Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Помощ/Съвет за ZTE Grand X Pro от Мтел
#1

Здравейте съфорумници. Излъгах се да си взема въпросното телефонче от Мтел на изплащане, но уви - явно нямах късмет. Всичко беше наред за около месец, след това - проблем. Звъни ми телефона в един прекрасен, слънчев ден, аз го вадя от джоба и оставам потресен. Работи единствено горния десен ъгъл на дисплея, всичко останало е цветни черти на черен фон. А тъч скриина си работи безотказно - заключвам, отключвам, пускам Wi-Fi, но не виждам какво правя. Занесох го в магазина на Мтел, от който бях закупил телефона и го оставих да го ремонтират. Е да, ама не! Звъннаха ми вчера да отида да си взема телефончето, плюс накаква "бележчица с ценичка". Отивам днес да си взема щайгичката с нагласата, че е ремонтирана и готова за работа. Връщат ми телефона, без да са го ремонтирали, като ми обявяват, че е със "Счупен дисплей. Не подлежи на гаранционен ремонт. Стойков" (това пише на гаранционната карта) и ми искат скромната сума от 255лв без ДДС (306 със ДДС), за да ми заменят апарата. Аз стоя и гледам потресено към календара, дали случайно не е 1ви Април. Сега не знам какво да правя, купих си гаранционен, неработещ, китайски телефон, който ще ми легне на двойна цена. Посъветвайте ме какво да направя, че съм се отчаял, моля ви! Благодаря за вниманието! Cry
Цитирай
Dice.bg Аксесоари
#2

Направо се обърни към КЗП. Те могат да съдействат.

Във форума има доста теми, в които въпроса е обсъждан - там ще намериш подробности.
Успех!

Запознайте се с Правилата на форума. | Устройства: ZTE Blade III, Sony Xperia Z (dead)
Предишни: Nexus 7 2012, ZTE Blade, Samsung Galaxy SII NFC | Други: Toshiba Encore, Nokia Lumia 630, Apple iPad mini
Цитирай
#3

Не съм чувал гаранция да покрива нещо строшено .Екран на телевизор, телефон или нещо такова .Много неприятно наистина.Телефона е читав, не си се излъгал както казваш. Но може би си го напънал мако повече .Както и да е, не твърдя нищо .
Ето дано ти помогна :
http://prodavalnik.com/tchskriyn-za-zte-...-i33257185
Успех Smile
Цитирай
#4

consul73 написа:Не съм чувал гаранция да покрива нещо строшено .Екран на телевизор, телефон или нещо такова .Много неприятно наистина.Телефона е читав, не си се излъгал както казваш. Но може би си го напънал мако повече .Както и да е, не твърдя нищо .
Ето дано ти помогна :
http://prodavalnik.com/tchskriyn-za-zte-...-i33257185
Успех Smile
Благодаря за линка! По принцип съм напълно съгласен с теб, ако нещо по телефона е счупено въобще нямаше да го нося в магазина, би било некоректно от моя страна. Забравих да напиша в първият си пост, че видимо по телефона няма никакви следи от употреба. Все пак е на по-малко от месец и няма нито една драскотина по него. Стъклото на дисплея е здраво и ненадраскано.
В смисъл такъв - не мисля, че имам вина в случая. Утре ще разговарям с представител на сервиза на Мтел и се надявам да се разберем. Ако ли не - КЗП. Благодаря за помощта, ще пиша ако имам някакъв напредък. Приятна вечер и благодаря още един път.
Цитирай
#5

Защо ми се струва, че задния капак не е оригиналния? Поне при мен изглежда по съвсем различен начин.

Huawei P20 PRO CLT-L29 BLUE 6/128GB DUAL |Tablet: Lenovo YT 2-1050L |Lenovo YT 2-830LC




Цитирай
#6

kosyo71 написа:Защо ми се струва, че задния капак не е оригиналния? Поне при мен изглежда по съвсем различен начин.
Ами не знам, с такъв капак го взех. Черен пластмасов капак, бие на матово черно, в долния край по средата пише ЗТЕ. Твоят какъв е?
Днес, за съжаление, не ми остана време да звънна в сервиза.
Цитирай
#7

Разглобих едно ZTE grand x pro. Тъча и дисплея са едно цяло.Така че ,търси направо нов пресметни дали си заслужава първо цялата хамалогия . другия вариант е пускай го за продаване така. евентуално ако не намериш някакво решение до 20 на дни ще имам един тъч и дисплей за продаване първо ще го тествам за да видя дали всичко му е наред да не искочи проблем и тогава ще го пусна за продаване.
Цитирай
#8

kosyo71 написа:Защо ми се струва, че задния капак не е оригиналния? Поне при мен изглежда по съвсем различен начин.
И на мен ми се вижда по различен , ама може и от фото апарата му да е. Буквичките ZTE при мен са хромирани.

g0p3to,
Според мен имаш шанс да се "пребориш" за нов апарат- никъде не се вижда външна интервенция по апарата, както и друга причина за счупване на тъча.
Успех.

