsung S21Ultra, Samsung Galaxy Tab S7+

TicWatch Pro3, Fossil GEN5
[-] 2 потребители изказват благодарност на bobybc за това мнение:
  • HTC Explorer, Monipeev
Цитирай

Получи се. Благодаря.

Изпратено от СУ-57

SAMSUNG GALAXY S3 PEBBLE BLUE
NOTE 2 TITANIUM GRAY, NOTE 4 SM-N910C
Цитирай

Боби, когаа ще направиш и за боб едно?

Изпратено от моят ANE-LX1 с помощта на Tapatalk

Movian - Арена, Замунда, Зелка, 1337x... + BGsubs субтитри от 8 сайтa
WordMateX - универсален речник | Donate
Цитирай

(2018-08-01, 20:34:58)bobybc написа:  Да
Логнете се на сайта и попълнете формата която излиза
След това обновете уиджета и трябва да работи

Така и направих но не видях формата, или по-точно мернах някакъв попъп за една секунда и докато прочета какво пише то изчезна. Същата работа и с акаунта на другия телефон.
Разгледах подробно из опциите на сайта но не видях никъде нищо за попълване на каквото и да било. Обаче се усетих да рефрешна уиджета и заработи нормално. Storstark
Но съм любопитен що за форма е било и защо само премигна и повече не се появи?
Цитирай

Здравейте,някой има ли проблем с приложението или е само при мен??

Изпратено от СУ-57

SAMSUNG GALAXY S3 PEBBLE BLUE
NOTE 2 TITANIUM GRAY, NOTE 4 SM-N910C
Цитирай

И при мен спря да работи. Пробвах трика с логването в сайта като предния път но сега няма резултат. Може би пак са променили нещо?
Цитирай

Пак има проблем. Не се обновява. А няма и нова декларация за поверителност както обикновенно.

Изпратено от СУ-57

SAMSUNG GALAXY S3 PEBBLE BLUE
NOTE 2 TITANIUM GRAY, NOTE 4 SM-N910C
Цитирай

Има ли някакъв шанс приложението да заработи отново?
Цитирай

Защо не ползваш My Telenor ? За мен шансът е 0 % ?
Цитирай




Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)