Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Помощ - Prestigio PAP7600 Duo
#1

Здравейте,
нова съм тук, затова ще се извиня предварително, че не мога да използвам правилната смартфон терминология.
Имам Престижио 7600 (фаблета им), купих го преди 3 месеца и съм много доволна, НО вече за 5 път ми прави един и същи проблем. По някое време през нощта главния ми часовник (този в горния десен ъгъл) замръзва на времето, в което последно съм отваряла телефона. Тоест алармата ми не може да звънне и аз се успивам за работа. Всичко ок, ще си купя будилник, но когато се появи този бъг, батерията ми пада за около половин час и повечето ми програми не работят. Първият път единственото, което направих (понеже последната ми актуализация беше на Вайбър) - изтирх го, ребуутнах го и се оправи. Втория път - нищо не помогна - фактори резет, трети път - нямах време да се занимавам и сам се е оправил след около 24 часа (пак някъде през нощта), 4 път - фактори резет, ама вчера на 5-я път и фактори резета не помогна. Не искаше да влиза в магазина, не искаше да ползва търсачката, абе нищо не искаше. Оставих го, ядосах се. Тая нощ се е оправил. Имате ли някаква идея на какво се дължи?

П.С. - проблемът не е в настройките на час/дата със сигурност. :wall:
Цитирай
Аксесоари
#2

Софтуера нещо не е в ред.Аз съм със 7500 и на мен ми го прави този номер.Последно се оправи без мастър ресет.Изтрих само кеша от рековъри менюто.
Изтрива се само кеша ,без да се прави wipe на телефона.Рестарт и се оправя.При мен за сега така се оправи.

Nokia X2
Honor 7 - Grey 64GB
Huawei M2 10.1" 64GB
Цитирай
#3

Много благодаря, следващия път,когато ми направи този проблем - ще опитам точно това! Smile Smile
Цитирай
#4

Какво имаш предвид под "Изтрих кеша от рекавъри менюто"? Ако обичаш дай последователност от менюто. Аз съм му забранил на моя да си прави рекавъри, защото много се мотае и хаби батерията и пак има този проблем. Днес си играх и опитвах какво ли не и не се оправи. Единственото, което постигнах е, че си изтрих контактната листа. Имах архив, но тъпия ми софтуер не пази в архива информация за групите и кой контакт коя SIM карта ползва.
На сайта на производителя (www.prestigio.com) има Firmware пач от 09.07.2014 - съвсем новичък. Качих го и ... също НЕ помага!
Ако някой намери решение, моля да пише!
Забравих - аз съм с модел 7600 DUO
Цитирай
#5

колегата говори за рекавери меню,гасиш телефона таблета,задържаж бутона за усилване и бутона за включване докато не се появи
Цитирай
#6

Днес и на мен ми направи този номер с часовника.Въпроса ми е-след изтриването на кеша,появява ли се отново проблема?

Samsung Galaxy A50 (SM-A505FN)
Цитирай
#7

Ами... май не.Ето вече няколко месеца не се е появявал.Но нищо не е съвсем сигурно :-)

Nokia X2
Honor 7 - Grey 64GB
Huawei M2 10.1" 64GB
Цитирай
#8

Колеги -споделете малко инфо за модела- фаблета на престижо. Тръгнал съм да си взимам такъв -интересува ме преди всичко как се държи GPS-a като чувствителност, бързина. Ще се ползва основно за гпс навигация - с гармин стриитпайлът, томтом и айго, малко раговори, малко нет и др. дребни неща.
Цитирай
#9

И аз имам Prestigio PAP7600DUO. Прекрасно устройство с един сериозен еднодневен проблем всеки месец - описания по-горе. Нищо не помага освен ... 24 часа спокойствие, търпение и ... зарядно под ръка.
Проблемът се появява само за 24 часа, но упорито и методично всеки месец, точно в последния календарен ден на месеца. Стане ли първи на следващия месец болестта му минава. Просто нищо не правете. За сега НИЩО не помага, ама НИЩИЧКО! Само се потите и да си докарате някоя друга беля, като например като мен да си изтриете контактната листа или нещо подобно. Просто се въоръжете с търпение, зарядно, понеже батерията пада бързо и ... будилник. Точно в този ден НЕ РАЗЧИТАЙТЕ на будилника му, защото проблема идва точно от него. За съжаление пач не намерих, а явно има. Жена ми има таблет Prestigio със същия часовник и няма проблем. Синът ми е с модел 5300DUO (бял) със същото приложение-часовник, но ... проблем няма. От официалния сервиз не отговаря, а вносителя ми отговори, че едва ли ще намеря пач за "толкова стар" модел. На ропота ми как стар? Та той е на година, ми отговориха, че живота на тези устройства е ... 6 месеца. Да ШЕСТ. Нищо, че гаранцията им е 24 месеца?!
Ако някой намери пач или друго решение, моля да го публикува!
Цитирай
#10

Проблема е решен с официален пач от сайта на Prestigio v.1.1.13, който за съжаление от много време е последен за този телефон.
http://www.prestigio.com/news/prestigio_..._1.1.13_en
Цитирай




Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)