                                                                          За "Благодаря" ->  Бутона
                                         
                                                                                     V
Цитирай
#9

Явно няма да се разберем с представителите от сервиза. Smile Утре ще звънна в комисията за защита на потребителите, за да разпитам подробно как да формулирам жалбата си.
И моето капаче е със хромиран надпис ЗТЕ, просто старото телефонче не снима добре и не си личи. Другото което разбрах от познат е, че в момента в който ми връщат телефона трябва да ми преставят и констативен протокол. При мен имаше един хвърчащ лист, на който ми бяха написали че ще ми заменят телефона срещу 255лв без ДДС, но не вярвам това да е било въпросният протокол.
На истина съм много разочарован, знам че Мтел са една идея мошеници, но при положение, че съм им лооп клиент от 5 години, преди това сигурно още толкова на прима и винаги съм бил коректен платец. Очаквах същото отношение и от тяхна страна, но явно не съм го заслужил... Лошото е, че от последният ми договор остават още 2 години, иначе на момента щях да им кажа да си заврат услугите, там където слънце не огрява. Smile
А за телефона ако трябва и до съд ще стигнем. 90 лева за нов тъч скриин няма да ми натежат кой-знае-колко на бюджета, а смяната мога да си я извърша и сам. Тук въпросът вече и принципен и нямам намерение някакви дрисльовци (с извинение) да ме правят на тревопасно.
Цитирай
#10

Изпратих жалба до КЗП, надявам се да ми помогнат с проблема. Ще пиша, когато има някакво развитие по въпроса.
Цитирай
#11

Здравейте! Не намерих откъде да направя нова тема и пиша тук. Вчера си счупих дисплея и стъклото на телефона (zte grand x pro). Когато натискам нещо на дисплея не изпълнява командата ми. От Мтел съм го взела но тъй като гаранцията не ми покрива повредата ще опитам да го оправя сама. Намерих от http://www.ebay.co.uk/itm/NEW-Full-LCD-D...4177182af8 това. Въпросът ми е дали това само трябва да си поръчам или имам нужда и от нещо друго. Ако някой има подобен проблем, моля да ми пише (на лично или тук) и да обсъдим какво може да се направи. Smile
Цитирай
#12

kateeeto24 написа:Здравейте! Не намерих откъде да направя нова тема и пиша тук. Вчера си счупих дисплея и стъклото на телефона (zte grand x pro). Когато натискам нещо на дисплея не изпълнява командата ми. От Мтел съм го взела но тъй като гаранцията не ми покрива повредата ще опитам да го оправя сама. Намерих от http://www.ebay.co.uk/itm/NEW-Full-LCD-D...4177182af8 това. Въпросът ми е дали това само трябва да си поръчам или имам нужда и от нещо друго. Ако някой има подобен проблем, моля да ми пише (на лично или тук) и да обсъдим какво може да се направи. Smile

Здравей .. мой приятел имаше същия проблем .. изтърва си телефона и дисплея му се с напука в следствие на което тъч скрийна му работеше само на определени места ... поръчах му този същия дисплей и след около по-малко от месец пристигна... сменихме го и сега телефона си работи повече от добре!

Sony Xperia Z1 C6903 (Locked BL) > Lollipop 5.1.1
Цитирай
#13

Явно този номер на мтел е често приложим. И аз преди година и половина имах подобен случай. Става въпрос за сервиза им в София. Телефона отказа да зарежда, при което аз си мислех ,че без никакъв проблем ще се оправи или ще ми го сменят с нов. По телефона нямаше никакви следи от падане или счупване, дори служителката в магазина потвърди, че е като нов. След което получавам обаждане от техен представител, че телефона не може да се поправи от тях и това не подлежи на никакви въпроси. Наглото им отношение продължи и в магазина в които го бях дал за поправка. Следваше жалба до КЗП, която разбира се беше напразна ( при направената проверка, не намирали основателна причина за жалбата ми). Извода е при покупка на телефон от тях да се молим да не опрем до техния сервиз....

Nexus S > Moto G > LG G3 > Iphone 6S > Huawei p10 + Sennheiser Momentum 2.0
Цитирай
#14

nokias3 написа:Явно този номер на мтел е често приложим. И аз преди година и половина имах подобен случай. Става въпрос за сервиза им в София. Телефона отказа да зарежда, при което аз си мислех ,че без никакъв проблем ще се оправи или ще ми го сменят с нов. По телефона нямаше никакви следи от падане или счупване, дори служителката в магазина потвърди, че е като нов. След което получавам обаждане от техен представител, че телефона не може да се поправи от тях и това не подлежи на никакви въпроси. Наглото им отношение продължи и в магазина в които го бях дал за поправка. Следваше жалба до КЗП, която разбира се беше напразна ( при направената проверка, не намирали основателна причина за жалбата ми). Извода е при покупка на телефон от тях да се молим да не опрем до техния сервиз....


А на гаранционната карта какво пише (би трябвало да пише по каква причина е отказана гаранцията). Случайно телефона да не е отключен или рутнат?

Samsung Galaxy A5
Samsung Galaxy Note 4 -- Samsung Gear S2 Classic
Цитирай
#15

DarkKnight написа:
nokias3 написа:Явно този номер на мтел е често приложим. И аз преди година и половина имах подобен случай. Става въпрос за сервиза им в София. Телефона отказа да зарежда, при което аз си мислех ,че без никакъв проблем ще се оправи или ще ми го сменят с нов. По телефона нямаше никакви следи от падане или счупване, дори служителката в магазина потвърди, че е като нов. След което получавам обаждане от техен представител, че телефона не може да се поправи от тях и това не подлежи на никакви въпроси. Наглото им отношение продължи и в магазина в които го бях дал за поправка. Следваше жалба до КЗП, която разбира се беше напразна ( при направената проверка, не намирали основателна причина за жалбата ми). Извода е при покупка на телефон от тях да се молим да не опрем до техния сервиз....


А на гаранционната карта какво пише (би трябвало да пише по каква причина е отказана гаранцията). Случайно телефона да не е отключен или рутнат?

Телефона беше Huawei G6600 ,не съм пипал нищо софта, а и е както видях в един сайт написано "Не-умен телефон" Big Grin
На гаранцията не си спомням в детайли какво пишеше като го върнаха.

Nexus S > Moto G > LG G3 > Iphone 6S > Huawei p10 + Sennheiser Momentum 2.0
Цитирай
#16

kateeeto24 написа:Здравейте! Не намерих откъде да направя нова тема и пиша тук. Вчера си счупих дисплея и стъклото на телефона (zte grand x pro). Когато натискам нещо на дисплея не изпълнява командата ми. От Мтел съм го взела но тъй като гаранцията не ми покрива повредата ще опитам да го оправя сама. Намерих от http://www.ebay.co.uk/itm/NEW-Full-LCD-D...4177182af8 това. Въпросът ми е дали това само трябва да си поръчам или имам нужда и от нещо друго. Ако някой има подобен проблем, моля да ми пише (на лично или тук) и да обсъдим какво може да се направи. Smile
Утре ще ти кажа със сигурност дали става или не. И аз си поръчах същия и днес пристигна, утре ще ида да си го взема и да пробвам дали става.
Цитирай
#17

Развитието при мен:
Дано да не се срещаме никога с г-н Стойков, че ще му е нужна лекарска помощ, за да си извади старият ми дисплей от там, където слънце не му огрява Smile
Поръчах си дисплей от eBay ( http://www.ebay.com/itm/NEW-Full-LCD-Dis...4177182af8 - не искам да правя реклама, просто посочвам от къде съм се сдобил с резервната част) и след има-няма 3 седмици пристигна. Дисплеят е абсолютно същият, но с едно малко изключение - на новият дисплей има надпис ZTE под vga камерата и фотоклетката, докато на оригиналният нямаше такъв надпис.
Комисия за Защита на Потребителите с две думи - безполезни мишкари.
Дисплеят си го смених собственоръчно, като бях изключително внимателен да не счупя нещо - няма нищо сложно при смяната, просто не трябва да се бърза. Е, не ми се получи перфектен, но като за първа смяна на дисплей на такова животно съм доволен. Утре ще се опитам да го оправя, за да изглежда като нов.
Бах бесен в началото, но при положение, че дисплея ми излезе 62лв, сметнах че не си струва да се разправям със съдилища. Живи и здрави, като ми изтече договора, приключвам всякакви отношения с Ментел и това е.
П.П Телефонът никога не е бил отварян в сервиза на Мтел, аз го отворих за пръв път. Старият ми (оригинален) дисплей няма никакви видими повреди. Тоест, дори да са гледали телефона под микроскоп (а не съм сигурен, дали са го виждали изобщо), нямат основание да ми откажат гаранционен ремонт...
Цитирай
#18

Ха ха ха. И брат ми така го излъгаха. Никакви телефони вече от операторите няма да взема.

Samsung Gslaxy Gio S5660 root; HTC ONE X root; Nokia XL root
Цитирай




Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)